וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה את סמפדוריה 1:4

הרוסונרי התאוששו מההפסד ליובנטוס עם ניצחון גדול בסן סירו, ניאנג בישל לבונבנטורה (16) את הראשון (16) והוסיף צמד (38, פנדל, 49), אדריאנו כבש את הרביעי (79) אחרי ביצוע נהדר. אדר צימק בפנדל (87)

שחקני מילאן חוגגים. AP
בלט עם צמד. ניאנג חוגג עם החברים/AP

המחזור ה-14 באיטליה נפתח הערב (שבת) עם ניצחונה של טורינו 0:2 על בולוניה של רוברטו דונאדוני. במשחק השני של הערב מילאן הביסה את סמפדוריה 1:4.

מילאן - סמפדוריה 1:4

אחרי שני משחקים ללא ניצחון (האחרון שבהם - ההפסד ליובנטוס במחזור הקודם), חזרה מילאן למסלול הניצחונות. הרוסונרי הביסו במגרשם הביתי 1:4 את סמפדוריה, ועלו זמנית למקום החמישי בטבלה. ג'אקומו בונבנטורה כבש את השער הראשון בדקה ה-16, כשדחק מקרוב כדור רוחב שהעביר לו השחקן המצטיין על כר הדשא, אמבאיי ניאנג, שכבש את השני בפנדל (38) ואת השלישי (49) לאחר שחטף כדור לשחקני ההגנה. את השער הרביעי כבש לואיז אדריאנו חמש דקות אחרי שנכנס כמחליף (79), כשעצר הגבהה של אלסיו צ'רצ'י על החזה, ומהאוויר שלח בעיטה חזקה לרשת. אדר צימק מהנקודה הלבנה (87) וסינישה מיכאילוביץ' חגג ניצחון ענק על קבוצתו הקודמת.

שוער מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
הילד ענק. דונארומה/GettyImages

טורינו - בולוניה 0:2

רצף התוצאות הטובות של רוברטו דונאדוני נעצר בטורינו, שם המארחת השיגה ניצחון ביתי ראשון אחרי כחודשיים. בולוניה התקשתה בהתקפה ללא מתיאה דסטרו המורחק, ומנגד אנדראה בלוטי פתח בהרכב טורינו והחזיר למאמנו ג'אמפיירו ונטורה עם שער בכורה בדקה ה-75. חלוץ נבחרת איטליה הצעירה התגבר בצורה נהדרת על השומר שלו ובעט בשמאל, בדיוק למרווח בין אנטוניו מיראנטה לקורה. טורינו סגרה עניין עם שער של ג'ופזה ויווס בתוספת הזמן והשתוותה ליריבתה יובנטוס השישית עם 21 נקודות.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו מעל דומניקו מאייטה שחקן בולוניה. GettyImages
שער בכורה. אנדראה בלוטי מעל דומניקו מאייטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully