וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שלישי ברציפות: קליבלנד גברה 77:89 על הסלטיקס

הקאבס הרשימו עם תצוגה הגנתית נהדרת במחצית השנייה ושמרו על מומנטום חיובי, לברון ג'יימס (24) וקווין לאב (20) בלטו בקרב טעון מול היריבה מהמזרח. אימן שאמפרט נפצע, ג'יי אר סמית לא מתנצל

צילום מסך

קליבלנד רשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שלישי ברציפות, כשגברה בבוסטון על הסלטיקס 77:89 בזכות עוד משחק טוב של לברון ג'יימס וקווין לאב ותצוגה הגנתית מצוינת במחצית השנייה.

מאזן: 7:16, מקום ראשון במזרח (1.5 משחקים לפני שיקגו)

המשחק הבא: חמישי בלילה בבית מול אוקלהומה סיטי.

מאזן הטריו: לברון שוב סיים כקלע הבולט עם 24 נקודות (10 מ-20 מהשדה), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-6 איבודים. קווין לאב קלע 20 נקודות (7 מ-16 מהשדה, 3 מ-7 מהשלוש), קלט 8 ריבאונדים והוסיף 5 אסיסטים. קיירי אירווינג עדיין נעדר, דיוויד בלאט טען כי הוא צפוי לחזור בקרוב.

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול ג'יי קראודר בוסטון סלטיקס. AP
אין אהבה, אין בעיות. לברון וידיד/AP

זה אמור להיות קרב לוהט, ושחזור בין שתי קבוצות יריבות שהמפגש הקודם ביניהן הותיר לא מעט דם רע. כשהן נפגשו בפלייאוף בשנה שעברה קלי אוליניק גרם לקווין לאב לפריקת כתף שהביאה להיעדרות ארוכה, ג'יי קראודר ספג מהלומה בפרצוף מג'יי אר סמית ואמר אתמול שהוא עדיין מחכה להתנצלות ("הוא יכול להמשיך לחכות", אמר סמית' אחרי המשחק), אבל קליבלנד הצליחה להשיג ניצחון שלישי רצוף בגארדן בבוסטון בצורה שקטה, יציבה, הרבה בזכות הגנה נהדרת במחצית השנייה. לברון קלע 24 נקודות, לאב הוסיף 20, מו וויליאמס קלע 10, טימופיי מוזגוב קלע 9 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, וכמו שלאב סיכם - "הזמן מרפא את הפצעים" - על אף שבמהלך כל הערב לא שוחח עם אוליניק.

קליבלנד, שרושמת רצף חיובי אחרי שבתחילת החודש ספגה שלושה הפסדים רצופים, פיגרה ב-5 בהפסקה, אבל ברבע השלישי רשמה ריצה מצוינת וסיימה אותו ביתרון 10 הפרש, הרבה בזכות דקות טובות של מוזגוב (7 נקודות ו-5 ריבאונדים ברבע). שלשה של קווין לאב הוליכה את הקאבס לריצת 0:12, ואסיסט נהדר שלו על מגרש שלם איפשר ללברון להטביע בדאבל פאמפ אחורי עם שתי ידיים מול הקהל העוין. אחרי ריצה של 2:17 הסלטיקס עוד צימקו ל-79:72 ברבע האחרון, אבל לאב ולברון קלעו 8 נקודות רצופות כדי להחזיר את היתרון ל-15 הפרש.

עוד באותו נושא

אופטימיות בקליבלנד: אירווינג יחזור במשחק הבא, ההגנה ממשיכה לתפקד

לכתבה המלאה
קווין לאב עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
הזמן מרפא את הפצעים. לאב/AP

בסופו של דבר, הקאבס שמרו מצוין בהגנה וכפו על בוסטון את התפוקה ההתקפית הכי נמוכה שלהם העונה (77 נקודות) עם 32 אחוזים בלבד מהשדה. בוסטון קלעה רק 15 נקודות ברבע השלישי ב-5 מ-22 מהשדה (23 אחוז, כולל 1 מ-11 מהשלוש) ו-16 נקודות בלבד ברבע הרביעי ב-6 מ-20 (30 אחוז מהשדה). אייברי בראדלי קלע 17 לסלטיקס.

מי שנפצע במהלך המשחק היה אימן שאמפרט, שרשם את הופעת הבכורה שלו מול אורלנדו ביום שישי, והלילה שיחק 13 דקות ויצא בגלל כאבים במפשעה. הוא לא צפוי לשחק במשחק הבא, אבל בקאבס מעריכים שהפציעה לא רצינית. שאמפרט סיים עם 6 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully