וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:4 את חאטפה, 0:2 לאתלטיקו על גרנאדה

הבלאנקוס חגגו עם רביעייה במחצית: בנזמה כבש צמד מהיר (4, 16), גארת' בייל הוסיף את השלישי (35) ורונאלדו התכבד ברביעי (38). אתלטיקו חזרה למקום השני, גודין וגריזמן כבשו לקולצ'ונרוס

one

המחזור ה-14 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם חמישה משחקים, כשבראשון שבהם, ריאל מדריד ניצחה בדרבי הקטן את חטאפה 1:4, אך אתלטיקו מדריד נותרה שנייה בסיום המחזור אחרי 0:2 קליל בחוץ על גרנאדה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
שכח מהשבוע הקשה. בנזמה/GettyImages

ריאל מדריד - חטאפה 1:4

הבלאנקוס רצו להתאושש מהשבוע הלא נעים שעבר עליהם עם ההדחה מהגביע. המפגש הקודם בין בקבוצות הסתיים ב-3:7 לריאל, אך הפעם היא הסתפקה במחצית ראשונה מוחצת, בהם כבשה את כל השערים שלה. המחצית השנייה הייתה רגועה יותר, וחטאפה הצליחה רק לצמק. רפא בניטז פתח עם חוליית הגנה מעט מוזרה, כשלוקאס ואסקס הוצב כמגן ימני. השחקן המדובר מהשבוע האחרון, דניס צ'רישב, ישב הפעם 90 דקות על הספסל. הפער מברצלונה ירד לשלוש נקודות.

דקה 4: גול! ריאל מדריד פתחה נהדר, כשפפה הרים כדור לרחבה וקארים בנזמה ניצל הירדמות של שחקני ההגנה כדי לדחוק מקרוב פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 8: כדור חופשי של כריסטיאנו רונאלדו נהדף על ידי גויאטה.

דקה 16: גול! חאמס רודריגס הכניס כדור לרחבה, בייל הוריד עם הראש לרונאלדו, הפורטוגלי פספס, אך בנזמה השתלט על הכדור ובעט לרשת. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 27: פבלו סראביה בחן לראשונה את קיילור נבאס עם בעיטה, אך השוער לא התקשה לעצור.

דקה 35: גול! עוד כדור שהוגבה לרחבה מצא ראש לבן, כשהפעם רונאלדו הוריד לבייל, שעבר שחקן אחד ובעט לפינה השמאלית. 0:3 לריאל.

דקה 38: גול!: התקפה מתפרצת של ריאל מדריד הסתיימה עם כדור עומק של טוני קרוס לרונאלדו, שלא התבלבל ובעט לרשת. 0:4 לריאל.

דקה 70: גול! חטאפה מצמקת. פדרו לאון הגביה קרן לרחבה, אלכסיס עלה ונגח פנימה. 1:4 לריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנטואן גריזמן חוגג שער עם שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
העונה הנהדרת שלו נמשכת. גריזמן/רויטרס

גרנאדה - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס לא התרגשו מהניצחון של ריאל מדריד וחזרו למקום השני עם עוד ניצחון חוץ קליל מול קבוצת התחתית מגרנאדה. דייגו גודין שבר את הקרח עם שער אופייני מאוד בנגיחה מקרן (20) ואנטואן גריזמן המשיך את העונה הנהדרת שלו כשהפציץ מזווית לא פשוטה לרשת (76) אחרי כדור עומק של הילד אוליבר טורס. אתלטיקו מקדימה בשתי נקודות את ריאל בעוד שהמארחים מקדימים בנקודה בלבד את מלאגה שמתחת לקו האדום.

צפו בתקציר

שחקני סלטה ויגו מחבקים את נוליטו. AP
משחק חוץ לא פשוט מול בטיס. שחקני סלטה ויגו/AP

דפורטיבו לה קורוניה - סביליה 1:1

לוקאס פרס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-22 ולה קורוניה קיוותה לרשום ניצחון שלישי ברציפות שהיה מעלה אותה לצמרת הטבלה, אך ויסנטה איבורה השווה בדקה ה-76 וסביליה תגיע במצב רוח מרומם יחסית למשחק מול יובנטוס בליגת האלופות.

בטיס - סלטה ויגו 1:1

אחרי שעשתה את דרכה עד למקום הרביעי, סלטה ויגו נעצרה במשחק החוץ הקשה מול בטיס, שרושמת משחק רביעי ללא הפסד. תאו בונגונדה העלה את ויגו ליתרון בדקה ה-25, חורחה מולינה השווה בדקה ה-82. ג'וני קסטרו הורחק בדקה ה-48.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully