וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הפתיעה עם 1:3 בחוץ על לאציו, רק תיקו לנאפולי

הרוסונרי השיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועלו על חשבון הרומאים למקום השישי. ברטולאקי, מקסס ובאקה כבשו. נאפולי סיימה ב-0:0 מול גנואה, פיורנטינה ראשונה אחרי 1:4 גדול על פרוזינונה

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. מי שפתחה את היום הזה היא פיורנטינה של פאולו סוזה שעלתה לפסגה עם 1:4 קליל על פרוזינונה העולה החדשה. נאפולי פספסה הזדמנות לחלוף על פניה עם 0:0 מאכזב בחוץ מול גנואה ובולוניה ניצחה 0:3 את אטאלנטה במשחק הבכורה של רוברטו דונאדוני כמאמנה. במשחק המרכזי של היום מילאן חגגה עם 0:3 בחוץ על לאציו ועלתה על חשבונה למקום השישי.

אנדראה ברטולאקי שחקן מילאן. GettyImages
ניצל טעות של מרקטי. ברטולאקי/GettyImages

לאציו - מילאן 3:1

איזה ניצחון גדול למילאן. סינישה מיכאלוביץ' כבר היה בסכנת פיטורים אחרי התבוסה מול נאפולי אבל הערב קבוצתו השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועוד איזה ניצחון - בחוץ מול לאציו שהגיעה למשחק הזה עם מאזן ביתי מושלם. ההצגה של הרוסונרי החלה בדקה ה-24, כאשר ברטולאקי ניצל הדיפה רעה מאוד של מרקטי שוער לאציו ובעט מקרוב לרשת. בדקה ה-53 כדור חופשי של בונאבנטורה מצא את ראשו של פיליפ מקסס שמקרוב נגח פנימה. בונאבנטורה הוסיף בישול נוסף לקרלוס באקה שבדקה ה-79 כבש מקרוב מול מרקטי, כשריקרדו קישנה המחליף רק משיג שער ניחומים עם בעיטה לפינה מתוך הרחבה שש דקות לסיום. מילאן חלפה על פני לאציו ועלתה למקום השישי בעקבות הניצחון הזה, כשלאציו יורדת למקום השביעי עם הפסד שני רצוף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

פיורנטינה - פרוזינונה 1:4

פיורנטינה של המאמן פאולו סוזה עלתה היום (ראשון) למקום הראשון בליגה האיטלקית לאחר שניצחה בקלילות 1:4 את פרוזינונה הקטנה. הקבוצה של הפורטוגלי לא התקשתה מול העולה החדשה וניצחה לאחר בליץ של 21 דקות עוד במחצית הראשונה. פיורה עלתה ליתרון בדקה ה-24 משער של נהדר אנטה רביץ', שספק הרים ומצא את מאסימו זאפינו בשער פרוסינונה לא מוכן. גונסאלו רודריגז הכפיל בדקה ה-29 אחרי שדחק פנימה כדור חופשי של מתיאס פרננדס.

בדקה ה-31 הוכשל פרננדס ברחבה ואיפשר לקומה בבאקאר לכבוש פנדל בפאננקה ולהעלות את התוצאה ל-0:3. מאריו סוארס כבש בדקה ה-43 מטעות של ההגנה ואיפשר לחניכיו של סוזה לנוח במחצית השנייה. אלסנדרו פרארה רק צימק בדקה ה-87. פיורה תקווה לאיבוד נקודות של נאפולי מול גנואה כדי להישאר במקום הראשון גם בסיום המחזור.

מארק האמשיק שחקן נאפולי מול גנואה. GettyImages
נתקע מול גנואה. האמשיק/GettyImages

נאפולי - גנואה 0:0

נאפולי הגיעה למשחק הזה עם רצף של חמישה ניצחונות ליגה רצופים ובידיעה שניצחון יחזיר אותה למקום הראשון, אבל "נדבקה" בבצורת השערים של המחזור הזה היום וסיימה בתיקו מאכזב מבחינתה. סארי עלה בהרכב התקפי עם קאייחון, מרטנס, האמשיק והיגואין הלוהט אבל אף אחד מהם לא הצליח למצוא את הרשת והרצף של נאפולי נעצר כמו שקרה אתמול לרומא. גנואה אוגרת נקודה, אבל רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום.

בולוניה - אטאלנטה 0:3

אחרי שחווה עונה די מסויטת אשתקד עם פארמה, רוברטו דונאדוני פתח את הקדנציה שלו בבולוניה ברגל ימין ובמשחק הבכורה שלו על הקווים הוליך את בולוניה לניצחון שלישי בלבד העונה. אחרי מחצית מאופסת, עמנואל ג'יאקריני (52), מתיאה דסטרו (58) ופרנקו בריאנסה (85) כבשו לעולה החדשה שרחוקה כעת רק נקודה מחוף מבטחים.

משחקים נוספים:

קארפי - ורונה 0:0

אודינזה - ססואולו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully