וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון דוהרת, בני לוד נצמדה לפתח תקוה, רק תיקו לאשדוד

בני לוד ניצחה את בית"ר ת"א רמלה 0:1 ונדבקה למוליכה. רמת השרון עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 1:3 בראשון לציון. אשדוד ומכבי הרצליה נפרדו ב-1:1

שחקן הפועל ניר רמת השרון, יוסי שבחון. קובי אליהו
רמת השרון לא עוצרת. שבחון/קובי אליהו

המחזור העשירי בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך, עם חמישה משחקים. בני לוד ניצחה את בית"ר תל אביב רמלה 0:1 והקבוצה החמה בליגה, הפועל ניר רמת השרון, גברה 1:3 על הפועל ראשון לציון בחוץ. שתיהן נעזרו בנקודות שהם צברו כדי לעבור את מ.ס אשדוד ומכבי הרצליה, שנפרדו ב-1:1 בעיר הנמל.

מ.ס. אשדוד - מכבי הרצליה 1:1

תוצאה מאכזבת לאשדוד, שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וירדה שני מקומות בטבלה. בהרצליה יכולים להיות מרוצים לאור העובדה שהם שיחקו כחצי שעה (כולל תוספת זמן) ב-10 שחקנים. בדקה ה-15 מיכאל אוחנה מצא את דין דוד בתוך הרחבה והחלוץ הצעיר הסתובב ובעט כדור חזק ואלכסוני פנימה. יופי של ביצוע ושער חמישי העונה לדוד שקבע 0:1 לאשדוד. מרסלו קרבאליו השווה בנגיחה בדקה ה-56, אבל דקה לאחר מכן איתי עוזרי הורחק והרצליה נותרה ב-10 שחקנים. אשדוד לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי ובסיום 1:1.

בני לוד - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

שער בודד של פיליפ מנה בדקה ה-32 העניק לקבוצה המקומית ניצחון יקר בדרבי של לוד-רמלה, ניצחון שלישי ברציפות שהצמיד אותה זמנית להפועל פתח תקוה. הקבוצה של פטריסיו סייג רשמה הפסד אחרי שני ניצחונות רצופים.

שחקן הפועל ראשון לציון, יעקב בריהון. מגד גוזני
כבש, אבל הפסיד. יעקב בריהון/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 3:1

איזה ספרינט של רמת השרון במעלה הטבלה, וניצחון רביעי ברציפות היום הפך אותה רשמית לאחד מהנאבקות על כרטיס לליגת העל. יעקב בריהון אמנם העלה את ראשון לציון ל-0:1 בדקה ה-7, אבל בן בן יאיר (16) ודניאל הייבר (38) ביצעו מהפך. אוזור ננמקה חתם בדקה ה-90.

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 1:2

נצרת עילית עם ניצחון חשוב מאוד במשחק של מעמקי התחתית. בר מזרחי דווקא העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון בדקה ה-4, אבל מוטי מלכה השווה בדקה ה-13 והשלים מהפך בדקה ה-77. ריאן אדליי האורח הורחק בדקה ה-88.

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 1:1

תוצאה לא מספקת עבור שתי הקבוצות, שהתרחקו ממאבק העלייה. מוחמד אבו ראס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-5, אבל לאונל לוסיאנו איזן בדקה ה-20. אחי צרת עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים, עפולה של ניסן יחזקאל, שבנתה סגל פנטסטי על הנייר, ממשיכה לאכזב בגדול והיא עדיין עם שני ניצחונות בלבד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully