וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדל: "יכולים להיאבק על התואר", מנצ'יני: "איקרדי? רציתי שחקן טרי"

כובש שער הניצחון של אינטר ב-0:1 על רומא סיפק הצהרה לקראת המשך הליגה. המאמן, שסיפסל את הכוכב שלו: "יובטיץ' עשה עבודה מצוינת". אלגרי אחרי ניצחון יובנטוס: "צריך עוד להשתפר". חדירה נפצע

רוברטו מנצ'יני מאמן אינטר. GettyImages
מקום ראשון. מנצ'יני/GettyImages

שני משחקים נערכו אמש (שבת) באיטליה כשבמרכז, גברה אינטר 0:1 על רומא ועלתה למקום הראשון. במשחק נוסף, יובנטוס ניצחה 1:2 את טורינו בדרבי.

רודי גארסיה מאמן רומא. GettyImages
"לא היינו אכזריים ליד השער". גארסיה/GettyImages

אינטר עלתה עלתה לפסגת הליגה האיטלקית אחרי שגברה 0:1 על רומא בסן סירו. גארי מדל כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-31 והעניק לרוברטו מנצ'יני את המקום הראשון באחת הליגות הצפופות באירופה.

מנצ'יני סיפסל את הכוכב שלו, מאורו איקרדי, דווקא במשחק הכי חשוב העונה עד כה ואפילו לא העלה אותו כמחליף, הימור שהשתלם בסופו של דבר במבחן התוצאה. מנצ'יני התייחס לעניין ואמר: "לא רצינו לתת לרומא שחקן מטרה שהם יוכלו לשמור עליו, היינו צריכים לתקוף מהאגפים".

מנצ'יני המשיך: "רציתי שחקן טרי שיוכל לתקוף בשטחים הפתוחים וזה בדיוק מה שסטבן יובטיץ' עשה. הוא עבד קשה ושיחק טוב מאוד, הוא הקריב את עצמו למען הקבוצה. קבוצה היא כמו בית, אם אין לה יסודות, היא תקרוס".

כובש השער, גארי מדל אמר: "יש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו יכולים להיאבק על התואר, אבל צריך לקחת צעד אחד כל פעם".

מאמן המפסידה, רודי גארסיה, אמר לאחר המשחק: "אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד ולא רק בגלל הסטטיסטיקה שהייתה לטובתנו. לא ניצלנו את המצבים הטובים שהיו לנו. אינטר סגרה עלינו ורק מוחמד סלאח מצא פירצות מדי פעם. האנדנוביץ' היה איש המשחק ללא ספק. לא היינו אכזריים מספיק ליד השער ואנחנו נטפל בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
שחקני יובנטוס חוגגים./GettyImages

במשחק נוסף, יובנטוס ניצחה 1:2 בדרבי את טורינו, אך לאור המרחק מהצמרת, בקבוצה מתעסקים בעיקר בפציעה של סמי חדירה, שלא ישחק במשחק הקרוב מול מנשנגלאדבך בליגה האירופית.

"הוא אמר לי שהוא מרגיש טוב", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי אחרי המשחק, "אבל קשה לי להאמין שהוא ישחק". אלגרי המשיך: "אחרי שהוא יצא, השתלטנו על המשחק וזה היה משחק מהנה, זה איפשר לפוגבה יותר מרחב פעולה".

"הלחץ אצלנו גדול לאור התוצאות האחרונות, אבל הגבנו טוב במשחק הזה וכמובן שיש לנו עוד הרבה להשתפר. זה היה צעד קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully