וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ונאפולי לא עוצרות, ססואולו הדהימה את יובנטוס

הג'אלורוסי השיגו ניצחון ליגה חמישי רצוף וחזרו לפסגה עם 1:3 על אודינזה. נאפולי צמודה במקום השני עם 0:2 על פאלרמו. האלופה נחלה הפסד רביעי העונה עם 1:0 בססואלו, פיורנטינה חזרה לנצח

בזמן שמדינות רבות באירופה מנצלות את אמצע השבוע הפנוי של ליגת האלופות לטובת משחקי גביע, באיטליה התקיים הערב רווי במשחקים שעמד בסימן רומא ונאפולי שהמשיכו ברצף הניצחונות וחלפו על פני אינטר בדרך למקומות 1 ו-2. פיורנטינה התאוששה מרצף של שלושה הפסדים רצופים עם 0:2 בוורונה, אבל תוצאת המחזור נפלה באצטדיונה של ססואלו שהדהימה עם 0:1 על יובנטוס האלופה שנחלה הפסד רביעי העונה.

ניקולה סאנסונה שחקן ססואולו חוגג. GettyImages
שער המחזור ותוצאת המחזור. סאנסונה חוגג על חשבון יובנטוס/GettyImages

רומא - אודינזה 1:3

הניצחון המשכנע בפירנצה לא רק הקפיץ את רומא למקום הראשון, אלא גם נתן לרבים תחושה שזו יכולה להיות העונה שלה. אחרי שאינטר עקפה אותם עם ניצחון בבולוניה, הג'אלורוסי שבו לפסגה עם ניצחון חמישי ברציפות, ועשו זאת ללא מלך השערים המורחק מוחמד סלאח והקפטן המוצהב דניאלה דה רוסי. רומא לא התרגשה מההרכב החסר וכבר בדקה הרביעית מיראלם פיאניץ' העלה אותה ליתרון אחרי שקיבל כדור רוחב ממייקון המגן הימני ובעט מקרוב לרשת. חמש דקות בלבד חלפו עד שמייקון מבשל השער הראשון כבש את השני עם שער נאה אחרי סלאלום בתוך הרחבה. בדקה ה-64 ז'רביניו התכבד בשלישי וסיריל ת'רו רק המתיק מעט את הגלולה לאורחים (77). רומא חזרה כאמור לפסגה בעקבות הניצחון הזה עם 23 נקודות, שתיים יותר מנאפולי ופיורנטינה הדולקות אחריה. אודינזה מצידה נותרה במקום ה-14 אך צריכה להסתכל בדאגה אל החלק התחתון של הטבלה.

מייקון שחקן רומא חוגג. רויטרס
בישול ושער יפהפה. מייקון חוגג/רויטרס

ססואולו - יובנטוס 0:1

האלופה הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה משחקים שבהם היא לא סופגת ונראה היה שהיא מתחילה לחזור למסלול הניצחונות, אך חטפה הערב מכה והפסד רביעי העונה מול ססואולו המפתיעה. ניקולה סאנסונה היה זה שהכניע את בופון בדקה ה-20 בבעיטה חופשית יפהפיה אל החיבורים. יובנטוס תקפה וניסתה להשוות, אבל שש דקות לפני ההפסקה נותרה בנחיתות מספרית אחרי שקייליני הבלם שלה קיצץ את ברארדי וראה צהוב שני ואדום. הגברת הזקנה נוחלת הפסד רביעי העונה ורחוקה כבר 11 נקודות מרומא המוליכה. ססואולו מצידה עלתה למקום השישי והיא בהחלט יכולה להיות מרוצה מפתיחת העונה שלה.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. רויטרס
שער שמיני העונה. היגואין/רויטרס

נאפולי - פאלרמו 0:2

הקבוצה הלוהטת של מאוריציו סארי השיגה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות וכמו במשחקים הקודמים שוב היה לה את גונסאלו היגואין, מלך שערי הליגה שכבש את שערו השמיני העונה במשחק הזה והוליך את קבוצתו לניצחון ליגה חמישי ברציפות. 39 דקות החזיקו מעמד הסיציליאנים עד שפיתיתה הלוהט קיבל כדור מהאמשיק והכניע את סורנטינו עם בעיטה חדה ושטוחה לפינה הרחוקה. דריס מרטנס הבלגי הבינלאומי הבטיח את הניצחון עם שער נוסף 10 דקות לסיום. נאפולי חזרה למקום השני בעקבות הניצחון הזה והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מרומא המוליכה. פאלרמו ממוקמת במקום ה-13, הרחק ממאבקי התחתית והצמרת.

אנדראה בארטולצ'י שחקן מילאן. GettyImages
עוד ניצחון דחוק. בארטולאצ'י במאבק מול קייבו/GettyImages

מילאן - קייבו 0:1

אחרי הניצחון הדחוק על ססואולו במחזור הקודם, הרוסונרי שוב לא הרשימו אך השיגו שלוש נקודות שהעלו אותם עד המקום השביעי והקבוצה כבר מתקרבת למקומה הריאלי בצמרת הטבלה. סינישה מיכאילוביץ' הלחוץ שוב נתן את חולצת ההרכב לשוער בן ה-16 ג'יג'י דונארומה וגם לקרלוס באקה החלוץ הקולמביאני שבדקה ה-52 השאיר כדור ברחבה ללוקה אנטונלי והמגן השמאלי בעט כדור שטוח ומדויק לפינה ופנימה.

ניקולה קאליניץ' שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
חגג על חשבון ורונה. קאליניץ' והחברים אחרי השני/GettyImages

ורונה - פיורנטינה 2:0

שבוע שכלל שלושה הפסדים רצופים הנמיך את ההתלהבות מפיורנטינה, אבל הערב פאולו סוזה ושחקניו קיבלו יריבה נוחה מאוד כדי להתאושש מולה וחזרו למסלול הניצחונות על חשבון סוגרת הטבלה האומללה שלא מצליחה למצוא את הרשת בלי לוקה טוני הפצוע. רפא מארקס הבלם המקסיקני הוותיק כבש שער עצמי בדקה ה-25 וניקולה קאליניץ' החלוץ הקרואטי המשיך את העונה המצוינת שלו כשקבע 0:2 בדקה ה-57 אחרי בישול של ג'וזפה רוסי המתקאמבק. הויולה, שכבר הוליכו את הטבלה עד לפני שני מחזורים, רחוקים כעת שתי נקודות בלבד מרומא המוליכה.

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג. רויטרס
בדיוק חודש מאז השער הקודם. מאורו איקרדי/רויטרס

בולוניה - אינטר 1:0

הנראזורי שוב לא הרשימו, אבל חזרו לגרד את הניצחונות הדחוקים שלהם אחרי הפסד ושלוש תוצאות תיקו רצופות, ועלו זמנית למקום הראשון בסרייה A. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים (בפעם השביעית מתוך 10 משחקי ליגה של אינטר) האורחת איבדה את פליפה מלו שספג צהוב שני בדקה ה-60, אבל בחלוף שבע דקות ניצל הקפטן מאורו איקרדי מלכודת נבדל מזעזעת וטעות בהגנת בולוניה, קיבל מסירה מאדם ליאיץ' ובעט לרשת החשופה כדי להכריע את המשחק. איקרדי, שזכה לתמיכה ממאמנו רוברטו מאנצ'יני, קטע בצורת של חודש וציין שער שלישי בשני משחקים במדי אינטר מול בולוניה. המארחת נותרה מתחת לקו האדום.


משחקים נוספים:

אטאלנטה - לאציו 1:2
לאטאלנטה: דושאן באסטה (69, עצמי), אלחנדרו גומס (86), ללאציו: לוקאס ביגליה (16)

טורינו - גנואה 3:3
לטורינו: מקסי לופס (28), דוידה זאפאקוסטה (34), פניוטיס טכסידיס (89, עצמי). לגנואה: דייגו סוארס (26), לאונרדו פאבולטי (67), דייגו לאקסלט (94).

פרוזינונה - קארפי 1:2
לפרוזינונה: דניאלה קיופאני (51), פאולו סמארקו (90), לקארפי: לוקה מארונה (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully