וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר שבה למקום הראשון עם 0:1 על גנואה, רק תיקו לרומא

הנראזורי ניצחו שוב בתוצאה בה הם רגילים אודות לבעיטה חופשית יפה של אדם לייאיץ, ועלו למקום הראשון. רומא וטורינו סיימו ב-1:1 במשחק דרמטי, כשמיראלם פיאניץ' כבש בכדור חופשי משלו ומקסי לופס השווה בפנדל בתוספת הזמן

שחקן אינטר, אדם לייאיץ'. AP
שער נהדר שלו. ליאייץ'/AP

המחזור ה-15 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם משחק גדול בבירה, בו יובנטוס ניצחה 0:2 את לאציו. היום, הקבוצה השנייה של טורינו השוותה בתוספת הזמן כדי לחלץ 1:1 דרמטי עם רומא. אינטר ניצחה שוב 0:1, הפעם את גנואה, ועלתה זמנית למקום הראשון.

אנטוניו רודירגר רומא מול אנדראה בלוטי טורינו. GettyImages
נפרדו ללא הכרעה/GettyImages

טורינו - רומא 1:1

הג'אלורוסי הולכים אחורה בתקופה האחרונה. בשני המחזורים החולפים הם צברו רק נקודה, כולל הפסד ביתי מביך מול אטאלנטה ובנוסף, חטפו מבארסה שישייה בצ'מפיונס. השבוע הם יארחו את באטה בקרב על הכרטיס לשמינית הגמר והיום הם פספסו הזדמנות להשיג שלוש נקודות עם תיקו דרמטי מאוד. רומא הציגה יכולת חלשה ולא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת במחצית הראשונה, אבל פיאניץ' העלה אותה ליתרון שבע דקות לפני השריקה לסיום בבעיטה חופשית שנכנסה די במזל אחרי חולמנות בהגנה. גמור? לא אצל טורינו שהשוותה מפנדל של מקסי לופז ארבע דקות בתוספת הזמן אחרי הכשלה של מאנולס ברחבה.

אינטר - גנואה 0:1

אינטר רצתה להתאושש מההפסד לנאפולי, ועשתה זאת בתוצאה הכה מוכרת לה העונה. היא לא סיפקה משחק גדול, אך ניצחה תודות לכדור חופשי נהדר של אדם לייאיץ' שהטעה את מתיה פרין (59). דנילו ד'אמברוזיו הורחק בצהוב שני בשורות אינטר (87), שעלתה זמנית למקום הראשון. פליפה מלו וגארי מדל התגנשו ראש בראש במהלך המשחק, הברזילאי סבל מכאבים והוחלף (לא לפני שניסה לשחק, כמובן). הוא פונה לבית חולים כשמאמנו רוברטו מנצ'יני טען כי "הוא לא זכר דבר מהמקרה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני יובנטוס חוגגים שער. AP
מי הספיד את האלופה? שחקני יובה חוגגים באולימפיקו/AP

לאציו - יובנטוס 2:0

אחרי פתיחת העונה האיומה, רבים כבר חשבו שהביאנקונרי בדרך לאבד את תואר האליפות בו זכו בארבע העונות האחרונות. אלא שליובה יש תכניות אחרות לחלוטין וניצחון הליגה החמישי ברציפות הדביק אותה לחבורת הצמרת. זה היה משחק הליגה ה-22 ברצף (מאז דצמבר 2003) בו לאציו לא מצליחה לנצח את היריבה מטורינו, כאשר מי שהוביל את האורחים לניצחון היה פאולו דיבאלה.

הארגנטינאי הצעיר, שהצטרף בתחילת העונה לגברת הזקנה, מראה בשבועות האחרונים עד כמה הוא מוכשר וכבר בדקה השביעית, בעיטה חזקה שלו לרוחב השער פגעה בבן ארצו סנטי ג'נטילטי והפכה לשער עצמי. בדקה ה-32, דיבאלה כבר הסתדר בעצמו, כאשר הוריד כדור ושלח בעיטה חדה ומדויקת מחוץ לרחבה. גולאסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully