וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת לשחרר את פבראני, גודס ביקש לבדוק אופציות נוספות

8.9.2015 / 13:23

הסנטר הברזילאי מתקשה להיכנס לעניינים ובצוות המקצועי מודאגים ואמרו בשיחות פנימיות: "הוא לא יעמוד בעומס של העונה". הצהובים מכחישים: "שחרורו לא עומד על הפרק ולא נשקל בשום שלב"

AP

כושרו של ויטור פבראני ממשיך להדאיג את מאמן מכבי תל אביב גיא גודס ואת הצוות המקצועי שלו. אם תחילה סברו בקבוצה כי יש להעניק לשחקן זמן על מנת שייכנס לעניינים, כשבועיים לאחר פתיחת האימונים, גודס ועוזריו כבר מביעים את חוסר שביעות רצונם ממצבו של פבראני ומהכושר בו הוא נמצא.

בשיחות פנימיות, הלין הצוות המקצועי על המצב הפיזי של פבראני. "הוא לא יעמוד בעומס של העונה", אמרו בצוות, כאשר גודס אף סבור כי יש למצוא אלטרנטיבה, למקרה שהשחקן ישוחרר מהמועדון. פבראני בן ה-27 עבר במרץ 2014 ניתוח בברך שמאל על מנת לאחות פציעה קשה במיניסקוס והוא מתקשה להתאושש. גם סילבן לנדסברג ודווין סמית' טרם שבו לכושרם המלא לאחר הפציעות שעברו, כאשר לגבי השניים הללו, במכבי תל אביב מעדיפים לנקוט בזהירות ולהשיבם לכושר בהדרגה.

תגובת מכבי תל אביב בנושא ויטור פבראני:

"מדובר בהמצאות ובפרי דמיונם של גורמים שונים המנסים להזיק לשחקן ולקבוצה. שחרורו של פבראני כלל לא עומד על הפרק ואף לא נשקל בשום שלב. הצוות המקצועי מרוצה מההשקעה ומההתקדמות של השחקן באימונים".

גיא גודס: "אופציית ההחלפה של ויטור או של כל שחקן אחר בסגל הנוכחי מעולם לא עלתה על הפרק, וכל הטוען זאת בשמי או בשם המועדון רק מנסה להכפיש ומבזה את עצמו. אני והצוות המקצועי מרוצים מהעבודה הקשה ומההכנה של כל השחקנים לעונה החדשה".

ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
רק בא וכבר יילך? פבראני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully