וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "במכבי ציפו להתקבל עם שטיח אדום ופרחים?"

15.12.2015 / 9:07

האדומים דחו את התלונות של הצהובים: "הייתה מחאה לגיטימית, כל הדברים הללו כבר קרו בעבר". הפועל תעמוד לדין בעקבות שיר נגד שמעון מזרחי, נאור: "לא זוכר דרבי כזה מבחינת סגנון"

one

הפועל תל אביב הפסידה אמש (שני) 90:77 בביתה למכבי תל אביב וסיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושבעה הפסדים, כשהיא מדורגת במקום השמיני בטבלה. את עיקר תשומת הלב משכו האירועים סביב המשחק. אוהדי הפועל תל אביב הניפו מאות תמונות של הנער גל בק ז"ל, הניפו שלטים נגד שמעון מזרחי וחלק מהם גם השמיעו קראות קשות כלפי יו"ר מכבי תל אביב.

בהפועל לא אהבו את הטענות של אנשי מכבי תל אביב כי השלטים חרגו מפרופורציות ואמרו "את השלטים לא אנחנו המצאנו, והמחאה נגד ההתנהלות בפרשת גל בק החלה במשחק שלא היה קשור אלינו. לא נעשה פה שום דבר חריג ביחס לדרבים קודמים. הייתה פה מחאה לגיטימית ברוב שלביה. מדובר בדרבי - במכבי ציפו להתקבל בפרחים ועם שטיח אדום? יש מתיחות שאי אפשר לטאטא מתחת לשטיח. כל הדברים הללו קרו בעבר, אז העליהום הזה לא מובן".

אוהדי הפועל תל אביב עם שלט מחאה נגד שמעון מזרחי. ברני ארדוב
בהפועל אמרו: "לא נעשה פה שום דבר חריג ביחס לדרבים קודמים"/ברני ארדוב

האדומים מחכים לדוח המשקיף ברוך זלינגר מהאירוע, שם אמור להופיע השיר "שמעון מזרחי תתאבד כבר", ששרו האוהדים האדומים מספר פעמים במהלך המשחק. הפועל הועמדה לדין פעם אחת בעקבות השיר הזה העונה, אך בשל הפעילות של הקבוצה בנושא זה, הוחלט שלא להענישה. כמו כן, במהלך המשחק מספר מצומצם של אוהדים שרו "שתהיה שואה למכבי", אך רוב הקהל האדום הגיב בשריקות בוז וככל הנראה הנושא לא יעלה בדוח השיפוט.

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר יניב, החליטה לא להגיש בשלב זה כתבי אישום נגד הפועל ומכבי תל אביב לאחר שנודע לה כי הקבוצות מתכוונות להגיש תלונות הדדיות אחת נגד השנייה. לאחר שתתקבלנה התלונות, יוגשו גם כתבי האישום.

שני מקרים נוספים שיבדקו על ידי אנשי הקבוצה הם התקרית בין מאבטחי האולם לכרוז האדומים ישי משה, במהלכה סטר אחד המאבטחים למשה. בהפועל הבהירו שהם לא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום. כמו כן, אנשים שונים בקבוצה הביעו צער על התקרית במהלכה שמעון אמסלם עזב את עמדת השידור של הערוץ הראשון במחצית, לאחר שאוהדי הפועל ניסו להפריע לפאנל, "מי שחשב על הרעיון לשים את הפאנל בצמוד ליציע האוהדים השרופים שלנו הוא כנראה לא גאון הדור", אמר אחד מאנשי הפועל בתגובה.

בקבוצה צפויים להגיש תלונה לאיגוד הכדורסל נגד מכבי תל אביב על נזק רב שנגרם לכיסאות בהיכל הדרייב אין, ביציע בו ישבו האוהדים הצהובים. על פי האומדן של אנשי חברת "היכלי הספורט", שמנהלים את האולם, מדובר בכמה עשרות כסאות שנתלשו, נעקרו, והושחתו על ידי אוהדי מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

אוהדי הפועל תל אביב הניפו שלטים נגד שמעון מזרחי: "חתן פרס טיוח ישראל"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי מול שחקן הפועל תל אביב טיילור באטל. ברני ארדוב
בהפועל לא התלהבו מהראיון. באטל מול רוצ'סטי/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב לא אהבו את הראיון שהעניק טיילור באטל לוואלה! ספורט, ובו הצהיר שטיילור רוצ'סטי וג'ורדן פארמר יצטרכו לדאוג לגביו ולא להיפך. באטל הציג יכולת טובה, אבל בקרב האדומים הייתה תחושה שהדברים שלו העניקו מוטיבציה ליריבה ואמרו ש"יש דברים שעדיף שלא ייאמרו לפני דרבי". לצד באטל, גם טרה סימונס וג'ון וויליאמסון שקלעו 19 ו-15 נקודות בהתאמה, קיבלו מחמאות.

הקפטן מתן נאור סיכם: "כל המשחק רדפנו אחריהם. התקרבנו כמה פעמים והיינו צריכים עוד עצירה ועוד סל כדי לשים עליהם עוד לחץ. היו לנו כמה דקות באמת טובות במהלך המשחק, במחצית דיברנו על להיות רעים יותר, לעשות פאול חזק וחשבתי על זה בחדר ההלבשה שהם קלעו כל כך הרבה שלשות מבחוץ שלא היו מצבים לעשות את זה. בשביל לעשות את הפאול החזק צריך את הסיטואציה ויכול להיות שזה קרה ופספסנו. אני לא זוכר הרבה סיטואציות שנתנו למישהו משהו קל. מבחינת סגנון אני לא זוכר דרבי כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully