וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 ללאציו על אינטר, ניצחונות ליובנטוס, נאפולי, פיורנטינה, רומא ומילאן

קנדרבה הוליך את הנשרים לניצחון מפתיע עם צמד, פליפה מלו השתולל, גרם לפנדל והורחק לאחר בעיטת קונג פו בביגליה. הגברת הזקנה גברה 2:3 על קארפי, 1:3 לפרטנופי על אטאלנטה, 0:2 לוויולה על קייבו, רומא ניצחה באותה תוצאה את גנואה, מילאן ניצחה את פרוזינונה 2:4

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס חוגג. AP
צמד שלו עזר ליובנטוס לנצח. מנדז'וקיץ'/AP

המחזור ה-17 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים, כשהאלופה יובנטוס שיחקה במשחק הראשון והמוקדם, גברה על קארפי והמשיכה ביכולת הטובה. נאפולי ניצחה את אטאלנטה, פיורנטינה גברה על קייבו, רומא ניצחה את גנואה ומילאן את פרוזינונה. בנוסף: סמפדוריה ניצחה את פאלרמו ואודינזה את טורינו. במשחק המרכזי, לאציו הפתיעה את אינטר עם 1:2. הליגה האיטלקית תצא בסיום המחזור לפגרה ותחזור ב-6 בינואר.

אנטוניו קנדרבה לאציו. רויטרס
כיכב. קנדרבה/רויטרס

אינטר - לאציו 2:1

משהו חורק במכונה ממילאנו. אחרי פתיחה סוערת של העונה, הנראזורי הפסידו בביתם, ורשמו הפסד שני בארבעת המשחקים האחרונים בליגה. המשמעות: הפער מפיורנטינה ונאפולי, שנמצאות במקומות השני והשלישי בהתאמה, נותר על נקודה בלבד.

הפתיחה של לאציו, שלא ניצחה מאז סוף אוקטובר, הייתה מסחררת. כבר בדקה החמישית כוכב הקבוצה, אנטוניו קאנדרבה, שלח טיל אדיר לרשת לאחר כדור קרן מתוכנן. הקשר חיכה מחוץ לרחבה וקיבל מסירה חזקה מלוקאס ביגליה. הוא בעט בנגיעה כדור שטוח שנעצר רק ברשת.

אינטר הצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-61, כשאיבן פרישיץ' שלח בכדור גדול את מאורו איקרדי, שחדר לרחבה ומתוכה בעט חכם כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-87 פליפה מלו התרומם לכדור גובה כשעל הדרך דרס שחקן יריב ברחבה. לשופט לא נותרה ברירה והוא הצביע על הנקודה הלבנה. קנדרבה בעט אך סמיר הנדנוביץ' הציל בצורה נהדרת. לצערו, הקשר זינק על הכדור החוזר ומקרוב קבע 1:2.

שלוש דקות לאחר מכן בעט פליפה מלו בראשו של לוקאס ביגליה והורחק בכרטיס אדום, לפני שגם סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הורחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן אינטר, פליפה מלו, מול שחקן לאציו, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. AP
חירב את המשחק. פליפה מלו/AP

קארפי - יובנטוס 3:2

ניצחון שישי רצוף לגברת הזקנה בליגה ושמיני בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. מרקו בוריילו העלה את קארפי ליתרון מפתיע (15), אך שחקניו של מסימיליאנו אלגרי לא נתנו ליתרון הזה לערער אותם והחזירו עם שער של מריו מנדז'וקיץ' (18). הקרואטי השלים צמד לפני הירידה להפסקה לאחר בישול של פטריס אברה (41), כשעצר כדור על החזר, הסתובב ובעט לרשת. פול פוגבה הוסיף עוד אחד ליובנטוס (50) מקרוב, לאחר הכנסת כדור של קלאודיו מרקיזיו. בדקה ה-90, כדור שהוגבה לרחבה פגע בלאונרדו בונוצ'י והפך לשער עצמי, אך קארפי לא עשתה יותר מזה.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. Marco Luzzani, GettyImages
דאג לניצחון. היגואין/GettyImages, Marco Luzzani

אטאלנטה - נאפולי 3:1

שתי דקות אחרי שמארק האמשיק העלה את האורחת ליתרון בפנדל, יצאה אטלנטה להתקפה מדהימה, שכללה עקבים, מסירות בנגיעה ובעיטה נפלאה של אלחנדרו גומס לרשת. למרות השער הענק, המארחת לא הצליחה להחזיק מעמד וגונסאלו היגואין כבש צמד, הפך את התוצאה והעניק לנאפולי ניצחון שני ברציפות. האמשיק החמיץ פנדל בדקה ה-90, גבריאל פאלטה הורחק בכרטיס אדום ישיר, זו'רזיניו בצהוב שני.

יוסיפ איליצ'יץ שחקן פיורנטינה. Gabriele Maltinti, GettyImages
כבש בניצחון. איליצ'יץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - קייבו 0:2

הוויולה יצאו לפגרת החורף כשהם במקום השלישי - לראשונה מאז עונת 1998/99. ניקולה קאליניץ' כבש שער ליגה עשירית העונה כשהרשית מתוך הרחבה בדקה ה-20, יוסיפ איליצ'יץ' הוסיף את השני בדקה ה-32, כששלח בעיטה מחוץ לרחבה, שפגעה בשחקן יריב וחדרה לרשת. פיורנטינה ופאולו סוזה חזרו למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים.

אדין דז'קו שחקן רומא. AP
דיבורים מיותרים. דז'קו/AP

רומא - גנואה 0:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, רומא סוף סוף אספה שלוש נקודות. אלסנדרו פלורנצי כבש בדקה ה-42, סאדיק אומאר, חלוץ ניגרי בן 18 שערך את הופעתו השנייה בלבד במדי הקבוצה, הוסיף את השני בדקה ה-89. אדין דז'קו התעצבן על השופט שלא פסק לפנדל לטובתו, סינן לעברו מספר מילים מיותרות והורחק בכרטיס אדום ישיר.

קרלוס באקה שחקן מילאן חוגג. Maurizio Lagana, GettyImages
קרלוס באקה חוגג בניצחון מילאן/GettyImages, Maurizio Lagana

פרוזינונה - מילאן 4:2

הניצחון של הרוסונרי בגביע על ספדוריה קטע רצף של שתי תוצאות תיקו בליגה, ולמשחק הזה, הם הגיעו בידיעה שכדי לשמור על משהו חי מהעונה הזאת, צריך לנצח. זה התחיל רע כשפרוזינונה עלתה ליתרון משער של דניאל קיופאני (19), אך מילאן הצליחה להפוך. איגנאציו אבאטה בעט מקצה הרחבה (51) וכבש לראשונה מזה שנתיים, קרלוס באקה ניצל בישול של בונאבנטורה כדי לדחוק מקרוב (55) את השמיני שלו העונה ואלכס השלים בנגיחה לאחר קרן של ניאנג (77). פדריקו דיוניסי צימק (84), אך בונאבנטורה סגר את הסיפור (90). בעקבות הניצחון, מילאן עלתה למקום השישי.

משחקים נוספים:

ורונה - סאסואולו 1:1

לוורונה: לוקה טוני (39), לסאסואולו: סרג'יו פלוקארי (34)

סמפדוריה - פאלרמו 0:2

לסמפדוריה: רוברטו סוריאנו (53), דויד איבן (76)

טורינו - אודינזה 1:0

לאודינזה: סטיפה פריצה (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully