וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד כינסה מסע"ת דחופה ל-20:30, בניטס יסיים את תפקידו?

הכאוס בבלאנקוס לאחר ה-4:0 לברצלונה בקלאסיקו נמשך. המאמן, שנמצא על הכוונת מאז התבוסה, יעמוד במוקד של המסע"ת. המועמד הבכיר על פי התקשורת קרלו אנצ'לוטי אמר: "לא פוסל קאמבק, אך לא העונה"

one

בווידאו: ברצלונה דורסת את ריאל מדריד

הלחץ בריאל מדריד נמשך. נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת ומאולתרת שתיערך בשעה 20:30. המסע"ת תיערך על רקע השמועות על פיטוריו של המאמן רפא בניטס, שספג את רוב האש אחרי התבוסה לברצלונה (4:0) לאור המערך השגוי, לטענת אוהדי הבלאנקוס, שהעלה למשחק.

בהודעה של פרס לא פורסם נושא מסיבת העיתונאים, מה שכמובן העלה גל רחב של ספקולציות בספרד. בכל מקרה, בספרד עלו שמות של שני מועמדים עיקריים להחליף את בניטס - המאמן לשעבר קרלו אנצ'לוטי ושחקן העבר ומאמן ריאל מדריד קאסטייה בהווה, זינאדין זידאן. למרות זאת, לא מן הנמנע כי אף אחד מהשניים לא יצטרף.

יהיה מעניין לראות אם פרס, שסופג לא פחות ביקורת, יגבה את בניטס וייתן לו להמשיך בתפקידו, או ישלח אותו לדרכו, גם כדי להוריד את האש ממנו. כך פרס עצמו, אגב, ספג לא מעט ביקורות, כשאוהדי הקבוצה דרשו ממנו לעזוב במהלך ההשפלה הביתית מול ברצלונה בשבת.

העיתונאי גיאם בלאגה טען כי פרס דווקא יעניק גיבוי לבניטס במסיבת העיתונאים ואף תהה מה השחקנים הבכירים, שחלקם לא אוהבים את המאמן, חושבים על כך.

שחקני ברצלונה: "לא חשבנו שהקלאסיקו יהיה כזה פשוט". פויול ואנצ'לוטי מנתחים

סוף עידן הנרקסיזם? ניתוח התבוסה של ריאל מדריד לברצלונה בקלאסיקו

צפו בטירוף הקלאסיקו ברחבי העולם, רונאלדו לפרס: "או בניטס או אני"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
יחזור לתפקיד? אנצ'לוטי/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי התראיין אתמול באיטליה, ואומנם לא ביטל את האפשרות שיחזור לריאל מדריד, אבל אמר שלא יחזור השנה: "משבר? אולי לא כדאי להיות נמהרים בגלל שזו רק ההתחלה, לשחקני ריאל יש את היכולת להתעלות על המצב. ריאל סבלה מול ברצלונה באמת גדולה.

"בניטס? קשה לשפוט מבחוץ. ממבט על המשחק, ריאל התקשתה בעיקר מהבחינה הטקטית. לכל מאמן יש את הרעיונות שלו, לטוב ולרע, והוא הולך איתם קדימה. המשבר בין בניטס לרונאלדו? דיברתי עם רונאלדו בשבוע שעבר, הוא מעולם לא אמר לי שיש לו בעיה ביחסים עם המאמן. הוא תמיד מנסה לעשות את המיטב עבור הקבוצה שלו. כשדברים לא הולכים טוב, ברור שהחלוצים הוא אלה שהכי סובלים.

"אם פרס היה פונה אליי וקורא לי לשוב למדריד? החלטתי לקחת שנת חופש, כבר אמרתי את זה. הרבה קבוצות פנו אליי, אבל אני מעדיף להיות בחוץ במשך שנה. לחזור לריאל? למה לא? כמו גם לפריס סן ז'רמן או צ'לסי".

גם זידאן, אגב, אמר שהוא לא מוכן למשרה: "להחליף את בניטס? אני מאמן כאן בקאסטייה, הוא בקבוצה הבכירה, וזה המצב הנכון כרגע. אני מרגיש שעדיין חסר לי משהו כדי לעבור לקבוצה הבכירה".

סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, ז'ורז'ה מנדס, אמר שזה "בלתי אפשרי" שהפורטוגלי יעזוב את ריאל מדריד לפריס סן ז'רמן. כריסטיאנו היה מבין אלה שספגו שריקות בוז מהיציעים במהלך התבוסה, דבר שהעלה את השמועות על עזיבה אפשרית שלו בקיץ לאלופה הצרפתית, שעל פי דיווחים חיזרה אחריו בקיץ הקודם לא מעט. מנדס נשאל ב"קנאל פוטבול קלוב" בטלוויזיה הצרפתית אם ייתכן שכריסטיאנו יעבור לפ.ס.ז' ואמר שזה "בלתי אפשרי. הוא יסיים את הקריירה בריאל מדריד". יש לציין כי הראיון נערך לפני שבועיים, בפרמיירה של הסרט על רונאלדו, ושידורו נדחה בגלל הפיגועים בפריז.

מאמן ריאל מדריד רפא בניטס. Denis Doyle, GettyImages
בצרות. בניטס/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully