וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור פבראני קיבל הוראה לארוז את דבריו וישוחרר ממכבי תל אביב

3.11.2015 / 20:11

הסנטר הברזילאי לא הופיע לאירוע עם הספונסרית, לא יטוס לגרמניה וישוחרר רשמית בקרוב. גודס: "השחקנים יותר רגועים". על היריבה הבאה באמברג: "הם בפורמה מצוינת, נצטרך לשחק טוב מאוד כדי לנצח שם"

ניב אהרונסון

רגע לפני ההמראה לגרמניה לקראת המפגש עם באמברג, מכבי תל אביב השתתפה היום (שלישי) באירוע משותף עם אחת הספונסריות שלה, HP. לאירוע הגיעו שחקני הקבוצה, להוציא את ויטור פבראני שלא ימריא עם הקבוצה לגרמניה, המאמן גיא גודס והמנכ"ל אלי דריקס. פבראני למעשה כבר מודע לשחרורו הקרב ואף קיבל הודעה מראשי הקבוצה כי עליו לארוז את דבריו ולהתכונן לעזיבה.

גיא גודס אמר על היריבה שלו ביום חמישי: "זו קבוצה שנמצאת בפורמה מצוינת, ראינו אותם גם נגד צסק"א, הם הגיעו לדקה וחצי האחרונה עם אפשרות לנצח. גם שלשום נגד אולם בחוץ הם שיחקו מצוין. יהיה קרב קשה ומשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות לגבי ההמשך. נצטרך משחק טוב מאוד שלנו כדי לנצח שם".

המאמן הצהוב הוסיף ואמר: "צריך להיות פיזיים בכל דקה של המשחק, לא לעשות טעויות, לשמור כמו ששמרנו בשני המשחקים האחרונים ולהיות ביחד 40 דקות, כי זה אולם מאוד ביתי, הקהל מאוד דומיננטי שם. אפשר לעשות משהו טוב שייתן לנו מקדמה בהמשך. כולנו יודעים שכל ניצחון מקנה שקט ורוגע וביטחון לכל המערכת, לצוות, לשחקנים עצמם. טוב שזה קורה, ואני מרגיש שהשחקנים הרבה יותר רגועים וקשובים. מפה אנחנו צריכים להתקדם, כי עברנו טלטלה מסוימת ואני מאמין שהתייצבנו".

על משמעות העובדה שוויטור פבראני לא ימריא עם הקבוצה לגרמניה אמר גודס: "אני לא מסתכל עתידית. הוא לא טס איתנו, טסים 13 שחקנים, 12 יתלבשו, וזהו".

מכבי תל אביב מודאגת מכושרו של פבראני

מחלוקות במכבי תל אביב גם סביב שחרורו של ויטור פבראני

מכבי תל אביב שוקלת לשחרר את פבראני, גודס ביקש לבדוק אופציות נוספות

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ניב אהרונסון
רוצה שהמומנטום יימשך, ואיתו גם השקט. גודס/ניב אהרונסון

טרבור אמבקווה הוסיף: "זה משחק חשוב, אנחנו צריכים לנצח ולהמשיך את המומנטום אחרי ססארי. לא יהיה קל, אבל חייבים ניצחון. קשה לשחק מולם. הם כמעט ניצחו את צסק"א בבית, ואנחנו יודעים איך אנחנו נראינו שם. יש להם גארדים וגבוהים טובים, נצטרך לשמור כמו שצריך. כשבאנו למכבי תל אביב ידענו שיש לחץ. האוהדים וההנהלה מצפים לתוארים בכל עונה. התחלנו לשמור לאחרונה. אייק בהחלט עוזר לנו. הוא האיש הגדול שהיינו זקוקים לו. מן הסתם אני אשמח לנצח את מי ששיחקתי מולו בעונה שעברה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב תבחן אפשרות להשאיל את פבראני, אופייבו: "מאוכזב מעצמי"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
רוב שחקני הקבוצה הגיעו לאירוע, חוץ מפבראני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully