וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה 0:4 את פרוזינונה וחזרה למקום הראשון

הנראזורי ניצחו לראשונה העונה בהפרש של יותר מגול ועלו לפסגה, שבוע לפני קרב הצמרת מול נאפולי השנייה, שניצחה 0:2 בוורונה. פיורנטינה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 ביתי מול אמפולי

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג. AP
מוכן לנאפולי. מאורו איקרדי/AP

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית סיפק היום (ראשון) חילופי מקומות בצמרת, בסיומם חזרה אינטר לראש הטבלה עם 0:4 קל על פרוזינונה. נאפולי ניצבת במקום השני אחרי 0:2 בחוץ על ורונה, בעוד פיורנטינה ירדה למקום השלישי בעקבות 2:2 ביתי מול אמפולי. וינצ'נזו מונטלה הפסיד בבכורה כמאמן סמפדוריה.

ג'ונתן ביאביאני שחקן אינטר כובש שער. GettyImages
קטע בצורת של שבעה חודשים. ג'ונתן ביאביאני/GettyImages

אינטר - פרוזינונה 0:4

מלכת ה-0:1 הקטן של איטליה, ניצחה לראשונה העונה בהפרש של יותר משער אחד. העולה החדשה החזיקה מעמד בסן סירו במשך 29 דקות, עד שנכנעה לשער של ג'ונתן ביאביאני, שהפציץ ריבאונד למשקוף ופנימה וחגג שער בכורה במדי אינטר. הקפטן מאורו איקרדי דחק את השני בדקה ה-53, אחרי מסירה של אדם ליאיץ', הבלם הקולומביאני ג'ייסון מוריו הוסיף בדקה ה-87 ומרצלו ברוזוביץ' הקרואטי חתם בתוספת הזמן. הנראזורי שוב בפסגה עם שתי נקודות יתרון על פני נאפולי ופיורנטינה. ובמחזור הבא: אינטר בסן פאולו אצל נאפולי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניקולה קאליניץ' פיורנטינה. רויטרס
הציל את פיורנטינה מהפסד. ניקולה קאליניץ'/רויטרס

פיורנטינה - אמפולי 2:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה של פאולו סוזה אירחה בביתה את אמפולי למשחק די נוח על הנייר בידיעה שניצחון יחזיר אותה לפחות זמנית לפסגה. אולם, סוזה עלה בהרכב די ניסיוני ללא קאליניץ' ואיליצ'יץ' והאורחים הדהימו עם שני שערים במחצית הראשונה. מרקו ליבאיה עקץ בדקה ה-18 ומרסל בוכל הליכטנשטייני הכפיל כעבור תשע דקות עם בעיטה מדוייקת לפינה הרחוקה. אולם, הוויולה לא נבהלו וסוזה הכניס בהפסקה את ניקולה קאליניץ' וקיבל ממנו תמורה מיידית. החלוץ הקרואטי צימק בדקה ה-55 עם נגיחה מקרוב אחרי בישול של מרקוס אלונסו והשווה כעבור שש דקות עם בעיטה מקרוב אחרי מסירה של חומה בבאקר מצד ימין. בדקה ה-77 קאליניץ' כמעט השלים שלושער ומהפך, אבל כדור שלו ננעץ במשקוף. הסגולים במקום השלישי.

גונסאלו היגואין, שחקן נאפולי. AP
ניצחון שביעי בשמונה משחקי ליגה. היגואין/AP

ורונה - נאפולי 2:0

הפרטנופי נאלצו לעבוד קשה ועם הרבה סבלנות, אבל השלימו את העבודה בזכות שני שערים מהירים באמצע המחצית השנייה. לורנצו אינסינייה כבש ראשון בדקה ה-67 ובישל לגונסאלו היגואין את השני בדקה ה-73. הקבוצה מדרום איטליה עם ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים שלה בליגה והיא כמובן חלק בלתי נפרד ממאבק האליפות.

שחקני נאפולי חוגגים. AP
גמרו את המשחק בתוך שבע דקות. נאפולי/AP

משחקים נוספים

אטאלנטה - טורינו 1:0
לטורינו: צ'זארה בובו (52)

קארפי - קייבו 2:1
לקארפי: אלסנדרו גאמבריני (61, עצמי), לקייבו: רוברטו אינגלזה (8), ריקרדו מג'וריני (14)

גנואה - ססואולו 1:2
לגנואה: תומאס רינקון (51), לאונדרו פאבלוטי (90+5), לססואולו: פרנצ'סקו אצ'רבי (90+4)

לאציו - פאלרמו 1:1
ללאציו: אנטוניו קנדרבה (69, פנדל), לפאלרמו: אדוארדו גולדאניגה (22)

אודינזה - סמפדוריה 0:1
עמנואל אג'ימנג באדו (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully