וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ארגנטינה וברזיל נפרדו ב-1:1

אחרי הסערה שגרמה לדחיית המשחק ביממה, הדרבי הדרום אמריקאי נערך במונומנטל ולא הוכרע. לאבצי סידר יתרון למארחת, אבל לוקאס לימה השווה והותיר אותה ללא ניצחון. דויד לואיז הורחק

לוקאס לימה שחקן נבחרת ברזיל חוגג עם ניימאר. AP
מנע הפסד. לוקאס לימה חוגג עם ניימאר/AP

יממה לאחר "מסיבת המים" הגדולה שגרמה לדחיית המשחק, ובצל מתקפת הטרור המשולבת בפריס, נערך הלילה (בין שישי לשבת) הדרבי הגדול של דרום אמריקה, בו ארגנטינה וברזיל נפרדו ב-1:1 במסגרת מוקדמות הגביע העולמי. אסקיאל לאבצי העניק יתרון מוצדק למארחת במונומנטל, אבל לוקאס לימה כפה שוויון עם שער הבכורה שלו במדי הסלסאו והותיר את ארגנטינה ללא ניצחון בקמפיין וללא ניצחון רשמי על היריבה המושבעת זה יותר מעשור (מאז ה-1:3 ביוני 2005). ברזיל עם ארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים, ארגנטינה מסובכת יותר עם שתיים בלבד.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. AP
חתום על שער הבכורה של נבחרתו בקמפיין. אסקיאל לאבצי עם החברים/AP

המים נוקזו מכר הדשא באצטדיונה של ריבר פלייט, שם כיבדו את זכרם של הרוגי הפיגועים בצרפת עם דקת דומיה. על המגרש, אגב, נכחו שלושה שחקני פריס סן ז'רמן: דויד לואיז הברזילאי מול אנחל די מריה ולאבצי הארגנטינאים. גונסאלו היגואין הצטרף אל השניים בחלק הקדמי בהיעדרם של ליאונל מסי, סרחיו אגוארו וקרלוס טבס הפצועים, כשאצל דונגה פתח בין הקורות אליסון, שוערה של אינטרנסיונל שרשם הופעה בינלאומית שנייה בסך הכול. ניימאר חזר וקיבל את סרט הקפטן, כשמאמנו הפתיע עם העדפתם של כוכבי סנטוס, לוקאס לימה וריקרדו אוליביירה בן ה-35 (חזר לנבחרת בחודש שעבר אחרי תשע שנים) על פני דוגלאס קוסטה והולק הלוהטים באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל לפני אנחל די מריה שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
אחד הבריק, השני בקושי הורגש. אנחל די מריה מאחורי ניימאר/AP

אחרי בוז מחריש אוזניים להמנון הברזילאי, ארגנטינה פתחה בהתלהבות גדולה ואליסון הדף בדקה השלישית ספק-הגבהה-ספק-בעיטה של המגן הימני פקונדו רונקאגליה. המארחת המשיכה ללחוץ בניצוחו של די מריה, שבדקה ה-34 בנה בגאונות את המהלך שהניב את שער הבכורה של ארגנטינה בקמפיין. קשר פ.ס.ז' מצא בצד ימין את היגואין שהעביר רוחב, ולתוך הרחבה, מאחורי גבו של דני אלבס, הסתנן לאבצי שהרשית בנגיעה והקפיץ את הקהל המקומי.

המחצית השנייה נפתחה בצורה דומה, ובדקה ה-47 אבר באנגה היה קרוב לשני של ארגנטינה כשהבעיטה שלו נעצרה בקורה. רק כמעט. מנגד, ניימאר העיר את ברזיל עם בעיטה החוצה בדקה ה-54 ושלוש דקות אחר כך נכנס גם דוגלאס קוסטה שמיד תרם לשינוי. קשר באיירן מינכן נגח למשקוף אחרי הרמה של דני אלבס, והכדור החוזר הגיע ללוקאס לימה שבעט פנימה בדקה ה-58, מתחת לגופו של סרחיו רומרו שהגיב לא מספיק טוב. שער בכורה לקשר סנטוס, בהופעתו החמישית בנבחרת. עד לסיום, ניימאר ודוגלאס קוסטה איימו מרחוק על רומרו ואילו ארגנטינה הייתה מסוכנת במצבים נייחים, אך השינוי היחיד היה הכרטיס האדום בדקה ה-89 לדויד לואיז, שפגע בגסות בלוקאס ביגליה, הורחק לראשונה בקריירה ויחמיץ את המשחק הביתי מול פרו בלילה שבין שלישי לרביעי. ארגנטינה תתארח אצל קולומביה.

משחק נוסף:

פרו - פרגוואי 0:1
לפרו: ג'פרסון פרפאן (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully