וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הביסה את אחי נצרת, קרית גת ניצחה לראשונה מאז המחזור השני

הקבוצה של סולימאן אזברגה עצרה את היכולת הלא טובה וניצחה בחוץ 0:3 את אחי נצרת בדרבי המגזר, עירוני קרית גת ניצחה בקרב תחתית 1:2 את הפועל נצרת עילית, מכבי יבנה ניצחה 1:2 את בית"ר תל אביב/רמלה

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
חזר לנצח עם בני לוד. אזברגה/ברני ארדוב

המחזור ה-15 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשדרבי המגזר בין אחי נצרת לבני לוד סיפק מנצחת גדולה, אחרי שלוד הביסה 0:3 בעילוט. עירוני קרית גת השיגה ניצחון ראשון מאז המחזור השני באוגוסט כשניצחה 1:2 את הפועל נצרת עילית. מכבי יבנה ניצחה גם היא, 1:3 את בית"ר תל אביב/רמלה.

אחי נצרת - בני לוד 3:0

הקבוצה של סולימאן אזברגה עצרה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, בהם גם לא כבשה ועשתה זאת בסטייל עם ניצחון בדרבי המגזר. מוראד עבו ענזה פתח (5), דייגו סליס הארגנטינאי הכפיל (31) ומתן לוטטי סגר את הסיפור (45). אחי נצרת עם הפסד שני ברציפות, לוד במקום הרביעי.

הפועל נצרת עילית - עירוני קרית גת 2:1

במשחק התחתית בין האחרונה לקבוצה שבמקום ה-14, הדרומיים המשיכו לא להפסיד, כשהפעם השיגו ניצחון חשוב וראשון מאז המחזור השני. זה הניצחון השלישי שלה בלבד העונה. עווד פיראס העלה את האורחת ליתרון (44), וויליאם אווסו השווה (50) ותמיר עדי הפך (87). בזכות הניצחון, קרית גת יצאה מהמקום האחרון.

בית"ר תל אביב/רמלה - מכבי יבנה 3:1

האורחת קטעה רצף של ארבעה הפסדים וסיימה את הסיבוב הראשון במקום השמיני. רמאריק אטו סיפק הצלה גדולה מהקו בדקה התשיעית, אבל בדקה ה-19 בית"ר תל אביב רמלה כבר ספגה, כשדיאן באביץ' ירה פנימה. סוהיל ארמלי השווה בדקה ה-41 וחבורת המושאלים ממכבי תל אביב קיבלה כמה הזדמנויות מצוינות להשלים מהפך, אך בדקה ה-73 רוסלן ברסקי איבד כדור על סף הרחבה במסירה לאחור ודניאל גרץ בעט חד אל הרשת והחזיר את היתרון ליבנה. יגיל ביטון המקומי הורחק בדקת הסיום והמחליף בר אהרוני חתם במתפרצת בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully