וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 3:3 דרמטי בין הפועל רמת גן להפועל פתח תקוה

מוליכת הטבלה ספגה שער שוויון בדקה ה-89 אחרי טעות של השוער אוראל כהן. הרצליה שנייה אחרי 0:3 על לוד, רמת השרון שלישית אחרי שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על יבנה. 1:1 בין אשדוד לאשקלון

אוראל כהן. ברני ארדוב
טעות שעלתה בשתי נקודות. אוראל כהן/ברני ארדוב

המחזור ה-13 בליגה הלאומית נערך היום (שישי), כשבמוקד המשחקים עמד ה-3:3 הדרמטי בין הפועל רמת גן למוליכה הפועל פתח תקוה. מכבי הרצליה ניצחה את בני לוד 0:3 עם בליץ בדקות הסיום ועלתה למקום השני, הפועל ניר רמת השרון הפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:3 על מכבי יבנה, הפועל אשקלון ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1, והפועל עפולה ניצחה את הפועל ראשון לציון 1:2 עם שער מאוחר.

seperator

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 3:3

משחק נהדר באצטדיון רמת גן, כשהיתרון החליף צד מספר פעמים. המארחים עלו ליתרון מוקדם ומפתיע - גל בראל איבד כדור במרכז השדה, הכדור הגיע ללירן כהן שהרים כדור ללירון דיאמנט שמהאוויר בעט לרשת של אוראל כהן. בדקה ה-28 הגיע השוויון של מוליכת הטבלה. הגנת האורדונים לא הסתדרה עם כדור קרן שיצר ערבובייה והגיע אל ברנקו מיכאילוביץ', שהשתלט עליו ומקרוב בעט פנימה. בדקה ה-52 הפועל פתח תקוה השלימה מהפך כשמיכאילוביץ' הוסיף עוד אחד עם נגיחה נהדרת. השערים המשיכו ליפול, ושמונה דקות אחר כך רמת גן קיבלה פנדל אחרי הכשלה ברחבה על לידור כהן, ודידייה ברוסו תרגם אותו לשער (60). עוד שתי דקות חלפו ומיכאילוביץ' השלים שלושער אחרי עוד נגיחה מקרוב (63). שתי דקות לסיום, דידייה ברוסו ניצל יציאה רעה מאוד של אוראל כהן ונגח מקרוב את השני שלו.

הפועל אשקלון - מ.ס. אשדוד 1:1

מפגש ראשון בין שתי השכנות זה ארבע שנים. אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים, הקבוצות עלו למחצית השנייה במטרה לנסות לתקוף יותר ולהשיג ניצחון. בדקה ה-60 אשקלון זכתה בכדור חופשי, אותו סובב שי רביבו באומנות אל הרשת וחגג שער שביעי העונה בליגה. בדקה ה-67 אשדוד חזרה למשחק, כשדין דוד קיבל כדור עומק, עבר את השוער גליל בן שאנן וגלגל לרשת. שוויון 1:1 בסיום. אשדוד ירדה למקום הרביעי, אשקלון נשארה שביעית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שי רביבו הפועל אשקלון חוגג שער. יוסי ציפקיס
שבעה שערי ליגה. שי רביבו/יוסי ציפקיס

מכבי הרצליה - בני לוד 0:3

במשחק הצמרת החשוב, המארחת המשיכה ביכולת הטובה ורשמה עוד משחק ללא הפסד (עשירי ברציפות). אחרי מחצית ראשונה יבשה, מכבי הרצליה עלתה ליתרון משער עצמי של אימורו לוקמן בדקה ה-58, ולוד ספגה לראשונה אחרי חמישה מחזורים. בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה, היא הוסיפה שני שערים מהירים - המחליף אופיר עמרם כבש את השני עם בעיטה מחוץ לרחבה, וטעות איומה של שוער האורחת סידר למרסלו קרבאליו את השלישי. בעקבות הניצחון, הרצליה טיפסה למקום השני.

עירוני ניר רמת השרון - מכבי יבנה 2:3

ההתקפה הטובה בליגה הלאומית ביצעה מהפך גדול וחזרה למסלול הניצחונות. מכבי יבנה, למרות הרכב חסר מאוד, עלתה ליתרון משער של מירוסלב אנטונוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי כדור ארוך של השוער ניל אברבנל. החלוץ הבולגרי השלים צמד בנגיחה בדקה ה-54, אבל המחליפים של רמת השרון הפכו את היוצרות. בן בן יאיר צימק בבעיטה חדה בדקה ה-64, ובחלוף חמש דקות היה זה הניגרי בן ה-19 אמקה אוזור שאיזן. שלוש דקות לסיום המהפך הושלם, כשעומר צלישר כבש מקרוב. יבנה עם שבוע עגום שכלל שלושה הפסדים ותשעה שערי חובה. אוזור עוד הורחק בתוספת הזמן, אבל רמת השרון שמרה על יתרונה והיא במקום השלישי..

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 1:2

עפולה שבה לנצח במחזור הקודם אחרי ארבעה מחזורים עקרים, והיום המשיכה להתרחק מהאיזור המסוכן. ראשון לציון לעומת זאת יורדת לקרקע אחרי שלושה ניצחונות מארבעת משחקיה האחרונים. עדן שרם העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-17, אך יובל שוואט השווה בדקה ה-50 ומתיאס מרטין נגח פנימה שער דרמטי בדקה ה-88 כדי להשלים מהפך מול קבוצתו הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully