וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תבחן אפשרות להשאיל את פבראני, אופייבו: "מאוכזב מעצמי"

2.11.2015 / 8:30

הסנטר שלא ייצא לגרמניה העביר לצהובים מסרים כי הוא מרגיש טוב בריאותית, אך גודס מתעקש שלא לשתפו. אם לא יצלחיו להשאילו, ישקלו הצהובים לשחררו. אופייבו רוצה לתרום יותר

one

האם מכבי תל אביב מתחילה להתאושש ממשבר פתיחת העונה? הצהובים רשמו אמש (ראשון) ניצחון שני ברציפות אחרי 73:81 על הפועל חולון בחוץ, ויחלו בהכנות למשחק בבאמברג, אותו סימנו הצהובים כמשחק מפתח. בחדר ההלבשה העיר המאמן גיא גודס לשחקנים על כך שהיו ביתרון מול חולון אך איבדו אותו, ושוב, כמו באימונים האחרונים הזכיר והדגיש את חשיבות ההגנה.

ויטור פבראני, אותו גודס מעוניין לשחרר ולא רשם אותו לליגה, שוב לא שיחק, למרות שאמר לקבוצה כי הוא מרגיש טוב בריאותית. סביב שיתופו היו לא מעט מחלוקות במועדון הצהוב. למכבי תל אביב אין סעיף יציאה מהחוזה עימו, ואם גודס יתעקש על אי שיתופו, ייתכן כי השחקן יושאל לקבוצה אחרת. אם לא יושאל (בשל מצבו הבריאותי והעלויות), יישקל לשחררו. פבראני לא ימריא עם הקבוצה לגרמניה למשחק היורוליג הקרוב מול באמברג.

כזכור, כפי שפרסמנו, במכבי הבהירו לאחר ההפסד לצסק"א מוסקבה כח אם פבראני וארינזה אונואקו ימשיכו להראות יכולת חלשה כל כך - "אחד מהם יילך הביתה עד סוף דצמבר".

מכבי תל אביב מודאגת מכושרו של פבראני

מחלוקות במכבי תל אביב גם סביב שחרורו של ויטור פבראני

מכבי תל אביב שוקלת לשחרר את פבראני, גודס ביקש לבדוק אופציות נוספות

גיא פניני, ארינזה אונואקו, ויטור פבראני, דרגאן בנדר שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מחפשת דרכים יצירתיות. פבראני אמש/ברני ארדוב

דגן יבזורי אמר לוואלה! ספורט: "זה ניצחון שני רצוף וחשוב לשוב לרצף הניצחונות ולשכוח מההפסדים שהיו. אני מקווה שאנחנו יוצאים לדרך חדשה, הבנו שזה דרך ההגנה, לדעתי יש שיפור משמעותי בתחום הזה בשני המשחקים האחרונים מקווה שנמשיך במגמה הזו. הובלנו בכ-18 נקודות, זה היה הזמן ללחוץ על הגז ולגמור את המשחק, אבל בדקות האחרונות חוסר ריכוז יכול היה לשנות דברים, אני שמח שבסופו של דבר ידענו להבטיח את הניצחון. אבל ביום חמישי זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו ואנחנו מרגישים שאנחנו יכולים, נתחיל להתכונן לקראתו".

סילבן לנדסברג, שנמצא בתקופה טובה, נשאל על היכולת המרשימה שהוא מציג: "בקיץ החלטתי לעבוד המון על הגוף שלי בזמן ההתאוששות מהפציעה. המטרה שלי היתה להיות השחקן ההגנתי הטוב ביותר. אחרי שבשנה שעברה רק השתלבתי ביורוליג, רציתי לשחק שם באופן עקבי. אני רוצה לקחת את המשחק שלי לשלב הבא, להיות יותר קשוח בהגנה, להיאבק ולעשות הכל כדי להשיג ניצחונות. זה חלק מהמשחק לרצות להיות טוב בהגנה זה חלק מהמשחק, אם אתה לא אוהב את זה אתה צריך ללכת לשחק טניס או תחום אחר. מול באמברג יהיה משחק קשה, בו נהיה חייבים לנצח. המטרה שלנו היא להחזיק את היריבה על מקסימום 67 נקודות, לא ביצענו את זה לחלוטין ואנחנו צריכים להשתפר בכך כקבוצה".

אייק אופייבו הוסיף: "אני שמח שהשגנו את הניצחון, כל ניצחון הוא חשוב עבורנו. אנחנו צריכים להתרכז יותר, להיות חדים בהגנה שלנו שנוכל להצליח לסיים משחקים ביתרון גבוה, ביום חמישי יש משחק חשוב, אבל אנחנו לא מסתכלים על באמברג, על עצמנו, המטרות שלנו, ושאנחנו רוצים להשיג את הניצחון. באופן אישי אני דווקא מאוכזב קצת מעצמי, כי אני מרגיש שאני יכול לתרום יותר לקבוצה וזו המטרה שלי".

אייק אופייבו מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה לתרום יותר. אופייבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully