וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה בעפולה, 0:2 לקטמון בדרבי

הקבוצה של מנחם קורצקי נקלעה לפיגור מוקדם, אבל ביצעה מהפך וחזרה מהעמק עם 1:3 והגדלת הפער בפסגה. ברוכיאן כבש בטדי, רמת השרון ואשדוד נפרדו ב-1:1, הרצליה - ראשון לציון 1:1

צילום ועריכה: קובי אליהו

המחזור ה-15 בליגה הלאומית - האחרון בסיבוב הראשון - יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים שבסיומם הכותרת היא הגדלת הפער של הפועל פתח תקוה בפסגה. הקבוצה של מנחם קורצקי הייתה נציגת הצמרת היחידה שניצחה והיא מבוססת היטב במקום הראשון. פרדי דוד רשם בכורה מוצלחת כמאמן הפועל קטמון, ובמשחק רב שערים הפועל רמת גן והפועל אשקלון נפרדו ב-3:3.

חגיגה במעמד צד אחד/מגד גוזני

הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה 3:1

הפועל פתח תקוה אמנם סובלת משורה של בעיות מחוץ למגרש, אבל על כר הדשא היא ממשיכה לספק את הסחורה, והפעם רשמה ניצחון רביעי בחמישה משחקים. דויד סולארי העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-4, אבל פתח תקוה מיהרה לבצע מהפך עם שני פנדלים מוצלחים של שגיב כהן (11) ופלורין אקים (19) אחרי הרחקה של מוחמד אבו ראס המקומי. עפולה קיבלה הזדמנות לחזור כשבדקה ה-72 גל מאיו הורחק אחרי נגיעת יד ברחבה, אבל סולארי החמיץ מהנקודה הלבנה ושתי דקות לאחר מכן ברנקו מיכאלוביץ' קבע 1:3 בתום מתפרצת.

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס אשדוד 1:1

דרמה באצטדיון גרונדמן ובסיומה חלוקת נקודות שלא עשתה שירות טוב לאף אחת מהקבוצות. יוסי שבחון העלה את רמת השרון ל-0:1 בדקה ה-83, אבל מיקי סירושטן איזן בדקה ה-90. גם המארחת וגם האורחת לא הצליחו לנצל את איבוד הנקודות של מכבי הרצליה כדי לעלות למקום השני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מ.ס אשדוד, מיכאל סירושטן. מגד גוזני
שער שוויון דרמטי. סירושטן/מגד גוזני

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 1:1

משחק 12 ברציפות ללא הפסד להרצליה, שאמנם צברה רק נקודה, אבל לאור ההתפחויות לא תהיה מאוכזבת מדי. אריאל לזמי כבש בדקה ה-56 והעלה את ראשון לציון ל-0:1, ודקה לאחר מכן הרצליה נותרה ב-10 שחקנים אחרי שגל דביר הורחק. האורחת נראתה בדרך לניצחון, אבל ז'ורדן פושה הנהדר השווה בנגיחה בדקה ה-80.

הפועל ירושלים - הפועל קטמון 2:0

אבירם ברוכיאן שמכיר את אצטדיון טדי כל כך טוב, כבש בבעיטה חזקה מ-17 מטרים בדקה ה-81, רז שטיין הכפיל בתוספת הזמן ופרדי דוד רשם בכורה מוצלחת כמאמן קטמון. הפועל ירושלים רשמה הפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים.

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 3:3

הדרמה הגדולה של משחקי שישי החוללה באצטדיון רמת גן. דידייה ברוסו כבש צמד (17 בפנדל, 28), רן רול קבע 0:3 למקומיים בדקה ה-31 ונראה היה שהמשחק גמור, אבל אשקלון חזרה במחצית השנייה. ברוך דגו צימק בדקה ה-61, ניראל מחפוד הוריד ל-3:2 בדקה ה-67 ושי רביבו השווה בדקה ה-69. תשע דקות, שלושה שערים ו-3:3 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully