וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ג': שחקן הורחק, עלה ליציע והחל לזרוק חפצים למגרש

5.12.2015 / 11:40

שחקן קבוצת מ.ס. ערד גידף בצורה קשה את השופט, התסיס את הקהל ומנע מהצוות לצאת מהמגרש. וגם: תגרה אלימה במשחק נוער והבן של דרסיליה "מתפרע ומנסה לשבור רגל" בנערים של מכבי חיפה

AP

בווידאו: הפרק הרביעי של התכנית "הכל שטויות"

גם השבוע סיפקו משחקי הליגות הנמוכות וליגות הנוער דו"חות שיפוט קשים ומשונים לבית הדין המשמעתי. האלימות לא פוסקת לרגע.

ביום שישי האחרון נערך משחק במסגרת ליגה ג' מחוז דרום, בין מ.ס. ערד לבין אליצור עירוני יהודה. להלן דו"ח השופט אמין אלעוברה: "בדקה ה-55 התבצע חילוף בקבוצת מ.ס. ערד. מספר 4 קינדה טדלו הוחלף, עלה ליציע והחל לקלל אותי ואת עוזרי בצורה בוטה וחסרת כל כבוד אנושי. הוא קילל קללות כגון 'בני זונות מושחתים', 'אתם ביזיון לכדורגל', 'יא בן זונה, תתפטר עדיף לך, הרסת את הכדורגל' ועוד דברים שאין צורך לכתוב אותם כי זה באמת תת רמה של ספורטיביות.

"לאחר כל הקללות האלה, השחקן המשיך במהלך המשחק וצעק 'הנה הגיעה ניידת משטרה שתשמור עליכם', שזאת כוונת איום כלפי השופטים. בנוסף לכך הוא גם התסיס את האוהדים לפגוע בצוות השופטים והחל לזרוק חפצים מהיציע לעבר המגרש.

"עם סיום המשחק השחקן ירד לדשא והחל לקלל, לאיים ולשאוג בצורה איומה כלפינו כאשר היינו בחדר ההלבשה במשך 25 דקות, והוא לא מפסיק עד שיצאנו".

טדלו הגיע השבוע לבית הדין ובעקבות האירועים הללו הורחק משמונה משחקים בפועל.

ניידת משטרה. מגד גוזני
"הנה, הגיעה ניידת שתשמור עליכם"/מגד גוזני

משחק נוסף נערך במסגרת ליגת הנוער של יזרעאל בין הפועל בית שאן מסילות צו פיוס לבין איחוד בני כפר קרע. בדו"ח השופט רום לוי נכתב: "בדקה ה-92 שחקן מחליף של בית שאן העיף את כדור המשחק שהגיע אליו על מנת לבזבז זמן. באותו רגע מספר 6 של כפר קרע דחף אותו והם החלו להתקרב אחד לשני. בשלב זה מספר 17 של כפר קרע נתן בעיטה למספר 10 של בית שאן וגרם לתחילת המהומה, אליה נכנסו גם מספר 11 של בית שאן ומספר 11, 6 ו-17 של כפר קרע, שהיו הבולטים ביותר במכות.

"היה המון בלגן ואני השתדלתי להתמקד בעיקר במי שלא מנסה להפסיק וממשיך להרביץ. בנוסף לכך, אחד האוהדים של בית שאן, אבא של מספר 11, ירד למגרש בניסיון להפריד, מה שגרם לכך שהוא יריב עם אחד מחברי ההנהלה של כפר קרע שהיו במגרש.

הוצאתי אדומים למי שהיכה והיה חלק מהמהומה, אך אני חושב שיש להעניש אותם ליותר ממשחק אחד אוטומטי. חשוב לציין שחברי ההנהלה של כפר קרע לא תרמו ולא הפרידו, ואפילו רבו עם אבא של שחקן בית שאן. אגב, מי שחימם את האווירה היה מספר 10 של בית שאן, שבכלל לא נכנס לשחק, ישב על הספסל ועל דעת עצמו בעט בכדור. שחקן מספר 17 של כפר קרע נתן בעיטה עם הפקקים תוך כדי ריצה לשחקן בית שאן בזמן שהמשחק לא שוחק".

שני המועדונים נקנסו ב-3,000 שקלים כל אחד. מספר 17 של כפר קרע, מוואסי מוחמד, הורחק לשמונה משחקים בפועל. ג'יש מגד, מספר 11 הורחק לשלושה משחקים בפועל. מתן מלכה, מספר 10 בבית שאן, הורחק לשישה משחקים בפועל.

גיורגי דרסיליה בהלוויה של אבי כהן. ברני ארדוב
הבן השתולל. גיורגי דרסיליה/ברני ארדוב

בשבת שעברה נערך בבית וגן בירושלים משחק במסגרת ליגת נערים א' בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. בדו"ח השופט זיו זנגו נרשם אודות המגרש בבירה: "המגרש שאליו הוזמן המשחק נמצא במצב מחפיר. הדשא הוא סינטטי אך עם מספר רב של בורות וחורים בדשא, מסכן חיי אדם וגורם לפציעות רבות. לפחות חמישה שחקנים ירדו עם דם מהרגליים או נקעו אותן בגלל המשטח.

"המשחק אושר רק בשל העובדה שצוות השופטים לא רצה לאכזב את הנערים של הקבוצה האורחת, אשר הגיעו אחרי נסיעה של שעתיים וחצי וחיכו כל השבוע למשחק. בדקה ה-35 ביצע מספר 21 של קבוצת מכבי חיפה, גיורגי דרסיליה, עבירה עם שתי הרגליים קדימה כלפי שחקן יריב, תוך כוונה תחילה לשבור את רגל היריב ולפגוע בו פגיעה חמורה. לאחר שהרחקתי אותו והסברתי לו על מה הורחק, הוא אמר לי 'סתום את הפה' ומחא כפיים בחוזקה ובאופן מעליב מאוד ובוטה. לאחר מכן מאמן הקבוצה הפציר בשחקן לרדת מהמגרש והוא הלך לעבר הקוון והשופט, ואמר 'לכו תזדיינו' וחזר על כך מספר פעמים באופן משפיל ובוטה שלא מכבד צוות שופטים".

דרסיליה ג'וניור הורחק לשלושה משחקים בפועל ועוד חמישה על תנאי לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully