וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב הניפו שלטים נגד שמעון מזרחי: "חתן פרס טיוח ישראל"

האדומים החזיקו שלטים לזכרו של גל בק, מזרחי עזב את האולם בליווי שוטרים: "לא מתייחס לדברים שנוגעים לי אישית". הצהובים זועמים: "חריגה מגבול הטעם הטוב". אוהדי מכבי עקרו כיסאות

ברני ארדוב

אוהדי הפועל תל אביב ערכו הערב (שני) מחאה נגד יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי. כזכור, בסוף השבוע האחרון התפרסם תחקיר בערוץ 1, לפיו לכאורה טויחה חקירת התאונה שבה נהרג אדם תמם ז"ל. גם בשבוע שעבר ערכו אוהדים מחאות נגד עו"ד מזרחי באולם ביד אליהו, אז הונפו שלטים בשל מקרה גל בק ז"ל. על פי הטענות, משפחתו של תמם הגישה תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין נגד חתן פרס ישראל עו"ד שמעון מזרחי, שייצג את הנהגת הדורסת בתאונה.

כמו כן, אוהדי הפועל תל אביב הניפו שלט דמוי פרסומת על הכיתוב: "דרסת מישהו? צריך אזרחות? Better call Shimon! 1-800-מזרחי". שלט נוסף שהונף, היה עם הכיתוב: "הון, שלטון ודון שימון" ו"חתן פרס ישראל לטיוח".

מזרחי אמר בסיום: "לא דיברתי על כל מה שהקהל עושה. יש מוסדות משפטיים שצריכים לטפל בנושא הזה. יש דברים מאוד מאורגנים וזה ברור מאיפה זה בא. אני לא אתייחס לדברים שנוגעים לי אישית, כמו שלא התייחסתי עד עכשיו".

מזרחי אגב, היה היחיד מאנשי מכבי תל אביב שיצאו בליווי משטרתי. אוהדים שהמתינו בחוץ, קראו לעברו קריאות בסגנון: "פרשת גל בק תרדוף אותך עד סוף ימייך".

אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם השלטים/ברני ארדוב

לפני, במהלך ואחרי הדרבי, נרשמו כמה אירועים בעלי אופי אלים ביציעים. עוד לפני שריקת הפתיחה התפתח עימות בין הכרוז של הפועל תל אביב ישי גולן לבין אחד מהמאבטחים. במהלך העימות סטר המאבטח לכרוז, הפיל אותו אל הרצפה ושבר את משקפיו.

במהלך המשחק, ארבעה מאוהדי מכבי תל אביב גרמו למהומה לאחר שהתיישבו ביציע אוהדי הפועל תל אביב. האוהדים הועברו ליציע אוהדי מכבי, לא לפני שאחד מהם התגרה באדומים.

ברבע הראשון ירד יוגב אוחיון אל חדר ההלבשה לאחר שחש בכאבים בקרסול. אוהדים של הפועל תל אביב קיללו את אוחיון, וניסו לתקוף אותו, אוהד של מכבי תל אביב התערב והותקף בעצמו. אל המקום הגיעו כוחות אבטחה שהפרידו בין הניצים.

בעקבות האירועים השונים, בהנהלת מכבי תל אביב מאוד כועסים וזועמים על מה שהם הגדירו כ"חריגה מגבול הטעם הטוב". בהנהלה היו גם כאלו שביקשו להגיש תלונה במשטרה. גורמים במועדון אמרו: "אף אחד לא עצר את ההסתה. ככה סוללים דרך לאלימות ולדברים גרועים יותר. הכול מאורגן ואף אחד לא עוצר את זה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי הפועל תל אביב עם שלט מחאה נגד שמעון מזרחי. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם השלט נגד עו"ד מזרחי/ברני ארדוב

בסיום המשחק גילו בהפועל תל אביב ובחברת היכלי הספורט כי עשרות כיסאות ביציע אוהדי מכבי תל אביב נעקרו ממקומם. הפועל תל אביב צפויה להגיש תלונה בנושא זה על מנת שמכבי תל אביב תשלם ותישא בעלות הנזקים.

עוד בשולי המשחק: שחקן העבר של הפועל תל אביב, שמעון אמסלם, שימש כפרשן של ערוץ 1 במחצית כשעל עמדת השידור צרו אוהדים אדומים, קראו קריאות נגד שמעון מזרחי והפריעו למהלך השידור. אמסלם שנראה פגוע אמר: "זו הפעם הראשונה שאני מתבייש בקהל הזה" לאחר מכן הוא קם ועזב את עמדת השידור.

אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם השלטים/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב
יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי עם אוהדי הפועל תל אביב המוחים. ברני ארדוב
עו"ד שמעון מזרחי ושלטי המחאה/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully