וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה עלתה למקום השני, נאפולי הפסידה 3:2 בבולוניה

הפרטנופי הפסידו לראשונה מאז מחזור הפתיחה וירדו למקום השלישי בעקבות ה-0:3 של פאולו סוזה ושחקניו על אודינזה. 0:0 מאכזב למילאן מול קארפי, שחקן אטאלנטה הורחק אחרי 32 שניות

מתיאה דסטרו שחקן בולוניה. AP
סידר ניצחון. דסטרו חוגג/AP

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים, כשבמוקד ההפסד של נאפולי 3:2 לבולוניה, שבגינה איבדה את המקום הראשון בטבלת הסרייה A. פיורנטינה דילגה גם היא מעל נאפולי עם 0:3 על אודינזה בדרך למקום השני. מילאן אכזבה עם 0:0 בחוץ מול קארפי הלפני אחרונה. ורונה הפסידה 1:0 לאמפולי ונותרה ללא ניצחון, כשחלוצה הוותיק לוקה טוני הודיע לאחר המשחק כי יפרוש בתום העונה.

seperator

בולוניה - נאפולי 2:3

נאפולי ראתה את אינטר מנצחת בשבת ועולה זמנית לפסגת הטבלה. כמו בכל שבוע, גם הפעם היא ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי ליטול מיריבתה את המקום הראשון, אלא שהיום ציפתה לפרטנופי הפתעה בדמות בולוניה, שיצאה מנצחת מהמשחק בין השתיים כשגברה על יריבתה 1:3.

בולוניה לא חששה מיריבתה, וכבר מהרגע הראשון שיחקה ללא רגשי נחיתות. בדקה ה-15 זה גם השתלם כשמתיאה דסטרו קיבל כדור מדהים מאמדו דיאוורה בן ה-18, השתלט בצורה יפה ברחבה ומקרוב בעט לרשת. שש דקות אחר כך, לוקה רוסטיני הכפיל את היתרון ובדקה ה-60 דסטרו השלים צמד, כשניצל טעות של פפה ריינה. גונסאלו היגואין כבש צמד נאה בדקות 87 ו-90 וסידר מתח רב עד לסיום, אך נאפולי לא הצליחה לכבוש גם את השלישי וירדה מנצחת לאחר 18 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. GettyImages
צמד שלא הספיק. היגואין/GettyImages

קארפי - מילאן 0:0

דווקא אחרי ההצגה בניצחון על סמפדוריה ועוד מול ההגנה החלשה בסרייה A, מילאן לא הצליחה לכבוש ורשמה תיקו מאופס שני העונה. סינישה מיכאילוביץ' המשיך עם אמבאיי ניאנג וקרלוס באקה ב-4-4-2, אבל מי שעבד בפתיחה היה השוער הצעיר ג'אנלואיג'י דונארומה, שהוציא כדור מהחיבורים ללורנצו לולו בדקה ה-14. מנגד, ויד בלץ הסלובני עצר את אמבאיי ניאנג בדקה ה-35 ועמד בלחץ גם בדקות הסיום, כשהדף נגיחה של אלכס בדקה ה-86. מילאן נותרה שמינית, קארפי לפני אחרונה עם 10 נקודות.

אמבאי ניאנג שחקן מילאן מול ויד בלץ שוער קארפי. GettyImages
שמר על שער נקי. ויד בלץ עוצר את אמבאיי ניאנג/GettyImages

פיורנטינה - אודינזה 0:3

אחרי שצברו שתי נקודות בלבד בשני המחזורים האחרונים, פאולו סוזה ושחקניו חזרו למסלול הניצחונות על חשבון אודינזה, שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך לא השיגה שלוש נקודות בארטמיו פרנקי מאז 2007. מילאן באדלי הקרואטי חגג את הראשון שלו העונה עם בעיטה מרחוק שהוסטה והטעתה את אורסטיס קרנזיס בדקה ה-26. אודינזה נעצרה בקורה כשניסתה להשוות, ובדקה ה-62 יוסיפ איליצ'יץ' כבש את השני של פיורנטינה מהנקודה הלבנה. הוויולה שוב במקום השני, רק נקודה פחות מאינטר המוליכה.

מילאן באדל שחקן פיורנטינה (מימין) חוגג עם ניקולה קאליניץ'. Gabriele Maltinti, GettyImages
שער ראשון העונה. מילאן באדלי/GettyImages, Gabriele Maltinti

אטאלנטה - פאלרמו 0:3

הקבוצה של אדי רייה המשיכה בתנופה מהניצחון על רומא ואספה עוד שלוש נקודות, כשאצל פאלרמו המשבר מתמשך אחרי ההדחה המביכה מהגביע בידי אלסנדריה מהליגה השלישית והנשיא מאוריציו זמפאריני כבר שוקל את החזרת ג'וזפה יאקיני במקום המאמן שהחליף אותו לפני כחודש, דוידה בלארדיני. חרמן דניס העלה את אטאלנטה ליתרון בדקה ה-18, הבלם ניקולו קרובין נגח את השני בחלוף שבע דקות ומרטן דה רון ההולנדי חתם בדקה ה-79, אבל הרגע המרכזי הגיע שלוש דקות לפני כן. למחליף ג'וליו מיליאצ'ו הספיקו 32 שניות על המגרש כדי לבעוט בראש של איבאילו צ'וצב ולקבל את האדום המהיר בליגה, לפחות בעשור האחרון.

ניקולו קרובין שחקן אטאלנטה חוגג שער. Tullio M. Puglia, GettyImages
עוד ניצחון לאטאלנטה. ניקולו קרובין באוויר/GettyImages, Tullio M. Puglia

סמפדוריה - ססואולו 3:1

הפסד שלישי לווינצ'נזו מונטלה מאז מונה למאמן סמפדוריה, שמקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד. ססואולו, שהודחה במפתיע מהגביע בידי קליארי ולא ניצחה בשני המחזורים הקודמים, הסתדרה ללא דומניקו ברארדי המורחק וחזרה למקום השישי עם תוצאה משכנעת. הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי בעט לרשת כבר בדקה השמינית אחרי תרגיל בכדור קרן, והחלוץ הוותיק סרג'יו פלוקארי הכפיל בדקה ה-27 עם בעיטה למשקוף ופנימה אחרי עבודה טובה בימין של המגן שימה ורסאליקו. לורנצו פלגריני בן ה-19 חגג שער בכורה בדקה ה-38 ולמעשה סגר עניין כבר במחצית הראשונה. ארווין זוקאנוביץ' הבוסני רק צימק בדקת הסיום עם נגיחה אדירה.

פאולו קנבארו שחקן ססואולו לפני אנטוניו קסאנו שחקן סמפדוריה. Valerio Pennicino, GettyImages
סמפדוריה שוב הובכה. אנטוניו קסאנו מאחורי פאולו קנבארו/GettyImages, Valerio Pennicino

משחקים נוספים:

אטאלנטה - פאלרמו 0:3
לאטאלנטה: חרמן דניס (18), ניקולו קרובין (25), מרטן דה רון (79)

ורונה - אמפולי 1:0
לאמפולי: אנדראה קוסטה (61)

פרוזינונה - קייבו 2:0
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (89 בפנדל), ריקרדו מג'וריני (90+3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully