וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בניטס מכחיש את השמועות על זידאן ומוריניו, "מאמין בדרכי"

ריאל מדריד הלחוצה תפגוש את ראיו וייקאנו בליגה, רפא בניטס טוען: "זידאן בתהליך התפתחות, אין לי דעה בנושא מוריניו. התקשורת מגזימה בדיווחים". דיווח: לפני שאנצ'לוטי סיכם בבאיירן, הוא רצה לחזור למדריד

one

בווידאו: ריאל מדריד מפסידה בליגה לוויאריאל

על אף השמועות על מעמדו הרופף, מאמן ריאל מדריד רפא בניטס טוען שהוא מרגיש בטוח ולא חש לחץ מיוחד לפני המפגש של הבלאנקוס מול ראיו וייקאנו ביום ראשון (17:00, ערוץ one). ריאל רחוקה מברצלונה ואתלטיקו חמש נקודות בפסגת הליגה, ואחרי ההפסד לוויאריאל וההדחה המביכה מהגביע, השמועות בספרד הן שבניטס איבד שליטה על הקבוצה.

"פפ גווארדיולה החליט לעזוב את באיירן מינכן בקיץ". אנצ'לוטי מתקרב

דיווחים: מוריניו רוצה לאמן את מנצ'סטר יונייטד, דחה הצעה מרומא

מחליף מיוחד: חוס הידינק מונה למאמן צ'לסי עד תום העונה

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. AP
לא מתייאש. בניטס/AP

הנשיא פלורנטינו פרס אומנם ציין השבוע כי "בניטס הוא הפתרון, לא הבעיה", אבל על פי הדיווחים המאמן לשעבר ז'וזה מוריניו (שפוטר מצ'לסי) ומאמן הקבוצה השנייה של המועדון זינדין זידאן עשויים להחליפו. "אתם שואלים את אותן השאלות כל הזמן", אמר בניטס, "זידאן הוא מאמן טוב, ואני מאמין שהוא בתהליך התפתחות. מערכת היחסים בינינו טובה, נורמלית, אנחנו מדברים על אילו שחקנים יעלו ויירדו, לא יותר". כשעלה שמו של מוריניו, בניטס ענה מהר ובחוסר סבלנות: "לא. אין לי דעה בנושא. אני מתרכז רק במשחק שלי".

בניטס הוסיף שהוא בוטח בניסיון שלו וברזומה שלו: "אני עוסק בזה כבר הרבה שנים, בשלוש מדינות שונות, זכיתי בתארים, צברתי ניסיון. אני פשוט עושה את העבודה שלי, משקיע מאמץ, ממשיך לכבד. כל השאר זה כבר עניין של אנשים אחרים. בליגת האלופות העפלנו לשמינית בצורה נפלאה, בליגה הדברים יכולים להשתנות מהר מאוד תוך כמה שבועות. נראה בסוף העונה אם צדקתי או לא. המצב בחדר ההלבשה שלנו הרבה יותר טוב מאשר התקשורת מציגה".

אגב, בספרד טוענים כי על אף שקרלו אנצ'לוטי לכאורה סיכם כבר בבאיירן מינכן, המאמן האיטלקי בירר סביב ריאל מדריד אם יש סיכוי שיחזור, ורק אחרי שהובהר לו שלא - החליט לחתום בגרמניה כמחליפו של פפ גווארדיולה, שלכאורה כבר הודיע למועדון שיעזוב בתום העונה. עוד מדווח "מארקה" שאנצ'לוטי גם קיבל הצעות מצ'לסי ויונייטד, ודחה אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully