וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "אני בטוח שמחר תהיה ההופעה הטובה ביותר שלנו באלופות"

3.11.2015 / 18:24

יוקאנוביץ' ומכבי מלאי ביטחון לפני פורטו (ד', 21:45, ערוץ 2), מיכה עשוי לפתוח. על התפקוד של זהבי: "זו העמדה הכי טובה לו עבורנו". דיווח: המאמן מועמד לבלקבורן. לופטגי: "יש להם מוטיבציה גבוהה"

מחזור 4מחצית04/11/2015
מכבי תל אביב
    1:0
      פורטו
      יוסי ציפקיס

      מכבי תל אביב נואשת לנקודות ראשונות בשלב הבתים של ליגת האלופות, או לכל הפחות שער זכות. האלופה הישראלית תקווה להשלים לפחות אחד מההישגים הללו מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2), כשתארח באצטדיון בחיפה את פורטו, לה הפסידה 2:0 לפני שבועיים בפורטוגל. הערב ערכו המאמן סלבישה יוקאנוביץ' והקפטן ערן זהבי מסיבת עיתונאים, בה דיברו על הסיכויים במשחק, המטרות להמשיך הקמפיין ומצב המועדון אחרי הניצחון הדחוק בדרבי התל אביבי.

      דיאן ראדוניץ', ברק יצחקי ואלי דסה עדיין חסרים במכבי תל אביב, אבל סלבישה יוקאנוביץ' יקבל מחר את טל בן חיים הבלם ואת נוסא איגייבור, שחוזרים לכשירות. למרות זאת, הניגרי לא יפתח בהרכב.

      המחשבה הראשונה של המאמן הסרבי היא להמשיך בהרכב זהה לזה אשר פתח במשחק לפני שבועיים בפורטו. מכבי תל אביב עמדה בצורה מכובדת בחצי השעה הראשונה בדרגאו ויוקאנוביץ' בהחלט חושב שהיא יכולה לקחת נקודות ראשונות במפעל דווקא מחר.

      למאמן הסרבי מספר התלבטויות. עם חזרתו של בן חיים, הוא צריך להסיט את טיבי לעמדת המגן הימני אותה הוא פחות אוהב. עומרי בן הרוש מצד שמאל מקבל עדיפות על פני אבי ריקן שפתח בדרבי בעמדה הזו, אבל לאחרון יש עדיין צ'אנס. יתכן שריקן גם יועדף לבסוף בקישור במקום ניקולה מיטרוביץ'.
      בחלק הקדמי מובטח מקומם של ערן זהבי וטל בן חיים. על העמדה השלישית מתמודדים גילי ורמוט, עדן בן בסט ודור מיכה אבל נראה כי דווקא הקשר שנכנס בשבת בדקות האחרונות במקום ורמוט, יהיה זה שיקבל את החולצה מפני שהוא זריז יותר ויכול להוציא את מכבי להתפרצות.

      במכבי אין אשליות באשר ליכולת של הקבוצה להיות דומיננטית בהחזקת הכדור. תכנית המשחק היא לעשות הגנה טובה במטרה לא לספוג ולנסות 'לגנוב' גול במתפרצות.

      מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
      יוקאנוביץ' והצוות שלו היום באימון/יוסי ציפקיס

      "אנחנו באים בגישה מקצועית למשחק הזה", אמר סלבישה יוקאנוביץ' בפתיחת מסיבת העיתונאים. "זו הזדמנות גדולה עבורנו, הקבוצה שלנו משתפרת במפעל הזה. התחלנו לא טוב בלונדון, אבל במשחקים האחרונים הייתה מגמת שיפור. אני בטוח שמחר תהיה ההופעה הטובה ביותר שלנו. ננסה למצוא דרך לנצח את המשחק. שאלתם אותי אם המטרה היא להבקיע או להשיג נקודות. המטרה היא לנצח את המשחק וזו ההזדמנות שלנו לעשות את זה. לרבים מהשחקנים שלנו זו חוויה חדשה. אנחנו מתחילים ללמוד איך לשחק נגד קבוצות מהטופ האירופי, משלמים ביוקר על כל טעות קטנה ואנחנו בתהליכים לשפר את עצמנו במפעל הזה. אנחנו מנסים לשפר את עצמנו - יותר להילחם, יותר להיות מרוכזים. האוהדים שלנו הראו לנו הרבה אהבה ונתנו לנו הרבה מוטיבציה. זו הזדמנות עבורנו לתת להם משהו בחזרה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
      לא מאבד תקווה. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

      המאמן הצהוב הוסיף ואמר: "אנחנו עוקבים אחרי פורטו כמו שהם עקבו אחרינו. השחקן החשוב שלהם, בראהימי, לא הגיע, אבל הם קבוצה טובה ומנוסה במפעל הזה. נקבל משהו דומה לזה שקיבלנו בפורטוגל, אני לא מצפה למשהו מוזר או מיוחד. הסגנון של פורטו הוא להחזיק בכדור ולתקוף. הם משחקים כמונו והם עושים את זה בליגה הפורטוגלית ועשו את זה במשחק הראשון. אנחנו עושים משהו דומה כאן. ננסה להיות מרוכזים ולתפוס אותם לא מוכנים בהתקפת מעבר. ננסה לשחק כדורגל ולא רק להתגונן". על נוסא איגייבור אמר המאמן: "הוא שחקן חשוב עבורנו והוא לא שיחק במשחקים הקודמים. הוא קרוב לחזרה, אבל זה לא תלוי רק בשחקן אחד, זה תלוי בכל הקבוצה".

      יוקאנוביץ' נשאל על המחסור בחלוץ והשיב: "לפעמים בצ'מפיונס אין לנו מספיק שחקנים ברחבה כדי לכבוש. השחקן המרכזי שלנו בנושא הוא ערן זהבי. אין הרבה שחקנים שתמכו בהתקפה במשחקים האחרונים. אין צריך למצוא פתרונות, ויותר שחקנים, כמו כל קבוצה באירופה, אבל זה כבר אבוד במפעל הזה. ערן הוא חלוץ, אבל הוא גם יכול לשחק בעמדות אחרות. זו ההחלטה שלי לשים אותו בהתקפה ואני מחפש את הפתרונות הטובים ביותר עבור הקבוצה שלי, יכול להיות שזו לא העמדה הטובה ביותר עבורו, אבל זו העמדה הכי טובה בשבילו עבור הקבוצה".

      אגב, בעיתון 'סאן' האנגלי מפרסמים כי יוקאנוביץ' סומן על ידי בלקבורן כמועמד להצטרף לקבוצה. הרוברס מעוניינים לבצע שינוי אחרי פתיחת העונה החלשה בצ'מפיונשיפ, ועלולים לפטר את המאמן הנוכחי גארי בוייר. גם נייג'ל פירסון ואיאן הולוויי הוזכרו כמועמדים.

      שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. יוסי ציפקיס
      "כששיחקתי חלוץ נגד באזל וכבשתי אף אחד לא שאל למה אני חלוץ". זהבי/יוסי ציפקיס

      ערן זהבי הוסיף: "הקושי כשמשחקים נגד יריב טוב יותר הוא שאין לנו הרבה הזדמנויות. כששיחקתי חלוץ נגד באזל וכבשתי אף אחד לא שאל למה אני חלוץ. ננסה לעשות את הכי טוב שאפשר. לא חשבתי שזה יהיה כל כך קשה. שיחקתי כבר במפעל הזה וגם בפעם הקודמת בסיבוב הראשון היה לנו קשה ולא עשינו נקודות, אבל ככל שמתקדמים במפעל משחקים יותר טוב וזה מה שאני מצפה שיהיה מחר, גם מבחינת התוצאה. זה בוער בי לבוא ולשחק פה טוב. זו הבמה הכי גדולה בעולם. זה בוער בכולם. לשחקנים יהיה הרבה יותר קל להראות את היכולות שלהם אם נשחק טוב כקבוצה. אנחנו גם רוצים לתת שואו לקהל".

      מאמן פורטו ג'ולן לופטגי. יוסי ציפקיס
      בטוח בקבוצה שלו. לופטגי/יוסי ציפקיס

      מנגד, פורטו מגיעה למשחק הזה אומנם בהרכב חסר מעט ללא יאסין ברהימי ומייקון ואחרי 0:0 בליגה מול בראגה, אך בליגת האלופות מצבה מצוין והיא מוליכה את הבית עם שבע נקודות משלושה משחקים.

      ג'ולן לופטגי מאמן פורטו אמר במסע"ת לקראת המשחק: "במשחק הראשון היה הבדל בין הקבוצות, אבל כשמשחקים בחוץ זה שונה. מכבי תגיע עם מוטיבציה וביטחון ותרצה להוציא נקודות ראשונות במפעל. אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה להוציא 3 נקודות, אנחנו לא עושים חישובים. אנחנו לא מתרכזים במה שקורה בישראל מבחינת המצב הבטחוני, אלא רק בכדורגל. אין מה לעשות בנידון עם שחקנים פצועים, נצטרך לשחק בלי ברהימי ומייקון, זה מה שיש ועם זה נסתדר".

      המאמן שלל את האפשרות שברהימי לא הגיע לישראל מסיבות פוליטיות: "הוא שחקן פצוע, זה לא נכון שהוא לא הגיע מסיבות פוליטיות". לופטגי נשאל אם הוא יכול לייעץ למכבי תל אביב איך לקחת נקודות ועל כך ענה: "הם צריכים להבקיע שער אחד או יותר מאיתנו".

      מקסי פריירה התייחס גם הוא לשחקנים החסרים: "נצטרך לעבוד עם מה שיש ולשחק יותר חזק יותר כדי להשלים את החוסרים. אני מגיע בכושר טוב ובכשירות מלאה, זה כיף לזכות בצ'מפיונס, זה חלום של כל שחקן. נגיע לשמינית הגמר ונערוך הערכה מחדש של הציפיות שלנו".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: טאסוס סידירופולוס (יוון)
      אצטדיון: חיפה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully