וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה במקום השלישי, גם הפועל ראשון לציון בצמרת

ההרצליינים ניצחו 1:2 בחוץ את אחי נצרת מצמד של ז'ורדן פושה, ג'ימי טורק הפסיד לראשונה בבית. הכתומים מראשון לציון במקום החמישי אחרי 2:3 ביתי על בית"ר תל אביב רמלה

רגב וולק ז'ורדן פושה מכבי הרצליה חוגגים. לירן דורף, דאבל פס
מלך שערי הלאומית. ז'ורדן פושה/דאבל פס, לירן דורף

שלושה משחקים חותמים הערב (שני) את המחזור ה-12 בליגה הלאומית. מכבי הרצליה עלתה למקום השלישי בזכות 1:2 בחוץ על מכבי אחי נצרת, כשגם הפועל ראשון לציון התקרבה לצמרת עם 2:3 ביתי על בית"ר תל אביב רמלה. בתחתית, הפועל קטמון והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1.

מכבי אחי נצרת - מכבי הרצליה 2:1

זהו, בליגה הלאומית אין יותר קבוצות ללא הפסד ביתי. אחי נצרת הייתה האחרונה, אבל כשלה מול מכבי הרצליה, שמצדה דילגה למקום השלישי עם ביקור רביעי ברציפות בו היא מצליחה לצאת עם נקודות מעילוט. ז'ורדן פושה המצוין העלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה והשתווה ליעקב בריהון מראשון לציון, בזכות צמד בדקות 10 ו-65. לוסיאניו סיניו הארגנטינאי השווה זמנית עם פנדל בדקה ה-36.

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב רמלה 2:3

הכתומים הצליחו לחבר שני ניצחונות, אחרי שהפסידו בשני משחקי הבית הקודמים שלהם. בית"ר תל אביב רמלה קיוותה לנצח את ראשון לציון לראשונה מאז נובמבר 2011, אבל כבר בדקה הראשונה נכנעה לבעיטה של עדן שרם מהאוויר. גל לוי הרשית את השני בדקה ה-12 והשלים צמד אישי בדקה ה-65, כשהמושאלים ממכבי תל אביב סוהיל ארמלי (75) ויונתן כהן (86) רק צימקו. ראשון לציון במקום החמישי.

הפועל קטמון - הפועל רמת גן 1:1

נגיחה של עוז צבאג בדקה ה-85 הצילה לירושלמים נקודה בטדי ומנעה מהפועל רמת גן לחגוג ניצחון ראשון אחרי שמונה מחזורים. דידייה ברוסו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-15, אבל זה הספיק רק לנקודה רביעית בתשעה משחקים בעקבות השוויון של צבאג. הפועל רמת גן נותרה במקום המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully