וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאנה דיארה היה על המגרש, בת דודו נהרגה באולם הקונצרטים

קשר נבחרת צרפת, שהצטיין בסטאד דה פראנס מול גרמניה, גילה לאחר מכן כי קרובת משפחתו קיפחה את חייה. דיווח: המחבל החזיק בכרטיס למשחק, מאבטח מנע ממנו להיכנס. שחקני פ.ס.ז' מפחדים לחזור

עריכה: טל רזניק

בעולם הספורט ממשיכים להגיב למתקפת הטרור המשולבת על פריז אמש (שישי). למרות דיווחים רבים על דחיית משחק הידידות בין אנגליה לצרפת שנקבע ליום שלישי הקרוב, ההתאחדות הצרפתית הודיעה כי הנבחרת תופיע כמתוכנן למשחק בוומבלי, שיוקדש לזכר הרוגי הפיגועים. כל העדכונים והתגובות כאן אצלנו.

צרפת מודאגת לקראת אירוח היורו, הנס של אנטואן גריזמן

הכדורגלנים הצרפתים בישראל המומים: "זאת מלחמה, העולם השתגע"

AP

21:28: אדינסון קבאני, שחקנה של פריס סן ז'רמן שנמצא באורוגוואי המתכוננת למשחק מול צ'ילה, הביע את חששו לחזור לבירת צרפת בעקבות אירועי הטרור בעיר. חברו לנבחרת אלברו גונסאלס אמר במסיבת עיתונאים: "זה נורא, לכדורגל ולעיר. אדי אמר שהוא מעדיף כרגע לא לחזור לצרפת, הוא דיבר על זה גם עם דויד לואיז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

21:00: מרטין קלי, מגן קריסטל פאלאס ולשעבר בליברפול, ניצל את פגרת הנבחרות לטובת חופשה בפריז והיה ב"קפה לה פרל" בשישי בערב, בזמן אירוע הירי במקום. אחרי שאוהדים רבים הביעו דאגה לשלומו, הוא עדכן שלא נפגע ואף סייע לפצועים במקום.

20:05: לסאנה דיארה, שחקן נבחרת צרפת שפתח במשחק נגד גרמניה ואף נבחר למצטיין על ידי כלי תקשורת רבים, גילה היום כי בת דודו נהרג במהלך מתקפת הטרור בפריז. "כמו שבטח קראתם, נפגעתי גם בצורה אישית מהמתקפה הזו", כתב קשר מארסיי. "בת דודי אסטה דיאקיטה היה בין הקורבנות בירי בו נהרגו כמאה צרפתים חפים מפשע. היא הייתה עבורי משענת, אחות גדולה... יחד אנחנו חייבים להגן, לאהוב, לכבד ולחיות בשלום. תודה לכולם על המסרים והעדכונים. שמרו על עצמכם ומי ייתן והקורבנות ינוחו על משכבם בשלום".

19:50: ב"וול סטריט ז'ורנל" מדווחים שלאחד המחבלים שהגיע לסטאד דה פראנס היה כרטיס למשחק, אבל מאבטח מנע ממנו להיכנס לאצטדיון והוא התפוצץ מחוצה לו. בחלוף כמה דקות התפוצץ מחבל אחר מחוץ לאצטדיון ועוד אחד התאבד סמוך לסניף של מקדונלדס.

17:30: נבחרת גרמניה הוציאה הודעה רשמית על אירועי אמש לאחר חזרת השחקנים והצוות למדינה. "הגענו לפריז כדי לעשות את הדבר שמחבר בין כולנו - לשחק כדורגל, ביחד, אחד נגד השני ובידידות. רצינו להעביר ערב מהנה עם האוהדים שלנו, להראות אמביציה ספורטיבית, אבל במיוחד בנו למען מפגש הוגן ושלומני. כולנו ציפינו לשחק בסטאד דה פראנס, ליהנות מערב נהדר של כדורגל, שנגמר כסיוט. זו הייתה מכה קשה ששינתה הכול. היא הפיקה תמונות שלנצח יישארו בראש של כל אחד מאיתנו. חשבנו הרבה במהלך הלילה. שאלנו את עצמנו למה דבר כזה קרה? איך חוסר אנושיות כזה ייתכן בכלל? היו הרבה תשובות, אבל שום דבר לא יכול להסביר התקפות פחדניות כאלה. הפסדנו במשחק כדורגל ביום שישי בערב, אבל כל זה ממש לא רלוונטי כרגע".

16:45: רומן גרוז'אן, נהג הפורמולה 1 הצרפתי, ענד על זרועו סרט בצבעי הלאום לקראת מקצה הדירוג בגרנד פרי בברזיל, וזאת לזכר ההרוגים במתקפת הטרור.

16:30: השופט מתאו לאהוס, שניהל את המשחק בין צרפת לגרמניה בסטאד דה פראנס, סיפר לאתר "אס": "לא היה לנו מושג לגבי מה שקורה עד שהמשחק הסתיים. על כולנו עברו רגעים קשים, רגעים של חוסר ודאות, קודם כל כי לא יכולנו לצאת מהאצטדיון. זה מאוד מסעיר ומבלבל, אין לי חשק לדבר בכלל".

16:00: ההמנון הצרפתי במשחק בין ליבורנו לוויצ'נזה בליגה האיטלקית השנייה

16:00: גם התאחדות הכדורגל האיטלקית מכבדת את זכר ההרוגים. לפני משחק הנבחרת מול רומניה תהיה דקת דומיה, ובנוסף החליטו כי ההמנון הצרפתי, "המארסייז", ינוגן לפני כל משחקי המחזור ה-13 בסרייה B בסוף השבוע והדגל הצרפתי יוצב במרכז המגרש.

15:15: טיאגו סילבה, בלם פ.ס.ז' שלא זומן לסגל של נבחרת ברזיל, הרגיע: "תודה לכל מי שדאג לי ולמשפחה. האל ינחם את משפחות הקורבנות". חברו דויד לואיז, שפתח והורחק במשחק מול ארגנטינה, אמר: "גיליתי על מה שקרה רק אחרי המשחק ומיד התקשרתי לראות שכולם בסדר, תודה לאל. החברה והמשפחה נמצאים שם ומפחדים. אני לא יודע אם אחזור לשם. קשה לדבר ברגעים כאלה, זה מצער אותי".

15:10: עומאר אל כדורי, קשר נאפולי ונבחרת מרוקו, גינה באמצעות חשבון האינסטגרם שלו את הפיגועים בפריז, הוסיף את ההאשטאג "לא בשמי" וכתב: "אמש, האנושות הותקפה בידי רוצחים קיצוניים. אין להם כל קשר לאיסלם או לנו המוסלמים. האנשים שעכשיו מגיבים נגד כל הקהילה האיסלמית, לא יודעים כלום על האיסלם".

14:45: אנתוני, אוהד נבחרת צרפת שנכח אמש בסטאד דה פראנס, תיאר ל"ל'אקיפ" את שעבר עליו: "ברגע הפיצוץ, בהתחלה חשבנו שאלו זיקוקים, אבל הרעש היה ממש מחריש אוזניים. כולם הסתכלו בטלפונים ולא הייתה קליטה, רק רבע שעה לפני סיום המשחק התחלנו להבין שמשהו קרה. משהו נורא. ברגע שנתנו לנו לצאת, התקדמנו בלי לדעת לאן. היו שם סצינות דמיוניות, במיוחד כשאתה במגרש כדורגל. ופתאום אמרו לנו לרוץ, כוחות הביטחון היו בפאניקה גדולה עוד יותר. הרגשנו כמו בסרט אמריקאי.. יצר ההישרדות הניע אותנו, רק רצינו להגיע למלון. זה לילה שלעולם לא אשכח".

14:30: אריסטיד בארו, שחקן ראגבי צרפתי בן 26 מקבוצת מוליאנו האיטלקית שהופיע גם בנבחרות הנוער של צרפת, נפצע אמש במתקפת הטרור והגיע לבית החולים בעקבות ירי שפגע לו בריאות. הוא הספורטאי הראשון עליו דווח כי נפגע באירועים.

14:28: כל משחקי ליגת האלופות בראגבי בהשתתפות הקבוצות הצרפתית, נדחו למועד מאוחר יותר.

14:25: בניגוד לדיווחים, משחק הידידות בין אנגליה לצרפת ייערך כמתוכנן ביום שלישי באצטדיון וומבלי. בצרפת טוענים כי ההחלטה התקבלה בניגוד לדעת השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, שביקשו לדחות את המשחק בגלל האירועים.

14:00: אופ"א הודיעה כי בכל משחקיה בשבוע הקרוב יענדו השחקנים סרטים שחורים ויעמדו דקת דומיה לזכר הרוגי הפיגועים בפריז.

כריסטיאנו רונאלדו

ליאונל מסי

אילקאי גונדואן

רפאל וראן

אלסנדרו פלורנצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully