וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה מהבור: אחרי שלושה הפסדים, קליבלנד גברה 100:105 על פורטלנד

אחרי שלושה הפסדים רצופים ואחרי שכבר פיגרו ב-18 הפרש, הקאבס חזרו למסלול וגברו על הבלייזרס בזכות 33 נקודות של לברון ג'יימס ושינוי מערך של בלאט בהפסקה. לאב (18) ודלאבדובה (17) בלטו, לילארד (33 נקודות) ומקאלום (24) לא הספיקו

אימג'בנק GettyImages

מאזן: 7:14 (מקום ראשון במזרח)

המשחק הבא: מול אורלנדו בחוץ (בין שישי לשבת)

מדד הטריו: לברון ג'יימס שוב סיים כקלע הבולט עם 33 נקודות ב-14 מ-24 מהשדה, אליהן הוסיף 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות. קווין לאב תרם 18 נקודות ב-5 מ-12 מהשדה, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות. לקיירי אירווינג ממשיכים לחכות.

הצטרפו לעמוד ה-NBA החדש של וואלה! ספורט בפייסבוק

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
שוב קמו מהרצפה. לברון/AP

קליבלנד התאוששה הלילה (רביעי) לא רק מרצף של שלושה הפסדים רצופים, אלא גם מפתיחת משחק חלשה, כשהצליחה לגבור 100:105 על פורטלנד ולשפר את מאזנה ל-7:14. לברון ג'יימס, שנעדר ממשחק ההפסד האחרון במיאמי בשבת בלילה, קלע 33 נקודות והוליך את קבוצתו לניצחון, שהושג אחרי שהקאבס כבר פיגרו ב-18 הפרש במהלך הרבע השני.

ג'יימס קלע 14 נקודות, כולל שלשה חשובה ומהלך מכריע של סל ועבירה שהחזירו את קליבלנד למסלול הניצחונות. קווין לאב הוסיף 18 נקודות (8 מ-10 מהעונשין), כשגם ההתאמות של בלאט במחצית השנייה עזרו לקבוצתו להתאושש מול הבלייזרס ולצאת עם הניצחון.

פורטלנד שלטה במשחק בקלילות מדאיגה במחצית הראשונה, כשהיא פותחת את המשחק עם 8 מ-10 מהשדה, 11 מ-20 מהשדה ברבע הראשון ו-23 מ-39 מהשדה בכל המחצית הראשונה. דמיאן לילארד (33 נקודות) וסי ג'יי מקאלום (24 נקודות) העניקו את היתרון הבטוח לפורטלנד, שעלה בשיאו ל-29:47 כשנותרו 4:41 לסיום הרבע השני.

עוד באותו נושא

דאבל דאבל לכספי בניצחון סקרמנטו, גולדן סטייט נשארה מושלמת

לכתבה המלאה
מתיו דלאבדובה קליבלנד קאבלירס. AP
חזר להיות יעיל. דלאבדובה/AP

לברון עוד הצליח לקצץ בפער והוריד את קליבלנד למחצית בפיגור 9 הפרש, אבל לאחר מכן בלאט ביצע שינוי במערך. טימופיי מוזגוב המאכזב (7 דקות, 0 נקודות, מדד מינוס 12) הורד לספסל, והמאמן הישראלי הציב חמישייה נמוכה שכללה את לברון, לאב, מתיו דלאבדובה, ג'יי אר סמית וג'ארד קניגהאם. במהלך הרבע השלישי קליבלנד כבר נטלה את היתרון, ואף הגדילה אותו ליתרון 11 ברבע הרביעי.

מהלך של ארבע נקודות, אחרי עבירה במתכוון של דאלבדובה, החזירו את פורטלנד לפיגור 93:90 בלבד 3:21 דקות לסיום, אבל שתי שלשות של לברון ודלאבדובה הבטיחו לקליבלנד את הניצחון. בלאט בוודאי יתעודד מהיכולת הטובה של לאב, שלא התאמן בבוקר המשחק בגלל שהיה חולה, וחזר לקחת אחריות. דלאבדובה חזר להיות יעיל, כשקלע 17 נקודות (3 מ-5 מהשדה), ומו וויליאמס, שעבר MRI בברכו השמאלית ביום שני, עלה מהספסל ברבע הראשון וסיים עם 13 נקודות ב-21 דקות כדי להשלים ארבעה שחקנים בספרות כפולות. קליבלנד סיימה את הערב עם 51 אחוז מהשדה (18 אסיסטים ל-40 סלי שדה) ו- 8 איבודים בלבד.

מו וויליאמס מול טים פרייז'ר, קליבלנד מול פורטלנד. AP
שוב בפסגת המזרח. מו וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully