וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אלימות בליגה לנוער: "זוזו, אני אז*** את השופט המניאק הזה"

14.11.2015 / 15:30

דו"ח שופט מזעזע הגיע השבוע לבית הדין המשמעתי. שחקן קבוצת הנוער של אילת היכה את שחקני בית"ר רמת גן וניסה לפגוע גם בשופט. האילתים ניסו לבצע פוגרום באורחים. השחקן הורחק לשנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד מקרה של אלימות. משחק בין ילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-31.10 התקיים משחק במסגרת הליגה הארצית לנוער בו אירחה הפועל בני אילת את בית"ר רמת גן. תקרית אלימה מאוד נרשמה במהלך המשחק, וכדי להבין את התרחשות האירועים כדאי לקרוא את דו"ח השיפוט החמור.

להלן דו"ח השופט:

"המשחק התנהל בשקט יחסי למעט הרחקת עוזר מאמן אילת בדקה ה-73. בדקה ה-83 התרחש האירוע שגרם לפיצוץ המשחק והפסקתו בטרם מועדו החוקי. בדקה ה-83 מספר 4 של בני אילת, כהן איילון, בעט בגסות וללא קשר למשחק ברגלו של שחקן יריב מבית"ר רמת גן והחלטתי להרחיקו. בטרם הספקתי להגיע לשחקן המיועד נוצרה מהומה ולפתע נכנס בריצת אמוק ובטירוף פראי ואלים שחקן חשוף גוף ללא חולצת משחק והחל בסדרת אגרופים והתפרעות בלתי מרוסנת לכיוון שחקני בית"ר רמת גן ההמומים שסוככו על חברם הפצוע על הדשא. הבחור הפוגע החזיק את חולצת המשחק בידו על מנת למנוע ממני לזהות אותו".

"מיד הרגעתי את הרוחות ורצתי אל השחקן הפורע חשוף הגוף העליון ולאחר בירור קצר תוך לקיחת החולצה התברר שזהו מספר 12 של בני אילת, אור אמר. כמובן שהנפתי לעברו כרטיס אדום ואז החל השחקן בסדרת התפרעות בלתי נשלטת, לקח קלקר מלא מים וזרק לעברי (לא פגע בי) תוך סינון קללות, איומים וציטוט: "זוזו, אני אזיין את השופט המניאק הזה", ולאחר שלא הצליח לפגוע בי עם הקלקר החל לחפש כלי אפקטיבי יותר על מנת לפגוע בי פיזית כאשר למזלי לא נמצא כזה בקרבתו".

מ.כ. ערד בכדורגל. מערכת וואלה!
דו"ח חמור הוגש על ידי השופט/מערכת וואלה!

השופט המשיך: "לולא היה נאחז השחקן בכח על ידי חברי קבוצתו אין בכלל ספק שהיה מצליח לפגוע בי פיזית ולאחר שסיים את מלאכת הכאת שחקני רמת גן עבר לחסל חשבונות איתי. מדובר בשחקן בן 17 שאינני יודע מאיפה רכש את מטען האלימות הזאת ואין ספק שמקומו לא במגרשי הכדורגל, חד וחלק. כמובן שמיד שרקתי להפסקת המשחק בטרם זמנו החוקי ואז כל שחקני בני אילת רצו לעבר שחקני בית"ר רמת גן שברחו לכיוון הספסלים שלהם בפחד נוראי כאשר כל שחקני בני אילת רצים לעברם כמו אספסוף שמטרתם היחידה היא להכות אותם. זה פשוט בושה וחרפה שבני נוער מתנהגים בצורה כל כך אלימה ומבישה לאורחים שנסעו 400 ק"מ על מנת לשחק כדורגל. מיד רצתי לעבר שחקני רמת גן המפוחדים והרחקתי בתקיפות את כל שחקני בני אילת לעבר חדר ההלבשה שלהם ובכך מנעתי פוגרום".

"שחקני רמת גן היו בהיסטריה ומפוחדים, אין מלים אחרות לתאר את מה שהתרחש שם. מנהל בני אילת מר כהן מוטי וכן עוזר המאמן גלבוע בני לא רק שלא ניסו להרגיע את הרוחות אלא הלהיטו עוד יותר את הרוחות בקריאות קשות לעברי: "אתה בושה וחרפה, באת איתם מרמת גן (אני מתל אביב)", ללא כל ניסיון מצידם להרגיע את היצרים של השחקנים האלימים. ואם אלו הם קברניטי הקבוצה, מה פלא ששחקניהם הצעירים מתנהגים בפראות? אגב, עוזר המאמן גלבוע הורחק על ידי בדקה ה-73 לאחר שהתפרע לעברי במחאות חוזרות ונשנות ולאחר שהורחק אך בכל זאת חדר למגרש בעת המהומה והלהיט שוב את היצרים בעודו מורחק. עוד יצויין שמיד כשהחלה המהומה מישהו מאנשי הלוגיסטיקה של האצטדיון פתח את השער ונכנסו עשרות אנשים לא מורשים לתוך המגרש תוך קריאות אלימות ובהמתנה לשחקנים האורחים המבוהלים שהמתינו על פי הוראות שלי בצד הרחוק. נאלצתי להזמין כח שיטור על מנת לפנות את הקבוצה בבטחה כך שבנס גדול לא היו פגיעות בנפש".

השבוע עמדו שחקן אילת, המועדון והמעורבים בפני בית הדין המשמעתי והדיין ישראל שמעוני.

העונשים שנקבעו:

- השחקן אור אמר הורחק לשנה מהמגרשים.
- העוזר גלבוע נקנס ב-1,000 שקל והורחק עד תום 2015 כמו גם מנהל הקבוצה מוטי כהן.
- אילת ספגה קנס של 6,000 שקלים ושתי נקודות הופחתו ממאזנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully