וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפא בניטס מאמן את ריאל מדריד כאילו זאת חטאפה"

ריאל מדריד מתכוננת למפגש מול קאדיס בגביע המלך (23:00, ספורט1 ו-HD), מאמנה לשעבר תוקף את בניטס: "יש לו את השחקנים הכי טובים בעולם, הוא חייב לעשות עבודה טובה יותר". על חאמס: "איסקו טוב יותר"

one

מאמן קאדיס לשעבר דויד וידאל תקף את מאמן ריאל מדריד רפא בניטס, לפני המפגש בין שתי הקבוצות הערב (רביעי) במסגרת גביע המלך (23:00, ספורט1 ו-HD). וידאל, שאימן בעבר גם את ראיו וייקאנו, ויאריאל, אלצ'ה ואלבסטה, ביקר את בניטס ועוד גורמים בריאל מדריד.

גילויים חדשים על החקירה של בנזמה: "קראתי לוולבואנה הומו כי חשבתי שהוא התלונן עליי"

קאדיס - ריאל מדריד: דני קרבחאל ייעדר חודש, רונאלדו ינוח לראשונה העונה

מאמן ריאל מדריד רפא בניטס. Denis Doyle, GettyImages
מאמן ריאל מדריד רפא בניטס/GettyImages, Denis Doyle

"בניטס הוא חבר שלי, ואגן עליו עד המוות, אבל הוא חייב להבין שהוא במדריד, כי הוא חושב שהוא בחטאפה", אמר וידאל, "כשקבוצה משחקת הגנתי, המאמן הוא הגנתי. כשאתה משחק כמו ברצלונה, אתה צריך לברך את לואיס אנריקה. אנשים אומרים שהגנה היא מאורגנת והתקפה היא אלתור, אבל זה שקר. יש לבניטס את השחקנים הכי טובים בעולם, והוא חייב לעשות עבודה טובה יותר. הוא צריך לשחק כדורגל מבריק".

עוד אמר וידאל ש"חאמס רודריגס חייב להבין שהוא במדריד ושיש תחרות. ריאל החתימה אותו כי הוא כבש בגביע העולם, וזה לא היה חכם במיוחד. איסקו לדעתי הוא שחקן טוב יותר". על קרבאחל אמר ש"אני אמרתי לויסנטה דל בוסקה שקרבאחל הוא המגן ימני הכי טוב בעולם, אבל הוא אפילו לא לקח אותו למנדיאל וטעה". על זידאן אמר ש"יש לו את השחקנים הצעירים הכי טובים בעולם, והוא היה אמור לעלות ליגה כבר לפני שנתיים. הוא מאוד מתקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully