וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לחץ בקליבלנד. בלאט: "היינו עייפים". לברון: "זה לא תירוץ"

שחקני קליבלנד כינסו פגישה בהולה אחרי ההפסד לטורונטו והקריסה ברבע האחרון. בלאט: "נגמר לנו הדלק". לברון: "הכל בראש". ג'ונס: "ככה אנחנו נראים כל העונה". הפרשנים מנתחים את הטעויות של בלאט

מו וויליאמס שחקן קליבלנד קאבלירס מול קייל לאורי שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
שוב על הפנים. הקאבס/רויטרס

קליבלנד שוב מרגישה לחוצה, אחרי שהלילה (חמישי) רשמה הפסד חוץ שלישי ברציפות, 103:99 בטורונטו. אחרי ההפסד שחקני הקאבס ערכו פגישה בהולה, בהשתתפות השחקנים בלבד, אותה כינסו ג'יימס ג'ונס ולברון ג'יימס על מנת לדון ביכולת הלא עקבית של אלופת המזרח.

זה ההפסד הרביעי של קליבלנד לקבוצה מהמזרח, וכולם בחוץ. שני "המנהיגים של חדר ההלבשה" של הקאבס ביקרו את החוסן המנטלי של הקבוצה, שראתה את טורונטו רושמת הלילה ריצת 16:31 שהחלה 3:46 דקות לסיום הרבע השלישי ונגמרה 2:01 דקות לסיום הרבע הרביעי. "זה הכל בראש", אמר לברון אחרי ההפסד כשהוא נראה מתוסכל, כשהוא מדבר על חוסר התשוקה של חבריו, "זה מגיע מבפנים. לי תמיד היה את זה, זה התפתח אצלי, אבל או שיש לך את זה או שלא".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול לואיס סקולה שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
לא מסכים עם בלאט, יודע שזו לא אשמתו. לברון/רויטרס

מספרי המשחק

* במהלך המשחק הצמוד היתרון התחלף 16 פעמים בין הקבוצות, ו-7 פעמים היה שוויון.

* קליבלנד במאזן 0:8 מושלם בבית, אבל ירדה למאזן 4:3 בחוץ.

* קליבלנד קלעה 14 מ-29 מהשלוש, וב-7 מ-8 משחקיה האחרונים קלעה לפחות 11 שלשות.

* רק שני שחקנים (!) מקליבלנד הלכו לקו העונשין: לברון עם 11 מ-12, קווין לאב עם 2 מ-4.

* מו וויליאמס חזר אחרי שני משחקי היעדרות, וקלע 15 נקודות ב-31 דקות.

* ההתקפה של הקאבס קרטעה כשקלעה רק 5 מ-18 מהשדה ברבע האחרון, עד שג'יי אר סמית קלע שתי שלושת חסרות חשובות ב-35 השניות האחרונות כשהמשחק כבר היה גמור.

* לברון ג'יימס עבר את רג'י מילר ועלה למקום ה-18 ברשימת קלעי כל הזמנים. ללברון יש כעת 25,298 נקודות קריירה, כשהבא בתור הוא אלכס אינגליש (25,613).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קייל לאורי שחקן טורונטו ראפטורס מול קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
רכות מקוממת. קליבלנד/רויטרס

ציטוטים

מאמן הקבוצה דיוויד בלאט אמר ש"אני חושב שלתשישות היה חלק גדול בהפסד הזה. אני חושב שהחבר'ה שלנו שיחקו חזק מאוד, אבל התעייפנו, בגלל סיבות הגיוניות. אנחנו בסגל חסר מאוד. השחקנים שלנו שיחקו חזק מאוד. פשוט נגמר לנו הדלק. זה לא תירוץ, זאת פשוט הבחנה. עייפים, אולי גם פיזית וגם מנטלית. שיחקנו הרבה משחקם, וברבע האחרון לא עשינו את הדברים שעשינו במשחקים הקודמים. לא הגענו למשחק מתוסכלים, הגענו כדי לשחק. פשוט בדקות הסיום כבר היינו מותשים". הקאבס, כידוע, משחקים בלי קיירי אירווינג ואימן שאמפרט, וכעת גם בלי טימופיי מוזגוב ומתיו דלאבדובה. לברון דחה את האפשרות שזו עייפות: "זה לא תירוץ. אנחנו צריכים להחזיק אחד את השני, לקחת אחריות, חייבים לשחק טוב יותר, ונעשה את זה. אני לא חושב שהשתפרנו הלילה".

לברון אומנם לא הסכים עם ההסבר של בלאט, אבל ציין שקליבלנד "מאומנת היטב". גם ג'יימס ג'ונס אמר שהאחריות היא של השחקנים, והסביר מדוע הוא ולברון כינסו פגישת שחקנים: "זה מייצג את איך שאנחנו משחקים כל העונה. אנחנו לא עקביים. אנחנו לא משחקים ברמה הפיזית שנדרשת מאיתנו, ולא בתחושת דריכות. חייבים לשמור על זה". כזכור, גם אחרי ההפסד למילווקי נשמעו דברי ביקורת דומים מצד לברון, על גישה נרפית מדי וחולשה מנטלית של חבריו. קליבלנד הגיבה עם שלושה ניצחונות מאז, אבל הלילה חסרה לסורה.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול דמארה קארול שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
"מאומנים היטב". לברון/רויטרס

"אנחנו משחקים סולידי, אבל חייבים להשתפר", אמר ג'ונס, "אנחנו לא קבוצה שמסתפקת בבינוניות. להיות 'סולידיים' זה פשוט לא מספיק עבורנו". ג'ונס הוסיף ש"זה עניין של פוקוס, זו מנטליות שעלינו להציג באופן עקבי. לא מאמן, לא שיטה, שום דבר לא יכול לגרום לזה. זה אנחנו השחקנים חייבים לקבל החלטה שנשחק בצורה הנכונה בכל משחק".

"יש להם קבוצה טובה", אמר קווין לאב, "גם אנחנו בהרבה מהלכים ביצענו היטב את הפעולות, אבל החטאנו כמה זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים, וכשזה קורה ברגעי ההכרעה, זה אף פעם לא הזמן הנכון".

ההגנה של קליבלנד אפשרה לטורונטו לקלוע שלוש פעמים סל + עבירה רק ברבע האחרון, ושש פעמים בכל המחצית השנייה. "אם אנחנו עושים פאול, חייבים שתהיה לו משמעות", אמר טריסטן תומפסון על מה שבעיניו נראה חוסר קשיחות, "אני לא אומר לפגוע ביריב, אבל אי אפשר לתת להם סל ועוד קליעת עונשין. זה אחריות של הגבוהים, זה אני, ורז'או ולאב. זה אחריות שלנו כשאנחנו משחקים רך".

במהלך השיחה בחדר ההלבשה עלה שמו של ביסמאק ביומבו, שרק ברבע האחרון קלע 6 נקודות וקלט 6 ריבאונדים, כולל שתי הטבעות קלות. מו וויליאמס טען ש"זאת לא הייתה פגישת שחקנים. זה היה רק עוד משחק. כשמפסידים משחקים, פשוט דנים אחריהם על מה אפשר לשפר, זה מה שזה היה". ביומבו פרט על נקודות רגישות של קליבלנד ואמר ש"היא קבוצה טובה, אבל כשהם באים לכאן, אנחנו מרגישים שאנחנו הקשוחים פה". לברון אמר ש"במשחקי חוץ חייבת להיות גישה חזקה יותר, אנחנו צריכים להבין שזה אנחנו נגד כולם".

שחקן קליבלנד, קווין לאב, מול שחקן טורונטו, לואיס סקולה. רויטרס
רק שני שחקנים בקאבס הלכו לקו. לאב/רויטרס

לאחרונה שחקני קליבלנד פיתחו הרגל חדש, שבו מיד אחרי הצגת השחקנים הם ממהרים לעיגול האמצע כדי שיוכלו לחכות לשחקני היריבה ולהראות כוננות מיוחדת. ג'יימס הסביר את זה כניסיון להראות ש"השחקנים מוכנים", אבל הלילה זה מעט התנקם בשחקניו של בלאט, שעלו למגרש מעט מוקדם מדי, ועמדו על הפרקט לצד המעודדות של טורונטו. "זה חייב להיות כבר מהשנייה האחרונה, איך שאנחנו עולים על המגרש, במיוחד לי", אמר טריסטן תומפסון, שפתח בחמישייה במקום מוזגוב.

אגב, בקאבס מעודדים מקצב ההתקדמות של אימן שאמפרט הפצוע. "הוא מסתער על השיקום שלו, יותר מכל שחקן שאי פעם ראיתי", אמר הג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין.

מה אומרים הפרשנים

כריס פידור מ"cleveland.com" ניתח כמה החלטות מקצועיות: "במהלך מפתיע, בלאט פתח בחמישייה עם ג'ארד קניגהאם כפוינט גארד. נראה שבלאט רצה להקל על מו וויליאמס, שחזר אחרי שנעדר משני משחקים. ההחלטה של בלאט לא עבדה. קניגהאם שיחק 21 דקות לא אפקטיביות, ונראה היה שהדברים זזו מהר מדי עבורו.

"לבלאט אין סגל מלא, וגם לא יהיה לו בשבועות הקרובים. זה משהו שהוא דיבר עליו כל כך הרבה לאחרונה, שאיבדנו ספירה. הדברים קשים עבורו, במיוחד כשזה נוגע למציאת רוטציה עקבית. הוא מנסה לא להתיש את שחקניו, ומנסה מאוד לשמור על דקות המשחק של לברון.

"הגיע הזמן שבלאט ינקוט בגישה שבה נקט בעונה שעברה: הוא הודה שהוא צריך על המגרש לפחות משלושת הכוכבים של הקבוצה. חסר לו אחד, את קיירי, אבל יהיה חכם מבחינתו להשאיר לפחות את לאב או לברון על המגרש. כששניהם על הספסל ביחד, קליבלנד מקבלת בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully