וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל על כספי: "אני מרגיש 'עירום' כשהוא לא על הספסל"

מאמן סקרמנטו, שפתח עם הישראלי בשני המשחקים האחרונים, מתלבט אם להפוך אותו לשחקן חמישייה קבוע. קאזינס זועם, קרי מספר כיצד הושפע מהמנטור ג'ארט ג'ק, מרקיף מוריס בדרך ליוסטון?

אימג'בנק GettyImages

מספרי הלילה

* גולדן סטייט עלתה למאזן 0:12 מתחילת העונה במשחקי חוץ. בכך הם השוו את שיא ניצחונות החוץ בפתיחת עונה בו הניקס של עונת 1969/70 החזיקו.

* הווריירס עלו למאזן 0:74 במשחקים בשתי העונות האחרונות בהם הובילו ב-15 הפרש ולמעלה. הלילה הם הובילו בשיא ב-17 הפרש, ברוקלין חזרה, אבל האלופה שוב מצאה לדרך לנצח.

* עוד על השיא המתקרב של גולדן סטייט: הם זקוקים לניצחון אחד בלבד כדי להשוות את רצף הניצחונות השני בטיבו בהיסטוריה של מיאמי מעונת 2012/13, עם 27 ניצחונות רצופים.

* גולדן סטייט קלעה למעלה מ-100 נקודות בכל אחד מ-22 המשחקים הראשונים של העונה. זו הפעם הראשונה שהיא את זה מאז עונת 1966/67.

* סטף קרי מוביל את ה-NBA בממוצע נקודות ברבע השלישי. הלילה היו לו 16.

* קרי קלע לפחות שלשה אחת ב-86 משחקי חוץ רצופים. הוא זקוק לעוד שלשה אחת בלבד כדי להשתוות לרשארד לואיס שמחזיק בשיא.

* הטריו של גולדן סטייט מתחיל להתחמם: בשניים מתוך ארבעת המשחקים האחרונים קרי, תומפסון וגרין קלעו 20 נקודות ומעלה.

* לראסל ווסטברוק יש 14 טריפל דאבלים בשתי העונות האחרונות, פי שניים יותר מכל שחקן אחר במהלך התקופה הזו (רג'ון רונדו במקום השני עם 7 משחקים כאלה).

סטפן קרי, דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
מתחממים. קרי וגרין/AP

התגובות

זה כבר הפך לדבר שבשגרה: גולדן סטייט מנצחת, סטפן קרי זוכה לשבחים, וברחבי הליגה מנסים להבין מתי, לעזאזל, הרצף הזה הולך להיגמר. הלילה (בין ראשון לשני) הווריירס עלו למאזן 0:22 למרות ניצחון לא קל 98:114 בברוקלין, במהלכו איבדו יתרון 17 נקודות וחזרו מפיגור 5 לקראת סוף הרבע השלישי.

"זה אחד היתרונות הכי גדולים שלנו, אנחנו תמיד איכשהו בעניינים, ואף פעם לא מוותרים על אף משחק. כרגע, גולדן סטייט היא סוג של קרקס נודד", אמר המאמן הזמני לוק וולטון.

אחר כך, שחקני גולדן סטייט המשיכו בשבחים לסטף קרי, שהסתפק הלילה ב-28 נקודות, אך קלע 16 ברבע השלישי, בדיוק ברגעים בהם האלופה נראתה במשבר. "אני לא חושב שראינו אף פעם מישהו כזה בליגה. לא היה שחקן שמסוגל לקלוע כל כך הרבה נקודות בכל כך מעט דקות", אמר מריס ספייטס.

"הוא נכנס לעניינים בדיוק בזמן, וזה מה ששחקנים גדולים עושים", פרגן מאמן הנטס ליונל הולינס. "יש סביבו קבוצה נהדרת. הוא לא חייב לעשות הכל בכל משחק. אתמול היו לו 44 נקודות. שלשום 40. כשהוא צריך לקחת על עצמו הוא לוקח, וכשהוא לא הוא מתרווח לאחור ונותן לאחרים לעשות את העבודה".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט עלתה ל-0:22 עם ניצחון לא קל בברוקלין, 11 לכספי

לכתבה המלאה
סטפן קרי, ג'ארט ג'ק, גולדן סטייט ווריירס. AP
חברים קרובים. קרי וג'ארט ג'ק/AP

קרי חווה ערב מרגש, כשפגש שוב את ג'ארט ג'ק, עמו שתף פעולה בעונת 2012/13 בגולדן סטייט. השניים נחשבים לחברים קרובים ולמרות ששיתפו פעולה לזמן קצר יחסית, ג'ק נחשב מעין מנטור ל-MVP המכהן. "לג'ארט הייתה השפעה גדולה על הקריירה שלי. מערכת היחסים בינינו היא הרבה מעבר לכדורסל. רוב הזמן אנחנו בכלל לא מדברים על כדורסל, אלא על החיים", אמר קרי.

"מבחינתי סטף הוא סוג של אח קטן, למרות שאני לומד ממנו הרבה מאוד", אמר ג'ק. "כשהוא הזכיר אותי בנאום ה-MVP שלו הערכתי אותו עוד יותר. זה היה מרגש ומחמיא. שאלתי את עצמי 'למה אני?'. הרי יש לו דמויות לחיקוי כמו אבא שלו, אבל יש כמה שחקנים ששיחקו איתו והוא מעריך אותם מאוד. עקבתי אחרי הקריירה שלו מקרוב, ואני יכול לומר שאם יש אחד שכל הדברים הטובים האלה מגיעים לו, זה סטף. הוא ילד סופר מיוחד".

דמרכוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. AP
כועס על עצמו. קאזינס/AP

* סקרמנטו סיימה רואד טריפ אומלל במיוחד עם הפסד 98:95 מול אוקלהומה סיטי, ודמרכוס קאזינס, שחזר אחרי היעדרות משלושה משחקים, לוקח אחריות. "אני משחק חרא, זו הבעיה שלנו", אמר סנטר הקינגס אחרי משחק בו קלע 5 מ-20 בלבד, ואחרי תקופה ארוכה בה הוא מציג יכולת ירודה. "לא רוצה לתרץ שום דבר. אני פשוט משחק כמו חרא. זה הכל. אף פעם לא נקלעתי לרצף כזה גרוע של משחקים. אני חייב להישאר חיובי, לעבוד קשה יותר, ולהבין שזה עניין מנטלי".

עם או בלי קשר, ג'ורג' קארל מתלבט לגבי החמישייה הקבועה שלו. עומרי כספי פתח בשני המשחקים האחרונים בהיעדרו של הרוקי ווילי קאולי סטיין והזיז את רודי גיי לעמדת הפאוור פורוורד, אך מאמן הקינגס מתקשה להאמין שהמצב יישאר על כנו ויהפוך לקבוע. "אני לא לגמרי יודע לאן אני הולך עם זה, אני בודק. הרגשתי קצת 'עירום' כשלא ראיתי את כספי על הספסל במשחק הקודם. הוא, דארן קוליסון ומרקו בלינלי נותנים לנו עומק".

* ב-ESPN מדווחים כי יוסטון מעוניינת בטרייד שיעביר לשורותיה את מרקיף מוריס מפיניקס. הפורוורד, שמעוניין לעזוב את הסאנס מאז שנפרדו מאחיו התאום מרכוס, לא שותף אמש מול ממפיס ועל פי השמועות, הרוקטס יהיו מוכנים להכליל בטרייד תמורתו את טרנס ג'ונס.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
יהפוך לשחקן חמישייה קבוע? כספי מנסה לעצור את דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully