וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה את רומא ועלתה לפסגה, ניצחון דרמטי ליובנטוס בדרבי

שער של גארי מדל (31) סידר לנראזורי 0:1 יוקרתי על המוליכה ערב המחזור, פיאניץ' הורחק (73). שער של קואדרדו בתוספת הזמן סידר לאלופה 1:2 דרמטי על טורינו, סמי חדירה שוב נפצע והוחלף

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. בראשון, יובנטוס השיגה ניצחון דרמטי, 1:2 על טורינו בדרבי, ובשני קיבלנו סוג של משחק עונה שבו אינטר ניצחה 0:1 את רומא ועלתה על חשבונה לפסגה.

פול פוגבה חוגג עם שחקני יובנטוס. AP
שער יפהפה בדרבי. פוגבה/AP

יובנטוס - טורינו 1:2

יובנטוס כבר הייתה בדרך לתיקו מאכזב נוסף במסגרת הליגה האיטלקית, ודווקא בדרבי הביתי מול טורינו. אלא שחואן קואדרדו, עם שער דרמטי בדקה ה-94, נתן לה ניצחון שני בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ושחרר הרבה לחץ אצל ראשי הגברת הזקנה. לפני כשנה אגב, עשה זאת אנדרה פירלו שנתן לקבוצתו ניצחון בדרבי עם שער דרמטי בתוספת הזמן.

בדקה ה-19 העלה פול פוגבה את יובה ליתרון עם שער אדיר. הצרפתי קיבל כדור מקואדרדו והתקדם לעבר הרחבה, ומכ-20 מטרים שלח בעיטה חזקה לרשת העליונה. בדקה ה-52 צ'זארה בובו הגיע ראשון לריבאונד, ושלח פצצה לרשת של היריבה. התוצאה נותרה בעינה עד לדקה ה-94, כשאז קואדרדו הגיע ראשון לכדור רוחב של אלכס סנדרו, אותו דחק לרשת. בתווך, סמי חדירה שוב נפצע, כשעדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר.

גארי מדל שחקן אינטר. Marco Luzzani, GettyImages
שער ששווה מקום ראשון. מדל/GettyImages, Marco Luzzani

אינטר - רומא 0:1

אחרי שהשיגה רצף של חמישה ניצחונות רצופים וכבשה את הפסגה, רומא נעצרה דווקא במשחק העונה על ידי אינטר שחזרה להוביל את הסרייה א' עם ניצחון קטן ומתוק. הנראזורי שמציגה העונה את ההגנה הטובה בליגה עם שבע ספיגות בלבד, הצליחה לשמור על שער נקי גם מול ההתקפה הטובה בליגה ובדקה ה-35 הגיעה הרגע המתוק שלה. גארי מדל הקשר הצ'יליאני קיבל כדור כ-25 מטר מהשער והכניע את שצ'זני עם בעיטה חזקה ושטוחה לפינה. רומא הייתה עדיפה וכמעט השוותה, אבל דז'קו החמיץ ובדקה ה-73 הג'אלורוסי נותרו בעשרה שחקנים אחרי שפיאניץ' קיבל צהוב שני עם נגיעת יד מיותרת ומכוונת. אינטר מקדימה כעת בנקודה את רומא בפסגה, אבל נאפולי ופיורנטינה תוכנלה לחלוף על פני אם תנצחנה במשחקים שלהן מחר.

אדין דז'קו שחקן רומא מול אינטר. Marco Luzzani, GettyImages
לא הצליח להכניע את הגנת הברזל של אינטר. דז'קו מול קונדוגביה/GettyImages, Marco Luzzani

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully