וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל מסופקת, דונגה: "תיקו מול ארגנטינה בחוץ זו תוצאה טובה"

מאמן נבחרת ברזיל היה מרוצה מה-0:0 במונומנטל, אך גם הוא יודע: "צריך להשתפר, לוקח זמן להבין אחד את השני. אני בטוח שמול פרו ניראה טוב יותר". מרטינו: "צריך לנצח בקולומביה"

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה. AP
מקווה ומאמין שזה ייראה טוב יותר. דונגה/AP

ארגנטינה וברזיל נפגשו בלילה שבין שישי ושבת למפגש שהבטיח הרבה מאוד, וקיים די מעט. השתיים נפרדו ב-1:1 במסגרת מוקדמות הגביע העולמי, כשאסקיאל לאבצי העניק יתרון מוצדק למארחת במונומנטל, אבל לוקאס לימה כפה שוויון עם שער הבכורה שלו במדי הסלסאו והותיר את ארגנטינה ללא ניצחון בקמפיין וללא ניצחון רשמי על היריבה המושבעת זה יותר מעשור (מאז ה-1:3 ביוני 2005). ברזיל עם ארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, ארגנטינה מסובכת יותר עם שתיים בלבד.

בסיום, נשאל דונגה על יכולתו של ניימאר ואמר: "אנחנו משחקים כקבוצה. אולי הוא לא עשה את המהלכים שהוא עושה בברצלונה, אבל אין לנו הרבה זמן להתאמן פה, ולוקח זמן להבין אחד את השני. אני בטוח שבמשחק הבא מול פרו ניראה הרבה יותר טוב. במחצית השנייה ניסינו לעבות את הקישור. עד אותו רגע היו לנו בעיות".

על ההרחקה של דויד לואיז אמר המאמן: "היה משחק מתוח, הוא ניסה להגיע לכדור, ואין לי טענות".

על הפתיחה המאכזבת של ברזיל בקמפיין אמר דונגה: "צריך לנצח בבית, לאסוף כמה נקודות בחוץ. במקרה כזה, תיקו מול ארגנטינה זו תוצאה טובה, אבל נרצה להשתפר ולנצח את המשחק הבאים".

מנגד, מאמן ארגנטינה חרארדו מרטינו אמר: "זו היתה הופעה חיובית, אבל לא השגנו את מלוא הנקודות ונצטרך לנצח בקולומביה".

מיכאל יוכין מנתח את הטעויות של דונגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully