וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיוחד הולך הביתה: ז'וזה מוריניו פוטר מצ'לסי

העונה האיומה של אלופת אנגליה הכריעה את אברמוביץ'. ב"טלגרף" טוענים שהידינק יחליפו עד סוף העונה, בסוכנויות ההימורים חואנדה ראמוס הוא המועמד המוביל, גם שמו של גרנט הוזכר

one

בווידאו: תקציר ההפסד של צ'לסי ללסטר

צ'לסי פיטרה הערב (חמישי) את מאמנה ז'וזה מוריניו בעקבות העונה החלשה העוברת על המועדון עד כה. ההחלטה התקבלה לאחר ישיבת חירום של דירקטוריון הקבוצה, בראשות הבעלים רומן אברמוביץ'. מוריניו בן ה-52, שאימן את הבלוז מאז תחילת העונה שעברה, סיים את דרכו בסטמפורד ברידג' בפעם השנייה בקריירה, לאחר שכבר פוטר מצ'לסי בעונת 2007/08. הפורטוגלי, שחתם על חוזה חדש לארבע שנים רק בקיץ האחרון, צפוי לנהל מאבק לא קל על עם הבעלים על גובה דמי הפיצויים שמגיעים לו.

צ'לסי הוציאה הודעה רשמית, בה נכתב: "המועדון רוצה להבהיר שז'וזה עוזב אותנו ברוח טובה ותמיד יישאר אהוב, יזכה לכבוד ויהיה דמות מרכזית בצ'לסי. המורשת שלו בסטמפורד ברידג' ובאנגליה תישמר והוא תמיד יתקבל בזרועות פתוחות בסטמפורד ברידג'".

על פי סוכנות ההימורים "סקיי בט", המועמד המוביל להחליף את מוריניו הוא חואנדה ראמוס הספרדי (3/1). אחריו, לפי הסדר, חוס הידינק (9/2), פפ גווארדיולה (5/1), קרלו אנצ'לוטי (5/1), דייגו סימאונה (10/1), פאביו קאפלו (14/1) וברנדן רודג'רס (18/1). השם המעניין ביותר בסוכנות ההימורים "פאדי פאוור" הוא זה של אברהם גרנט, שמקבל יחס לא רע בכלל של 20/1 (כמו דייגו סימאונה).

עם זאת, דיווח ב"טלגרף" הערב גורס כי חוס הידינק הוא זה שאמור להחליף את המיוחד, לפחות באופן זמני, עד תום העונה. "הוא ביצע את התפקיד בעבר ויש לו יחסים טובים עם אברמוביץ' והוא יהיה מוכן לקחת על עצמו שוב את התפקיד לזמן קצר", נכתב.

דיווח באנגליה: חואנדה ראמוס מועמד להחליף את מוריניו
הכתובת הייתה על הקיר כבר מזמן

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. AP
סוף הדרך. מוריניו/AP

אברמוביץ' החליט לסיים את עבודתו של הפורטוגלי בשל התוצאות הדלות של הקבוצה בפרמיירליג, שם השיגה אלופת העונה שעברה 15 נקודות מ-16 מחזורים, כאשר היא רחוקה לא פחות מ-20 נקודות מהמוליכה לסטר, לה הפסידה ביום שני 2:1. זה היה הפסדה התשיעי של צ'לסי בליגה העונה, פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז ירדה ליגה ב-1977/78. בליגת האלופות צ'לסי דווקא העפילה לשלב הבא מהמקום הראשון והיא תפגוש את פריס סן ז'רמן, אולם היא כבר הספיקה להיות מודחת גם מגביע הליגה.

ארון התארים של ז'וזה מוריניו בצ'לסי:

שלוש אליפויות (2004/05, 2005/06, 2014/15)
גביע אנגלי (2006/07)
שלושה גביע ליגה (2004/05, 2006/07, 2014/15)
מגן הקהילה (2005)

מי צריך להחליף את מוריניו בצ'לסי?

חוס הידינק
6%
חואנדה ראמוס
1%
פפ גווארדיולה
20%
קרלו אנצ'לוטי
18%
ברנדן רוג'רס
5%
דייגו סימאונה
14%
פאביו קאפלו
2%
אברהם גרנט
34%
אחר
1%
הסקר הסתיים
169 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully