וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שוער לאציו נפצע בחגיגות, מחליפו נכנס וספג בתוספת הזמן

סיום ביזארי באולימפיקו: מרקטי יצא מגדרו לאחר שער היתרון של מאטרי (78) ונאלץ לצאת לאחר שמתח שריר. מחליפו ברישה גרם לכדור חופשי ממנו זוקאנוביץ' (93) חילץ 1:1 עבור סמפדוריה

לוקאס ביגליה שחקן לאציו מול סמפדוריה. GettyImages
תיקו מוזר. לוקאס ביגליה/GettyImages

אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בששת מחזורי הליגה האחרונים, לאציו קיוותה להתאושש על חשבון קבוצה אחרת הנמצאת בעיצומו של משבר, סמפדוריה, אבל סיום ביזארי מנע ממנה ניצחון וקבע חלוקת נקודות אחרי 1:1 דרמטי. הביאנקוצ'לסטי ינסו להבין איך הניצחון חמק להם מהידיים, בעוד וינצ'נזו מונטלה חגג נקודה ראשונה עם סמפדוריה אחרי ארבעה הפסדים רצופים של הקבוצה, מתוכם שלושה מאז מינויו.

מירוסלב קלוזה ופיליפ ג'ורג'ביץ' פתחו יחד בהתקפת לאציו, אבל למרות השליטה של המארחת ההזדמנות הכי טובה הייתה של סמפדוריה, כשבעיטה של לורנצו דה סילבסטרי פגעה בשחקן הגנה ואת הריבאונד בעט אדגר בארטו החוצה. בדקה ה-66 נכנס אלסנדרו מאטרי במקום קלוזה, ואחרי 12 דקות הוא גם מצא את הרשת בנגיחה מצוינת, אחרי שפליפה אנדרסון הציל כדור אבוד והמגן הרומני שטפן ראדו בישל.

אלא שבעיצומן של החגיגות, השוער פדריקו מרקטי מתח את שריר הירך האחורי, נאלץ לנטוש את המשחק וסלל את הדרך לפינאלה משונה לגמרי. אטריט ברישה נכנס במקומו, ובתוספת הזמן גרם לכדור חופשי מיותר לחלוטין כשיצא מחוץ לרחבה וביצע עבירה על לואיס מוריאל. איך זה נגמר? עם בעיטה חופשית של המגן הבוסני ארווין זוקאנוביץ' שהוסטה פנימה מראשו של פליפה אנדרסון, והעניקה לסמפדוריה נקודה חשובה שמאפשרת לה להיות שלוש נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully