וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף נמשך: יובנטוס גברה על מילאן בפעם השישית ברציפות עם 0:1

הגברת הזקנה שמרה על מסורת הניצחונות מול הרוסונרי ועקפה אותה בטבלה בזכות שער ניצחון מצוין של פאולו דיבאלה (65). שלושה פנדלים ו-2:2 מותח בין בולוניה לרומא, שנותרה במקום השני

one

בווידאו: ברצלונה וריאל בקלאסיקו

המחזור ה-13 באיטליה אמנם יצא לדרך עם המשחק בין בולוניה לרומא, שהסתיים ב-2:2 נהדר, אך את מירב הפוקוס גנב המשחק המרתק בין יובנטוס למילאן, שהסתיים ב-0:1 לגברת הזקנה.

פאולו דיבאלה, יובנטוס, חוגג. AP
שער מצוין. דיבאלה/AP

יובנטוס - מילאן 0:1

בעבר הלא רחוק זה היה המשחק הכי גדול שיש לסרייה A להציע, אבל כעת, כששתיהן מדשדשות במרכז הטבלה, נותרה בעיקר האווירה החמה. בסופו של דבר, העליונות של הגברת הזקנה במפגשים עם הרוסונרי נשמרה, ורצף הניצחונות, שנמשך מאז נובמבר 2013 - עומד על שישה. ג'אנלואיג'י דונארומה בן ה-16 פתח מול אלילו ג'אנלואיג'י בופון והפגין יכולת לא רעה בכלל בין הקורות, כולל עצירה מבריקה מבעיטה של קלאודיו מרקיזיו, אבל בדקה ה-65 גם הוא נכנע. פוגבה וסנדרו החליפו מסירות, אלכס סנדרו המשיך לעבר פאולו דיבאלה, והחלוץ הצעיר השתלט ובעט פנימה מהאוויר ברגל שמאל את שערו השישי העונה. בזכות הניצחון יובנטוס עקפה את מילאן בטבלה, אך היא עדיין רחוקה שש נקודות מהמקום הראשון. מילאן מפסידה לראשונה בתולדותיה שישה משחקים רצופים לאותה יריבה.

אדם מסינה שחקן בולוניה. AP
שער שדה יחיד. מסינה חוגג/AP

בולוניה - רומא 2:2

הרומאים נעצרו אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים ופספסו הזדמנות לעלות באופן זמני למקום הראשון. אדם מסינה כבש את השער היחיד במשחק שלא בפנדל בדקה ה-14, אך אז הנקודה הלבנה גנבה את ההצגה. מיראלם פיאניץ' (52) השווה, אדין דז'קו הפך (74) אך פנדל נוסף של מתיאה דסטרו (87) לרשת קבוצתו לשעבר, קבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully