וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: מוריניו רוצה לאמן את מנצ'סטר יונייטד, דחה הצעה מרומא

אחרי הפיטורים מצ'לסי, "המיוחד" מחפש לעצמו את האתגר הבא ועל פי ESPN נציגיו יצרו קשר עם השדים האדומים. באיטליה טוענים: "סירב לרומא". סוכנו: "הוא לא מתכנן שנת שבתון"

one

בווידאו: המשחק האחרון של מוריניו בצ'לסי

יומיים בלבד חלפו מאז פוטר ז'וזה מוריניו מצ'לסי ובעוד הבלוז הכריזו רשמית על מינויו של חוס הידינק, הרי ש"המיוחד" מנסה לשקם את עצמו ומחפש את האתגר הבא.

על פי דיווח ב-ESPN, של מיגל דילייני, גורם המקורב למוריניו אמר כי הוא מעוניין לאמן את מנצ'סטר יונייטד. נציגיו של הפורטוגלי כבר יצרו קשר עם השדים האדומים והחלו לפעול בנושא. על פי הדיווח, מוריניו חושק בתפקיד ביונייטד זה זמן רב והפיטורים שלו מצ'לסי לצד היכולת החלשה שמפגינה יונייטד תחת לואי ואן חאל, עשויים לאפשר את השינוי.

אגב, סוכנו של מוריניו כבר הצהיר היום כי הוא לא מתכנן שנת שבתון, אלא מעוניין להמשיך לעבוד כבר עכשיו. במקביל, באיטליה טענו כי המאמן כבר דחה השבוע הצעה מפתה מרומא האיטלקית, שרצתה להביאו במקום רודי גרסיה המתנדנד. נציגיה ככל הנראה נפגשו עמו בלונדון, אך מוריניו סירב בנימוס.

ז'וזה מוריניו. Jordan Mansfield, GettyImages
בינתיים, ז'וזה מוריניו מצא זמן לראות את מידלסברו של העוזר לשעבר אייטור קראנקה/GettyImages, Jordan Mansfield

לוואן חאל נותרה אחרי העונה הזו עוד שנה אחת בחוזה, אולם כלל לא בטוח שהוא יישאר באולד טראפורד עד קיץ 2017. למעשה, אם התוצאות לא ישתפרו במהרה, ייתכן שההולנדי אפילו לא יסיים את העונה הנוכחית, בה יונייטד כבר נחלה כישלון חרוץ בדמות ההדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. בעוד מנצ'סטר סיטי נמצאת על פי השמועות במשא ומתן מתקדם יותר עם פפ גווארדיולה, שככל הנראה יעזוב בפגרה את באיירן מינכן, פונה יונייטד לכיוונים אחרים והכיוון המרכזי עשוי להיות מוריניו.

ריו פרדיננד, בלם העבר של יונייטד, חושב שהקבוצה צריכה לעשות כל מאמץ על מנת להביא את גווארדיולה אליה: "הוא ייבחר בקבוצה אחת בפרמיירליג ולא יעבור לקבוצה אחרת אחריה. יש ליונייטד צ'אנס אחד להביא אותו וזה עכשיו. הוא המנג'ר הטוב בעולם ויונייטד חייבת לנסות לשים עליו את היד. האם הוא טוב יותר ממה שיש להם כרגע? זה מה שביונייטד ובסיטי צריכים לשאול את עצמם ואם התשובה היא כן, ללכת על זה. זה כמו שרונאלדו או מסי יהיו פנויים. אתה לא מהסס במקרה כזה".

(עדכון ראשון: 10:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully