וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הודיעה: אירווינג לא יחזור במשחק מול אוקלהומה סיטי

למרות הדיווחים הקודמים על כך שהגארד עשוי להיות כשיר למשחק, הקאבס הוציאו הודעה כי אירווינג עדיין לא כשיר. וגם: המחווה המרגשת של לברון לאוהד פגוע המוח, ג'יי אר סמית מסביר למה סירב להתנצל

צילום מסך

למרות הדיווחים הקודמים על כך שגארד קליבלנד, קיירי אירווינג, יהיה כשיר למשחק הקרוב מול אוקלהומה סיטי, הקאבס הוציאו הודעה כי אירווינג בסופו של דבר לא ישחק מול הת'אנדר, כשאוהדי הקבוצה ייאלצו להמתין עוד קצת.

אירווינג החמיץ את כל 23 משחקיה של קליבלנד עד עתה העונה, כשהוא מתאושש מניתוח שעבר בחודש יוני בברכו אחרי שנפצע במשחק הראשון בגמר ה-NBA אשתקד. לפני כשבוע הצוות הרפואי אישר לו לעבור אימונים מלאים, והוא אכן מתאמן ללא הגבלות. הוא צפוי לעבור עוד מספר בדיקות בימים הקרובים על מנת לבדוק את חוסנו הפיזי ואת התגובות שלו למאמץ.

ניצחון שלישי ברציפות: קליבלנד גברה 77:89 על הסלטיקס

זה לא כמו בעבר: קליבלנד ובלאט מוכיחים שהם כבר לא שבריריים

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

קווין לאב מול קלי אוליניק, קליבלנד מול בוסטון. GettyImages
לא חברים. לאב מול אוליניק/GettyImages

אפרופו פציעות, אימן שאמפרט נפצע הלילה במפשעה ושיחק 13 דקות בלבד בניצחון הקאבס 77:89 על הסלטיקס בבוסטון. הוא לא ישותף במשחק הבא של הקבוצה מול הת'אנדר. "אני קצת מודאג", הודה מאמן קליבלנד דיוויד בלאט בסיום, "למען האמת, אני כרגע לא יודע מה המצבו המדויק, אבל לאור ההיסטוריה שלנו עם פציעות, אני מודאג". זה היה משחקו השני בלבד של שאמפרט מאז שחזר, אחרי שפספס את כל פתיחת העונה. מול אורלנדו הוא קלע 14 נקודות ב-25 דקות, הפעם הסתפק ב-6 נקודות ב-13 דקות.

ועוד בנוגע לפציעות, המשחק הלילה של קליבלנד בבוסטון היה במגרש שבו קווין לאב נפצע קשה בפלייאוף בעונה שעברה ופרק את הכתף בהיתקלות מול קלי אוליניק מהסלטיקס. כמו כן, במהלך הסדרה מול הסלטיקס ג'יי אר סמית' אף שלח מכה חזקה לראשו של ג'יי קראודר, בטרם הורחק. לפני המשחק הערב קראודר אמר שהוא מצפה להתנצלות. סמית' לא התרשם מהבקשה ואמר ש"הוא יצטרך להמשיך להמתין. כדאי לו להחזיק עוד קצת, זה אולי יקרה במוקדם או במאוחר... בניגוד לאיך שהם מציגים את זה, זה לא היה במכוון. אם אתה משחק מלוכלך, דברים מלוכלכים יקרו. זה מה שזה. נדרש אומץ לבקש התנצלות מאדם אחר. אני מעריך את זה".

עוד באותו נושא

ניצחון שלישי ברציפות: קליבלנד גברה 77:89 על הסלטיקס

לכתבה המלאה
ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס. AP
לא חברים. סמית' מול בוסטון/AP

קליבלנד זכתה לקבלת פנים די קרה מהקהל בבוסטון, כשגם השדר המקומי הביע את חוסר החיבה שלו ללברון וטען שהוא "מתבכיין". סמית' הוסיף ש"אני אף פעם לא לוחץ ידיים לשחקני יריבה. יש לי הרבה חברים שאני משחק מולם, וגם להם אני לא לוחץ ידיים. אחרי המשחק זה משהו אחר, אבל לפני משחק זה ענייני. שום דבר אישי".

שתי נקודות אור היו לקאבס במשחק הערב. הראשונה היא טימופיי מוזגוב, שחזר לעצמו אחרי כמה משחקים שבהם הציג יכולת חלשה, והלילה הסנטר הרוסי קלע 9 נקודות וקלט 10 ריבאונדים. "טימו בהחלט הרים את הקצב", אמר בלאט, "אפשר לראות את ההשפעה של זה, ואת התרומה שלו בהגנה במשחקים האחרונים".

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
מחכה. אירווינג/AP

כמו כן - ההגנה. קליבלנד החזיקה את אורלנדו ואת בוסטון בשני המשחקים האחרונים על 35 אחוזים מהשדה. הסלטיקס קלעו 20 נקודות ב-15 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, כשהקבוצה של בראד סטיבנס סיימה את המשחק עם שיא שלילי עונתי של 77 נקודות. "ניצחנו קבוצה שמשחקת טוב מאוד העונה", אמר בלאט, "אני שמח שגם אחרי שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, שוחחנו בינינו, קיבלנו תרומה מכל מי שעלה על המגרש, והשחקנים שלו היו ממוקדים ועשו את העבודה. הנענו טוב יותר את הכדור, היינו אינטנסיביים יותר בהגנה, יעילים בהתקפה ועקביים".

מו וויליאמס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
כולם תתרמו. וויליאמס/GettyImages

הרגע המרגש של המשחק היה כשלברון ג'יימס ניגש לארון מילר, ילד בן 16 שסובל מנזק מוחי. מילר זכה לכבוד מהסלטיקס במהלך המשחק במסגרת ארגון "Heroes Among Us", וכשג'יימס ראה אותו, הוא ניגש אליו, לחץ את ידו וליטף את ראשו. מילר צעק "אלוהים אדירים", והתקשה להסתיר את התרגשותו. בסיום לברון גם העניק לו את הנעליים שלו. "כשראיתי אותו, כששמעתי את הסיפור שלו, אני לא יודע, הרגשתי שאני חלק ממנו", אמר לברון, "רק הראיתי לו את הכבוד שאני רוחש לו".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד עם אוהד בוסטון פגוע מוח. צילום מסך
רגע מרגש. לברון/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully