וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "אני אף פעם לא מרוצה, לא אפסיק לדחוף את השחקנים"

מכבי תל אביב מתכוננת לבני יהודה (20:55, ערוץ 1), המאמן יוקאנוביץ' מצפה ל"משחק מסובך" ומשווה את קבוצתו לזו של שנה שעברה: "השנה יש הרבה פציעות, ואת ליגת האלופות"

one

מכבי תל אביב תקווה לחזור היום (ראשון) לפסגת ליגת העל, כשתארח את בני יהודה (ראשון, 20:55, ערוץ 1) במסגרת המחזור ה-12 ותנסה לחלוף שוב על פני הפועל באר שבע. אחרי ההפסד החמישי בחמישה משחקים בליגת האלופות, הצהובים מקווים לשוב למיטבם במשחק שייערך באצטדיון בנתניה בגלל שזרוע החורף בבלומפילד.

מאמן האלופה סלבישה יוקאנוביץ' התראיין לקראת המשחק לאתר הרשמי ואמר: "יש לפנינו משחק מסובך. צפינו בבני יהודה במספר משחקים והם שיחקו שונה בכל פעם, אני לא יודע כיצד הם יעלו מולנו. הפועל באר שבע לא הצליחה להגיע מולה להרבה הזדמנויות והמחויבות שלנו היא לתקוף ולמצוא דרך לקחת את הנקודות. עלינו להיות מרוכזים ומוכנים. הם שיחקו היטב מול באר שבע במיוחד בחלק ההגנתי וניסו לתקוף במתפרצות עם שלושה שחקנים".

ממרבאל ועד פריצה: דירוג הזרים שג'ורדי קרויף הביא למכבי תל אביב

להגדיל את מספר הזרים? בבאר שבע ובחיפה עוקצים את ג'ורדי

מכבי תל אביב - בני יהודה: ראיקוביץ' כשיר, גולדהאר יגיע למשחק?

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"בליגה אנחנו חייבים להיות קבוצה התקפית וטובה". יוקאנוביץ'/קובי אליהו

על אופי המשחק: "זה יכול להיות משחק טיפוסי שמכבי משחקת מול קבוצות עם אופי דומה. אנחנו ננסה להקשות עליהם ולמצוא את הדרכים למצוא את השער. הרבה תלוי בפתיחת המשחק שלנו, ננסה לשחק כדורגל טוב במיוחד במפעל שבו אנחנו מחויבים להיות המובילים".

על קצב צבירת הנקודות: "אני אף פעם לא מרוצה. תמיד אפשר לשפר את היכולת ולשחק כדורגל יותר טוב. לא אפסיק לדחוף את השחקנים לשחק יותר טוב. אנחנו אמנם עם יותר נקודות משנה שעברה, אך אם נשווה את הסגל שלנו לעונה הקודמת - השנה הפסדנו לא מעט שחקנים לפציעות, דבר שלא היה אשתקד. תוסיפו לזה שאנחנו משתתפים בליגת האלופות שזה מפעל קשה מאוד וגם לא היה בעונה שעברה. כל אלו לא מעניינים חוץ מאת אלו שמעוניינים להשוות. אני מרוכז כולי בלתמוך בשחקנים שלי ובלשפר אותם. אנחנו בצמרת ויש לנו עוד המון משחקים בליגה. עוד מוקדם מדי לדבר על דברים שייקבעו בסוף העונה. עלינו לעשות את הצעדים בשביל לשפר את המשחק כבר היום".

על האספקטים שהיה רוצה לשפר: "השם שלנו, הסמל שלנו והצבעים שלנו מחייבים אותנו להיות קבוצה מנצחת. בליגה זו רמה שונה מאירופה. בליגה אנחנו חייבים להיות קבוצה התקפית וטובה. אנחנו צריכים לשפר את עצמנו בהרבה מובנים של טכניקה וטקטיקה. אסור לנו לאבד כדורים בקלות ועלינו לצמצם את הטעיות הלא מחויבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully