וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזפה יאקיני פוטר מפאלרמו, וולטר זנגה מסמפדוריה

הקבוצה מסיציליה שוב מחליפה מאמן. יאקיני שילם את המחיר על פתיחת העונה הלא טובה ונשלח לביתו אחרי כ-14 חודשים בתפקיד. סמפדוריה פיטרה גם היא את וולטר זנגה ורוצה את וינצ'נזו מונטלה כמחליפו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה כבר מתכוננות לקלאסיקו

אחרי שנתיים עם אותו אחד, פאלרמו שוב מפטרת מאמן. הקבוצה מסיציליה, שידועה כאחת שלא נותנת יותר מדי ימי חסד למאמנים, פיטרה את ג'וזפה יאקיני ומינתה במקומו את דווידה בלארדיני, שאימן אותה כבר ב-2008/09. הוא מגיע אחרי שלא אימן מאז אמצע 2014, אז פוטר מבולוניה.

יאקיני לקח את התפקיד בספטמבר 2014 והעלה את הקבוצה לסרייה A כעבור עונה אחת בלבד. בליגה הראשונה סיים איתה במקום ה-11, אבל העונה לא הצליח להשיג את התוצאות רצויות מצדו של הנשיא הצבעוני, מאוריציו זמפריני.

פאלרמו, שנמצאת רק במקום ה-13, אמנם השיגה ניצחון במחזור האחרון על קייבו 0:1, אך הוא הגיע אחרי שלושה משחקים שבהם לא ניצחה, מה שדרדר אותה בטבלה. יאקיני, שהרגיש את הקרקע רועדת, שילם לבסוף את המחיר.

"אנו מודים לג'וזפה יאקיני על העבודה ועל המטרות שהשיג בעבר, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך", נכתב בהודעה מטעם הרוסובלו. "דווידה בלארדיני יחליף אותו, ימונה לשנה אחת ויוצג היום".

גם בסמפדוריה כסא המאמן התפנה לאחר שוולטר זנגה פוטר. הוא לא צלח את העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית אחרי שהתבזה נגד וויבודינה, ובליגה נמצא רק במקום העשירי. הקבוצה לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים, וכעת המועמד המוביל להגעה הוא וינצ'נזו מונטלה, שעזב את פיורנטינה בקיץ.

דוידה בלארדיני מאמן לאציו. רויטרס
חוזר לאמן. דווידה בלארדיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully