וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חוץ שלישי ברציפות לקליבלנד, לברון ג'יימס עבר את רג'י מילר

הקאבס שוב פישלו מחוץ לאוהיו כשספגו 103:99 מטורונטו וירדו למאזן חוץ שלילי (4:3). קינג ג'יימס קלע 24 נקודות ועלה למקום ה-18 ברשימת קלעי כל הזמנים. לאורי קלע 27 למנצחת, לאב סיים עם 21, וויליאמס חזר לשחק

שחקני טורונטו חוגגים. רויטרס
ניצחון שלישי ברציפות. שחקני טורונטו חוגגים/רויטרס

מאזן: 4:11

המשחק הבא: בחוץ מול שארלוט, בלילה שבין שישי לשבת (2:00)

מדד הטריו: לברון סיפק עוד משחק מצוין, שכלל 24 נקודות (6 מ-16 מהשדה, 1 מ-5 לשלוש, 11 מ-12 מהקו), שמונה אסיסטים ושישה ריבאונדים ב-40 דקות. קווין לאב רשם עוד דאבל דאבל סטנדרטי מבחינתו של 21 נקודות ו-13 ריבאונדים. קיירי אירווינג עדיין פצוע.

שקט בבקשה: קליבלנד מנצלת לטובתה את היחס המועט שהיא מקבלת

שחקן קליבלנד, קווין לאב, מול שחקן טורונטו, לואיס סקולה. רויטרס
עוד דאבל דאבל סולידי. לאב/רויטרס

קליבלנד של העונה הנוכחית מתחלקת לשתיים: זו שמשחקת בבית וזו שמשחקת בחוץ. הראשונה במאזן מרשים ונטול הפסדים של 0:8. השנייה? היא כבר על 4:3, אחרי עוד הפסד חוץ. הלילה (בין רביעי לחמישי) ספגה הקבוצה של דיוויד בלאט הפסד חוץ שלישי ברציפות - 103:99 מול טורונטו, וירדה למאזן 4:11. הכוכב הגדול של הקאבס, לברון ג'יימס, קלע 24 נקודות ולאחר שהשווה את שיאו של אוסקר רוברטסון האגדי, רשם עוד ציון דרך כשעקף את הקלע המחונן, רג'י מילר, כשטיפס למקום ה-18 ברשימת קלעי כל הזמנים.

עוד באותו נושא

שוב לחץ בקליבלנד. בלאט: "היינו עייפים". לברון: "זה לא תירוץ"

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס, מול שחקן טורונטו, דמארה קארול. רויטרס
עוד אכזבה. לברון ג'יימס/רויטרס

קליבלנד הגיעה למשחק החוץ אחרי שני הפסדים רצופים מחוץ לאוהיו, במטרה לקטוע את הרצף. אך לטורונטו, שרצתה ניצחון שלישי ברציפות, כמובן היו תוכניות אחרות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון עבר בין הקבוצות לא פחות מ-16 פעמים. שבע פעמים במהלך המשחק לוח התוצאות הצביע על שוויון בין הצדדים.

ברבע השני הצליחו הקבאלירס לייצר יתרון מינימלי של שבע נקודות, אלא שדמאר דרוזאן ודמארה קארול דאגו לשמור את המארחת בתמונה. לרבע הרביעי הראפטורס לא כל כך הגיעו. לפחות לתחילתו. הם פתחו אותו עם חמש החמצות רצופות, אך התעשתו במהרה, קלעו תשע נקודות רצופות ועלו ליתרון מבטיח דווקא ברבע האחרון - 84:91 - 5:38 דקות לסיום.

רג'י מילר אינדיאנה פייסרס ב-1998. GettyImages
גם הוא נשאר מאחור. מילר/GettyImages

לברון, שרשם ערב מצוין מקו העונשין, קלע פעמיים, 2:52 דקות לסיום המשחק וצימק את ההפרש לחמש בלבד, אך טורונטו נעזרה בדחיפת הקהל הביתי כדי לרוץ שוב, הפעם 2:7, ולמעשה סגרה סופית את הסיפור. אגב הקהל הביתי, הוא נהנה מערב מיוחד - "Drake Night" - בחסות הראפר הקנדי דרייק, במהלכו זכו האוהדים לחולצות של הראפר ואביזרי לבוש נוספים. דרייק כמובן לקח חלק פעיל במשחק, בערך, כשהשתדל לחלק הוראות לשחקנים המקומיים ממקום מושבו הנהדר שעל הפרקט.

קייל לאורי קלע 27 נקודות אצל המארחת, דרוזאן הוסיף 20, ביסמאק ביומבו סיים עם 11 (שש מהן בשתי הדקות האחרונות) ו-12 ריבאונדים. לברון הוליך את המפסידה עם 24 נקודות, לאב קלע 15 ומו וויליאמס, שחזר לשחק אחרי שני משחקים בחוץ (פציעה בקרסול), תרם 15 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully