וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הטיפוס של יובנטוס נמשך, אטאלנטה הפתיעה את רומא

האלופה השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 0:3 בפאלרמו, והיא רחוקה רק שש נקודות מהפסגה. הג'אלורוסי הפסידו לראשונה העונה באולימפיקו, 2:0 לאטאלנטה. 0:1 לאמפולי על לאציו

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה חוגג. GettyImages
רומא היא היריבה האהובה עליו. פאפו גומס/GettyImages

המשחק המרכזי במחזור ה-14 באיטליה ייערך רק מחר (שני) כאשר נאפולי תארח את אינטר המוליכה, אבל הערב שתי הקבוצות יצאו מרוצות מהפסדה המפתיע של רומא 2:0 באולימפיקו לאטאלנטה. גם הקבוצה השנייה של הבירה, לאציו, חוותה ערב מאכזב עם הפסד 1:0 לאמפולי, בעוד יובנטוס המשיכה להתקרב לצמרת עם 0:3 בפאלרמו.

פאלרמו - יובנטוס 3:0

הקאמבק של אלופת איטליה נמשך. פתיחת העונה האיומה כבר הרחק מאחור ויובנטוס סופרת ניצחון ליגה רביעי, כשהיא במקום החמישי ורחוקה רק שש נקודות מהפסגה. שער אחד הספיק לגברת הזקנה כדי לנצח בשני הביקורים הקודמים שלה ברנצו ברברה: ב-2012 היה זה סטפן ליכטשטיינר ובעונה שעברה אלברו מוראטה. הפעם, היו שלושה. מריו מנדז'וקיץ' חיכה לדקה ה-54 כדי לנגוח מקרוב אחרי הרמה יפה של פאולו דיבאלה מצד שמאל. הארגנטינאי, שפגש לראשונה את האקסית ממנה נמכר ב-40 מיליון יורו בקיץ, רשם בישול שלישי שמצטרף לשישה שערי ליגה. בדקה ה-89, סטפנו סטורארו סגר עניין עם שערו הראשון העונה, ואפילו היה זמן למחליף סימונה זאזה להוסיף את השלישי בתוספת הזמן.

מריו מנדז'וקיץ', יובנטוס, חוגג עם פול פוגבה, לאונרדו בונוצ'י. GettyImages
ממשיכים להתקרב. שחקני יובנטוס חוגגים עם מריו מנדז'וקיץ'/GettyImages

רומא - אטאלנטה 2:0

אחרי השישייה שספגה בקאמפ נואו, רומא חזרה הביתה בתקווה להתאושש, אבל הפסידה באולימפיקו לראשונה מאז מחזור הסיום של העונה שעברה. אטאלנטה חגגה ניצחון חוץ ראשון על רומא מאז 2003, כשהארגנטינאי אלחנדרו פאפו גומס הבקיע בדקה ה-40 מול היריבה האהובה עליו. היה זה שער רביעי של פאפו מול הג'אלורוסי, כשהוא ניצל איבוד כדור רשלני של לוקא דין וסובב מ-18 מטרים לרשת. הלחץ של רומא לא הניב פירות, ובדקה ה-82 מייקון ביצע עבירה ברחבה וספג אדום, כשחרמן דניס הוותיק ניצל זאת כדי לסגור עניין מהנקודה הלבנה. אטאלנטה סיימה בתשעה שחקנים, בעקבות ההרחקות של גוליילמו סטנדארדו (87) ואלברטו גראסי (90).

מייקון שחקן רומא סופג כרטיס אדום. AP
נכנס כמחליף והורחק. מייקון/AP

אמפולי - לאציו 0:1

כמו בעונה שעברה, וגם בביקור הקודם ב-2008, לאציו יצאה ממגרשה של אמפולי בידיים ריקות. קבוצת התחתית האריכה את רצף משחקי הליגה ללא ניצחון של הביאנקוצ'לסטי לחמישה, כשהבלם לורנצו טונלי, שהבקיע חמישה שערים בעונה שעברה, כבש בדקה החמישית את הראשון שלו לעונה זו כשזינק ונגח בעוצמה לרשת מ-12 מטרים. לאציו כבשה פעמיים, בשני המקרים היה זה מירוסלב קלוזה הוותיק שנכנס כמחליף, אבל השערים שלו נפסלו ואמפולי התרחקה מהקו האדום.

לורנצו טונלי שחקן אמפולי חוגג שער. GettyImages
יופי של גול. לורנצו טונלי/GettyImages

משחקים נוספים

קייבו - אודינזה 3:2
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (26), רוברטו אינגלזה (72). לאודינזה: ניקולא פריי (42, עצמי), סיריל תרו (46 ו-80)

פרוזינונה - ורונה 2:3
לפרוזינונה: דניאל צ'ופאני (22 בפנדל ו-40), פדריקו דיוניזי (48). לוורונה: פדריקו ויויאני (69), ואנגליס מוראס (75), השוער רפאל הורחק (19)

גנואה - קארפי 2:1
לגנואה: דיוגו פיגייראס (8), לאונרדו פאבולטי הורחק (6). לקארפי: מרקו בוריילו (57), כריסטיאן זקארדו (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully