וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה כבר לא מושלמת, הליגה נפתחה מחדש"

בארסה איבדה נקודות בוולנסיה, הפער מהמדרידאיות צומק, לואיס סוארס כבש מספק נבדל ודרך על עבדנור, לואיס אנריקה על התקריות: "אני לא מקגייוור". בייל מכחיש את המתיחויות בריאל מדריד, רונאלדו עבר את הוגו סאנצ'ס

one

מי היה מאמין: ברצלונה לא ניצחה. אלופת אירופה הראתה בתקופה אחרונה כושר מושלם ודרסה כל יריבה שפגשה, אבל אתמול (שבת) היא הסתפקה ב-1:1 במסטאייה מול ולנסיה, אחרי שהמארחת השוותה בדקה ה-86 משער של סנטי מינה וסחטה נקודה. כעת ברצלונה מוליכה רק ב-2 נקודות על השנייה אתלטיקו מדריד, כשגם ריאל מדריד צימקה את הפער מאלופת אירופה ל-4 נקודות, אחרי שהבלאנקוס הביסו 1:4 את חטאפה. ב"מארקה" נכתב ש"כשהמוליכה כבר לא מושלמת, הליגה נפתחה מחדש".

צפו בתקציר: ברצלונה נעצרה עם 1:1 בחוץ מול ולנסיה

צפו בתקציר: ריאל מדריד ניצחה 1:4 את חאטפה

צפו בתקציר: גרנאדה - אתלטיקו מדריד 2:0

לואיס סוארס ברצלונה. GettyImages
התנצל. סוארס/GettyImages

ברצלונה עלתה ליתרון משער של לואיס סוארס (העשירי שלו העונה), שעל פי צילומי הטלוויזיה ייתכן וקיבל את המסירה כשהיה בעמדת נבדל. כמו כן, בסיום המשחק הבלם המרוקאי של ולנסיה, איימן עבדנור, העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה של הרגל שלו אחרי דריכה שספג מסוארס עם הכיתוב הפשוט #suarez. עבדנור שמר על האורוגוואי בצורה צמודה במהלך המשחק, אבל ספק אם הדריכה הייתה מכוונת. "נפלתי, והתנצלתי, אלה דברים שקורים בכדורגל", אמר סוארס בסיום. "לא ראיתי כלום", אמר מאמן ברצלונה לואיס אנריקה כשנשאל על התקריות, "אני טוב, אבל לא עד כדי כך טוב, אני לא מקגייוור! יש לי מספיק דברים לעשות במהלך משחק".

מאמן ברצלונה לא ביקר את שחקניו על ההפסד. "אין לי שום מילה רעה להגיד עליהם", אמר, "היה לנו משחק קשה מאוד באצטדיון קשה. שלטנו במשחק, וספגנו. ולנסיה קיבלה הרבה תמיכה מהאוהדים שלה, והיא כבשה ממבצע מצוין של פאק אלקאסר ופיניש טוב של סנטי מינה. המגרש היה במצב מצוין, יצרנו הרבה מצבים, אבל לא היינו מספיק יעילים".

מסי, ניימאר וגם סוארס רשמו לא מעט החמצות, אבל לואיס אנריקה אמר ש"יש לנו שחקנים בכירים שיודעים כמה זה קשה לכבוש, אבל היינו צריכים לנצח. לגבי מסי, הוא שיחק טוב והיה בקצב. הוא משתפר מבחינה פיזית. הוא שחקן מפתח עבורנו, ובלתי ניתן להחלפה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
איימן אבדנור, בלם ולנסיה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אבדנור, צילום מסך
נראה כואב. עבדנור/צילום מסך, צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אבדנור

בוולנסיה המאמן החדש גארי נוויל עדיין לא עמד על הקווים וצפה במשחק מהיציעים. דייויד מויס, שפוטר העונה מריאל סוסיאדד, התייחס למינוי של נוויל, וכינה אותו "אמיץ". "כששמעתי שגארי נוויל לקח את העבודה בוולנסיה, התגובה הראשונה שלי הייתה שזו החלטה טובה, אבל גם אמיצה. ולנסיה זה אחד המועדונים הגדולים בספרד, אחד הגדולים באירופה. הציפיות שם גבוהות מאוד. הם טובים, אבל לא עד כדי כך טובים, ועדיין האנשים שם מצפים מהקבוצה להתמודד עם ריאל מדריד וברצלונה. הציפיות שם עלולות להיות קשות עבורו".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
משדרג. בנזמה/GettyImages

ריאל מדריד: מנסים להרגיע את הרוחות

בינתיים בריאל מדריד מקווים לחזור להתעסק בכדורגל. אחרי המכה הקשה בקלאסיקו, ואחרי התקרית המביכה בגביע, ואחרי הדיווחים על מתיחות בין בניטס לשחקנים ובין רונאלדו למאמן ואחרי שהקהל קרא לנשיא פלורנטינו פרס להתפטר ואחרי פרשת בנזמה - הניצחון אתמול על חטאפה 1:4 עשוי להחזיר קצת את הביטחון לבלאנקוס, שנהנו אמש משערים של שלישיית BBC, לראשונה מאז חודש אפריל ששלושתם כובשים באותו משחק.

בנזמה כבש צמד, רונאלדו עלה ל-235 שערי ליגה ועבר את הוגו סאנצ'ס כשעלה למקום השלישי ברשימת כובשי כל הזמנים בספרד (ועשה זאת ב-130 משחקים פחות, כשהוא לא רחוק מטלמו זארה, 251, וכמובן ליאו מסי, 290 והספירה נמשכת), וגארת' בייל שכבש גם הוא נשאל על המצב בחדר ההלבשה של ריאל, וענה: "הכל טוב מאוד. אני מרגיש מאוד בנוח עם השחקנים האלה. אני מסתדר מצוין עם כריסטיאנו ועם בניטס". אתמול האוהדים שוב קראו קריאות נגד פרס, אבל בייל לא מתרגש: "האוהדים טובים, נורמליים. העיקר זה הניצחון, שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה".

רפא בניטס אמר ש"בנזמה, כריסטיאנו ובייל יכולים לפגוע בכל הגנה. בנזמה הזכיר כמה הוא חשוב וכמה הוא משדרג את הקבוצה. היינו טובים מאוד ב-45 הדקות הראשונות, וזכה כבר שלושה-ארבעה משחקים שאנחנו משחקים טוב".

מרסלו לא היה בסגל, מאחר שלדברי המאמן היה פצוע. הברזילאי טען באינסטגרם שהוא כשיר, והעלה ספקולציות על מתיחות בינו לבין בניטס, אבל בניטס התעקש: "אנחנו פשוט רוצים להגן על השחקנים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully