וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה עלתה לפסגה אחרי 0:1 על רמת השרון

שגיב כהן המחליף כבש בדקה ה-80 מול השלישית, והחזיר את קבוצתו למקום הראשון על חשבון בני לוד שסיימה ב-0:0 מול הפועל ירושלים. 2:3 דרמטי לאשקלון על יבנה, 0:0 מאכזב גם למ.ס אשדוד

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים וסיפק מהפך בפסגה: הפועל פתח תקוה השנייה ערב המחזור ניצחה 0:1 את הפועל ניר רמת השרון השלישית וחזרה למקום הראשון על חשבון בני לוד המוליכה ששמטה נקודות אחרי ארבעה ניצחונות רצופים וסיימה בתיקו מאופס עם הפועל ירושלים. מ.ס אשדוד רשמה עוד משחק ללא ניצחון כשסיימה גם היא ב-0:0 עם הפועל נצרת עילית. משחקים נוספים: מכבי יבנה - הפועל אשקלון 3:2, מכבי קרית גת - הפועל עפולה 1:0.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים שער. קובי אליהו
ניצחון ששווה מקום ראשון. שגיב כהן חוגג עם שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון 0:1

רק לפני שני מחזורים הפועל פתח תקוה רשמה את אחת המפלות הגדולות בתולדותיה כשהובסה 4:0 בצורה מבישה בביתה על ידי מכבי יבנה. אולם, המלאבסים חזרו מהר מאוד לתלם עם ניצחון באשקלון והיום הם השיגו ניצחון מתוק במיוחד מול קבוצתו של ליאור זדה וחזרו למקום הראשון. הקבוצה של קורצקי הייתה מעט טובה יותר לאורך כל המשחק ובאה על שכרה עם שער ניצחון של שגיב כהן המחליף עשר דקות לסיום. כהן, אחד משחקני הבית היחידים בסגל הכחול (היום שחור) קיבל כדור מאנדריי לונגו, הקפיץ מזווית לא פשוטה לרשת וגם את האוהדים הכחולים ביציעים. האורחים, שכבשו 23 שערי ליגה העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, כמעט שלא סיכנו את שערו של אוראל כהן ויוצאים מאוכזבים אחרי תקופה טובה מאוד שהגיעה היום לסיומה בקרב הצמרת במושבה.

דקה 15: כמעט הראשון של פתח תקוה. גל מאיו הרים כדור חופשי לרחבה, בן אז'ובל השתלט מהאוויר ובעט לקורה. מזל גדול לאורחים.

דקה 32: עוד מצב מצוין למארחים. ויקי כחלון המגן הימני הרים כדור מדויק לראשו של מתן בלטקסה הצעיר שנגח כדור שפספס בסנטימטרים את הקורה.

דקה 47: מצב נהדר לאורחים. קובי מוסא המגן הימני הצטרף להתקפה והתקדם באין מפריע עד קצה רחבת ה-16 ובעט כדור שטוח שפספס ממש בסנטימטרים את הקורה של אוראל כהן.

דקה 80: גול! שגיב כהן המחליף קיבל כדור במרכז השדה, החליף מסירות עם אנדריי לונגו אקים ומזווית לא פשוטה הקפיץ פנימה. 0:1 להפועל פתח תקוה.

מ.ס אשדוד - הפועל נצרת עילית 0:0

אשדוד נהנתה משבוע חופש אחרי שמשחקה מול יבנה נדחה, אבל גם שחקני הנבחרת הצעירה שעמדו לרשותו של אייל לחמן לא סייעו לו לסיים רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. נצרת עילית, שהגיעה למשחק הזה כאנדרדוג מובהק, יכולה להיות מרוצה מהנקודה שהרחיקה אותה מעט מהקו האדום.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
חגיגה במלאבס/קובי אליהו

בני לוד - הפועל ירושלים 0:0

כמו כמעט בכל עונה, בני לוד פתחה גם את העונה הנוכחית בצורה טובה וכבשה את הפסגה בעקבות רצף מרשים של ארבעה ניצחונות רצופים שבהם היא לא סופגת. גם היום לוד לא ספגה, אך שמטה שתי נקודות חשובות מאוד שעלולות לעלות לה בפסגה. ירושלים מנגד, שניצחה במחזור הקודם, נותרה מתחת לקו האדום למרות הנקודה המפתיעה שהשיגה.

מכבי יבנה - הפועל אשקלון 3:2

מאז פברואר 2002, בימיהן בליגה הארצית, הפועל אשקלון לא ניצחה את מכבי יבנה בחוץ. עד היום. שי רביבו, שראה את ניל אברבנל מוציא כדור חופשי שלו מהחיבורים בפתיחה, כבש בדקה ה-41 בזכות בישול של ברוך דגו, דווקא אחרי לחץ של יבנה וכדור למשקוף של מירוסלב אנטונוב. בתוספת הזמן של המחצית, דגו חטף כדור, המבצע של ניר נחום נהדף אצל אברבנל ועידן שריקי המשיך פנימה. אבל יבנה לא ויתרה. בדקה ה-50 היה זה המחליף דוד רביבו שצימק בפנדל מפוקפק למדי והשלים יום מוצלח למשפחה, ובחלוף חמש דקות אנטונוב השווה בנגיחה, עם שער השדה הראשון של יבנה מאז החזרה לאצטדיון העירוני. אלא שהמארחים איבדו את ניבאלדו בגלל פציעה ובלעדיו ההגנה קרסה. אברבנל עוד עצר פנדל של שי רביבו (70), אבל ניר נחום קבע 2:3 לאשקלונים בדקה ה-83.

מכבי קרית גת - הפועל עפולה 1:0

קרית גת סופרת כבר שבעה משחקים ללא ניצחון וחמור מכך ללא שער שדה, ומסתמנת נכון לעכשיו כיורדת הבטוחה עם שמונה נקודות בלבד אחרי 12 מחזורים. מנגד, הקבוצה של ניסן יחזקאל עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בזכות שער של דויד סולארי בדקה ה-21.

יוסי שיבחון הפועל ניר רמת השרון מול עמירן שקלים. קובי אליהו
עוד שחקן שפוגש את האקסית. יוסי שבחון, מימין, מול ליאור אסולין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully