וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה בחקירה: "קראתי לוולבואנה הומו כי חשבתי שהוא התלונן עליי"

פורסם התמליל המפתיע של חקירת קרים בנזמה על קלטת הסקס, החלוץ טוען: "גם אני עברתי ניסיון סחיטה בעבר, רק רציתי לעזור לו. התבדחתי בטלפון כשכיניתי אותו הומו". הערב הוא צפוי לשבור שתיקה

צילום מסך

העיתון הצרפתי "לה מונד" פרסם היום (רביעי) את התמליל מהחקירה של קרים בנזמה למשטרת צרפת בנוגע לפרשת "קלטת הסקס". כידוע, בנזמה הואשם במעורבות בניסיון הסחיטה של מתיו ולבואנה וחלק מפשע שאורגן מראש. החשד הוא שלבנזמה היה חלק פעיל בניסיון הסחיטה של הקשר הצרפתי יחד עם חבר הילדות שלו קרים זנאטי. ולבואנה נדרש לשלם דמי סחיטה, בתמורה לאי פרסום הקלטת שלו. בנזמה טוען ש"מדובר באי הבנה", וטוען שולבואנה הוא "חבר". הוא צפוי להתראיין הערב לטלוויזיה הצרפתית, ולשבור שתיקה בנושא.

שחקן ריאל מדריד, קארים בנזמה. טוויטר, אתר רשמי
הסתבך. בנזמה/אתר רשמי, טוויטר

להלן חלק מהציטוטים שפורסמו בתקשורת הצרפתית מהחקירה שלו: בנוגע ליחסיו עם ולבואנה, בנזמה אמר ש"הוא חבר טוב שלי, אנחנו מתבדחים הרבה, מסתדרים טוב". בנזמה טען שהוא שמע על הקלטת שלושה שבועות לפני המשחק של צרפת נגד ארמניה בניס, לפני שדיבר עם ולבואנה. הוא טוען שהוא אכל ארוחת צהריים עם חבר הילדות שלו זנאטי, כשלפתע מישהו ניגש אליהם והחל לדבר איתם על קיומה של הקלטת.

"מישהו נכנס עם תיק לואי ויטון ואמר לי שיש לו קלטת. הוא אמר שלום, אבל לא הקשבתי, כי לא הכרתי אותו. הוא אמר שיש לו קלטת לוהטת, ואמרתי לו 'תפסיק עכשיו, לא רוצה לשמוע'.

"אמרתי לוולבואנה שאני צריך לדבר איתו על משהו", אמר, "ולבואנה כבר היה מודע לסיפור. הוא שאל מה הסוחטים רוצים, ואמר שידבר עם עורך הדין שלו". החוקר שאל את בנזמה: "אמרת לוולבואנה שראית את הווידאו?". בנזמה ענה: "לא, לא ראיתי. למען האמת אני לא יודע למה אמרתי את זה".

בנזמה הוסיף שביקש מוולבואנה שייפגש עם החברים שלו "כי לא רציתי שהשם שלי יהיה מעורב בזה. אני מאוד מאוכזב מההד של הסיפור הזה, כי האשמות כמו סחיטה הן רציניות מאוד". עוד אמר חלוצה של ריאל מדריד ש"רציתי לספר לוולבואנה על הסיפור הזה, כי גם אני עברתי דבר כזה בעבר. רציתי שהוא יידע מזה, ולדבר איתו על זה ולשתף אותו ולראות מה הוא חושב. אמרתי לו שהוא צריך לעשות עם זה מה שהוא רוצה, אבל שיש מישהו שיוכל לעזור לו, זנאטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתיו ולבואנה קארים בנזמה. GettyImages
לא חברים. ולבואנה ובנזמה/GettyImages

עוד מבנזמה: "הרגשתי מאוד נבוך. הוא שאל מה אני רוצה, ואמרתי שרק לעזור, לא יותר. ולבואנה אמר לי שהוא הלך למשטרה. הוא ידע על הווידאו הזה עוד לפני שאמרתי לו. גם אני עברתי את זה, ודיברתי עם עורך הדין שלי ועם המשטרה, גרמתי לאנשים להיראות כאילו אני משלם להם, ולא שילמתי. בשיחות הטלפון שלי עם זנאטי אפשר לשמוע בשיחות שהתבדחתי. הכוונה היחידה שלי הייתה לעזור". ולמה הוא אמר לוולבואנה שרואים את הקעקועים שלו בסרטון אם הוא בעצמו לא ראה את זה? "זנאטי אמר לי", אמר בנזמה, "אז הנחתי שרואים את זה". האם באמת חשבת שהחבר שלך יעזור לו בחינם? "כן!", אמר בנזמה, "כי לא חסר לו כסף".

בהקלטות מהטלפון של בנזמה הוא נשמע משוחח עם זנאטי, והשניים לועגים על ולבואנה, כשבנזמה מכנה אותו "הומו". הוא טען ש"חשבתי שוולבואנה רוצה להתלונן עליי במשטרה. היום 'הומו' אומרים על כל אחד, זה בין חברים".

ולבואנה עצמו אמר בחקירה שהוא"מאוכזב" מבנזמה. "עמוק בפנים, אמרתי לעצמי שזה מוזר שהוא רצה שאפגש עם הבנאדם הזה והתעקש על זה. גיליתי שהיחסים שלי עם קרים לא אמיתיים כמו שחשבתי". ככל הנראה הסרטון נגנב מהטלפון שלו על ידי טכנאי שעזר לו עם בעיות טכניות במכשיר. הראשון שהודיע לו על זה כדורגלן העבר דג'יבריל סיסה, שאמר לו רק ששמע על זה, אבל לא ראה את הסרטון. ולבואנה אמר ש"קיבלתי טלפון ממישהו, שאמר שאנחנו צריכים להיפגש בדובאי. הודעתי ישר למשטרה. לא ניסיתי לארגן כלום, כי יש לי ערכים ואני לא משחק בדברים כאלה".

נשיא אופ"א מישל פלאטיני עם נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי. AP
יצא להגנתו. סרקוזי/AP

אתמול ראש ממשלת צרפת אמר ש"לקרים בנזמה אין מקום בנבחרת צרפת, ספורטאים צריכים לשמש דוגמה. יש הרבה ילדים שמעריצים אותם הם לובשים את מדי הנבחרת ומייצגים אותנו". ניקולה סרקוזי, הנשיא לשעבר, היה פחות נחרץ: "אנחנו לא צריכים עכשיו להטיף מוסר. כולם מדברים על דברים שהם לא יודעים, מאשימים והורסים".

עורך הדין של בנזמה, אלן יעקובוביץ, זעם על ההדלפה של החקירה ואמר שיתבע את המשטרה. "חקירה שלמה מול חוקר-שופט מתפרסמת בעיתון? לא ראיתי דבר כזה ב-40 שנה כעורך דין", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully