וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיילי מייל": גווארדיולה החליט לעזוב את באיירן מינכן בקיץ

הקטלאני אמר ביום שלישי שיודיע על עתידו בשבוע הבא, אבל בצהובון האנגלי טוענים שהוא כבר החליט לא לחתום על חוזה חדש. אנצ'לוטי מנהל מגעים עם הגרמנים, פפ בדרכו לפרמיירליג

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
שלוש שנים והלאה לאתגר הבא. גווארדיולה/GettyImages, Lennart Preiss

פפ גווארדיולה אמנם הצהיר אמש (שלישי) שהוא יודיע על עתידו בבאיירן מינכן בשבוע הבא, אבל ב"דיילי מייל" הבריטי טוענים שהוא כבר החליט שהוא עוזב בתום העונה. חוזהו של הקטלאני באלופה הגרמנית יסתיים בקיץ וההערכות הן שהג'וב הבא שלו יהיה באנגליה, באחת משלוש קבוצות: צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד או מנצ'סטר סיטי.

על פי הדיווח של "דיילי מייל", באיירן מינכן כבר סימנה מחליף והיא מנהלת מגעים מתקדמים עם קרלו אנצ'לוטי שאמור לתפוס את מקומו של גווארדיולה. שמו של האיטלקי גם הוזכר כמועמד לחזור לצ'לסי, אבל באנגליה טוענים שהוא לא מעוניין לשוב לסטמפורד ברידג'.

אחרי הניצחון על דרמשטאדט אתמול בערב, גווארדיולה נשאל בנודע לעתידו בבאיירן מינכן והשיב ש"הערב אין לי תשובה. בשבוע הבא אבהיר הכול".

גווארדיולה החל את עבודתו בבאיירן מינכן בקיץ 2013. הוא הצעיד את הבווארים לשתי אליפויות גרמניה והם נראים בדרכם לעוד אחת. בנוסף זכה עם הקבוצה בגביע הגרמני, בגביע העולם לקבוצות ובסופרקאפ האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully