וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "כולם ב-NBA רוצים לפתוח ולשחק 40 דקות, אך אשמח לחזור לספסל"

הישראלי המשיך בפריחה מאז שהוקפץ לחמישייה וסחט מחמאות, אבל הזכיר שהוא עדיין רק מחפה על הרוקי הפצוע ווילי קאולי סטיין. וגם: את מי מקדים כספי ברשימת קלעי השלשות העונה, ועד כמה טוב הוא צולף אחרי מסירות של דמרכוס קאזינס

AP

בווידאו: צפו בדיוויד בלאט מדבר אחרי הניצחון על פורטלנד

סקרמנטו קטעה הלילה רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון 106:114 על יוטה, ומי שסחט את מירב המחמאות בסיום היה עומרי כספי. הקינגס, שעדיין שקועים במקום ה-13 במערב עם מאזן עגום של 15:8, ינסו להמשיך במגמת השיפור במשחק ביתי נוסף מול הניקס בלילה שבין חמישי לשישי, בו כספי צפוי לשמור שוב על מקומו בחמישייה, חרף הצהרתו של מאמנו ג'ורג' קארל על כך שהוא "מרגיש עירום כשכספי לא על הספסל שלו", מאז שהפורוורד הישראלי פותח במקומו של הרוקי הפצוע ווילי קאולי סטיין, שייעדר עוד כמה שבועות

כספי, שקיבל שיא עונתי של 41 דקות והשיב עם דאבל דאבל שני העונה - 19 נקודות (7 מ-16 מהשדה, כולל 3 מ-8 מחוץ לקשת ו-2 מ-3 מהקו), 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים ומדד הפלוס-מינוס הטוב ביותר בקבוצה (15+), אמר בסיום: "יש 400 שחקנים ב-NBA, ואני מאמין שכולם רוצים לפתוח בחמישייה ולשחק 40 דקות במשחק. אבל כחלק מהרצון לנצח אתה צריך לבצע הקרבות. אמרתי למאמן בפגישה אישית כשהוא שאל אותי על זה ועניתי שאהיה שמח לא פחות לעלות מהספסל. מה שצריך לעשות כדי לנצח. אני שמח לפתוח, אני אוהב את זה, אבל בעוד חודש כשווילי יחזור, או כשנזדקק לשינוי בחמישייה, אשמח לחזור לעלות מהספסל".

על השינוי שהוביל לחזרה למסלול הניצחונות אמר כספי: "הסתערנו עליהם מוקדם, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות מעכשיו. עד עכשיו התחלנו את המשחקים לאט מדי, וזה שונה לשחק כשהיתרון בצד שלך. הנענו את הכדור היטב ושמרנו, הכל מתחיל בהגנה שלנו. כשאנחנו משיגים עצירות ומצליחים לרוץ קשה לנצח אותנו".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
פורח. עומרי כספי/AP

הישראלי בלט בעיקר ברבע השלישי, בו קלע 9 נקודות, כולל שתי שלשות חשובות ששמרו את הקינגס ביתרון, ובסך הכל בשלושת המשחקים מאז שהוקפץ לחמישייה הממוצעים שלו עומדים על 15 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-34 דקות למשחק. "המאמן נותן לי ביטחון ואני מנסה להחזיר לו בכל ערב", הוסיף כספי. "אני מרגיש שאנחנו צריכים כמה שיותר קלעים, כדי ליצור את הסביבה הטובה ביותר סביב קאזינס".

כספי בהחלט תורם לסביבה הזו, עם אחוז עונתי של 43.1% מחוץ לקשת, שמציב אותו במקום ה-17 ב-NBA בקטגוריה הזו, לפני צלפים ידועים כמו קייל קורבר (42.9%) וג'יי ג'יי רדיק (42.7%). באתר הרשמי של הקינגס התפארו הבוקר בשיתוף הפעולה הפורה בין כספי לקאזינס, וציינו שכספי קולע כמעט 70% מהשדה, ו-80% לשלוש בזריקות שמגיעות אחרי שקאזינס מוסר לו.

כספי חילק מחמאות גם לרייג'ון רונדו, שסיים עוד משחק אופייני עם 13 אסיסטים, ואמר: "זה די כיף לשחק איתו, הוא די מדהים. בעבר, בתקופה שבה הייתי צעיר יותר, הייתי מכדרר קצת אחרי שהייתי לוקח ריבאונד, והיום הוא פשוט הראשון שאני מחפש כשאני משיג את הכדור. הוא פשוט עושה את כל השאר טובים יותר. הוא המנהיג שלנו על המגרש ומחוצה לו".

כספי אף קיבל מחמאות מהמאמן המפסיד, קווין סניידר, שאמר: "כספי הפך לקלע שלשות טוב, טוב מאוד. אני חושב ששמרנו עליו די טוב ולא נתנו לו זריקות חופשיות, אבל הוא גם ביצע מהלכים. אני חושב שהנוכחות של כספי שמרווחת את המגרש והיכולת שלו לבצע חילופים הופכת אותו לשחקן טוב, והוא משחק נהדר".

עוד באותו נושא

חזרה מהבור: אחרי שלושה הפסדים, קליבלנד גברה 100:105 על פורטלנד

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם רייג'ון רונדו. AP
"הראשון שאני מחפש כשאני משיג את הכדור". כספי עם רונדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully