וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה בפסגה אחרי 2:3 על אשדוד

אז'ובל (3) ואסולין (26, פנדל) כבשו, אינברום (45) ומקדש איזנו (45+5), אקים הכריע (76). משפתי ואינברום הורחקו באשדוד, אז'ובל ראה צהוב שני (32) אחרי טעות של ליאני

אקים הכריע משחק גדול/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגה הלאומית הפגיש בין שתי המוליכות, כאשר בסיום משחק מסחרר גברה היום (שישי) הפועל פתח תקוה על מ.ס. אשדוד 2:3 ועלתה לפסגת הטבלה. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:2 את אחי נצרת. ראשון לציון ניצחה 2:3 באשקלון. בני לוד גברה 0:2 על הפועל רמת גן. עירוני ניר רמת השרון הביסה 0:4 את קרית גת.

seperator

הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 2:3

מפגש היורדות מליגת העל סיפק את הסחורה עם חמישה שערים, שלושה אדומים, קצב מסחרר ובסופו של דבר, גם חילוף מקומות בפסגה, לשם עלו המלאבסים על חשבון הקבוצה מעיר הנמל.

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה ה-3, אחרי שפלורין אקים הגביה כדור מדויק לרחבה מצד ימין ובן אז'ובל נגח מקרוב פנימה. בדקה ה-14 ליאור אסולין כבר הכניע את רועי משפתי, אבל טום בן זקן הרחיק מהקו. שבע דקות נוספות חלפו ומשפתי הכשיל את אז'ובל בתוך הרחבה וראה אדום. יואב ג'רפי החליף את ניסים אליהו ונכנס לשער, אבל לא מנע מאסולין לכבוש מהנקודה הלבנה (26) ולקבוע 0:2.

האקשן נמשך והדקה ה-32 הגיעה. מיכאל סירושטן הכשיל את אז'ובל בתוך הרחבה, אבל לירן ליאני טעה ושלף לחלוץ פתח תקוה צהוב שני על התחזות. גם הקבוצה ממלאבס ב-10 שחקנים אחרי טעות קשה של השופט ובדקה ה-45 אור אינברום צימק ל-2:1 אחרי טעות בהגנת פתח תקוה. חמש דקות בתוך תוספת הזמן עידן מקדש הגיע ראשון לכדור קרן וקבע 2:2 בתום מחצית ראשונה משוגעת.

המחצית השנייה הייתה הרבה יותר חלשה, אבל בדקה ה-76 פלורין אקים הקדים את ההגנה האשדודית לכדור רוחב ושלח בנגיעה מהאוויר שער יפה שקבע 2:3. בדקה ה-83, אינברום משך בחולצה של אסולין, ראה צהוב שני והשאיר את אשדוד בתשעה שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
השופט לירן ליאני שולף כרטיס אדום לשוער מ.ס אשדוד, רועי משפתי. ברני ארדוב
משחק סוער בפתח תקוה/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אחי נצרת 0:2

ניצחון רביעי בחמישה מחזורים לקבוצה הדוהרת מתל אביב רמלה, שנדדה ללוד וגברה על השלישית ערב המחזור, שבעצמה מתקשה להשיג נקודות בחוץ. ההגנה הגרועה בליגה עד כה לא ספגה וזה הספיק, כאשר סוהיל ארמלי (37) ועלי מוחמד (92) כובשים.

הפועל ניר רמת השרון - עירוני קרית גת 0:4

קרית גת ממשיכה להתרסק וספגה שבעה שערים תוך שני מחזורים, כשהיא לא כובשת מחזור רביעי ברציפות. רמת השרון מנגד, רשמה ניצחון שלישי ברציפות ועשתה זאת בסטייל. עידו דוידוב כבש ראשון (19), שי דוד הורחק לקרית גת (30) ואז בן בן יאיר (37), רובי דבורה (49) ויוסי שבחון (90, פנדל) השלימו את החגיגה.

הפועל רמת גן - בני לוד 2:0

התקופה הגרועה של האורדונים, שדווקא פתחו את העונה טוב, נמשכה והם עם הפסד רביעי ברציפות. לוד לעומת זאת, מתחילה אולי להתקרב לצמרת, שם ציפתה להיות. דייגו סליס כבש את הראשון (30) וינון ברדה השלים (74), בעוד ישראל ראש מורחק למארחת (54).

הפועל אשקלון - הפועל ראשון לציון 3:2

הפועל אשקלון קיוותה לייצר המשכיות ולסגור חשבון עם ראשון לציון, שהביסה אותה 0:4 לפני הירידה לליגה א' במאי 2014. אלא שאשקלון לא ניצחה את הכתומים בבית מאז מרץ 2010 וגם לא הפעם, בעוד הקבוצה מעיר היין כבשה שלוש פעמים אחרי שהפסידה בשני המחזורים הקודמים מבלי לכבוש כלל. יעקב בריהון (19) וגל לוי (20) כבשו צמד מהיר, ניראל מחפוד צימק (22), אך עדן שרם (41) החזיר את היתרון לשני שערים. שש דקות לסיום, ירדן אבוחצירה שוב צימק, אך אשקלון לא הצליחה לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully