וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חגגה את ה-2:4: "זלזלו בנו ואנחנו לא אוהבים את זה"

27.10.2015 / 6:50

אחרי הניצחון הגדול של בית"ר ירושלים הסביר ניסו קפילוטו את התחושות שלפני: "באנו לנצח למרות שזאת מכבי בבלומפילד". גורם על רוקאביציה: "מהיום הראשון אמרנו שהוא כוכב כדורגל, הוא חייב לשחק אך ורק חלוץ"

one

אין ספק שבבית"ר ירושלים שמחו מאוד אמש (שני) אחרי הניצחון 2:4 על מכבי תל אביב, חגגו עם האוהדים וקצת בחדר ההלבשה, אך מהר מאוד נכנסו לפרופורציות. הבעלים אלי טביב הספיק להחמיא ולטפוח על השכם כמעט לכל שחקן ושחקן, אך כולם חזרו ואמרו: "עשינו ניצחון גדול, אבל אחרי שבוע שעבר אי אפשר לשמוח יותר מדי. חייבים המשכיות ויציבות נגד רעננה אחרת שוב נחזור לדאון. גם אחרי דוחא הייתה חגיגה גדולה ונפלנו נגד באר שבע. חייבים לבוא באותה גישה גם נגד רעננה, לתת הכל בכל פינה במגרש".

בית"ר ירושלים ניצחה 2:4 בחוץ את מכבי תל אביב, שלושער נהדר לרוקאביציה

כשאלי טביב עושה בית ספר למיליונים של ג'ורדי קרויף: על ההשפלה של מכבי תל אביב מול בית"ר

במכבי תל אביב מבקרים את ההרכב של יוקאנוביץ': "היה זלזול, ההגנה לא טובה"

על אף הניצחון, דראפיץ' מתעקש: "אני דורש שנשחק יותר טוב"

זהבי: "מרגיש מובך". מצעד ההשפלות הכי גדולות בעידן ג'ורדי קרויף

ניקיטה רוקאביציה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם בוריס קליימן. ברני ארדוב
"רצנו, נלחמנו, שני שחקנים על כל כדור, לא ויתרנו. ככה מנצחים משחקים". בית"ר חוגגת/ברני ארדוב

ניסו קפילוטו, שחזר להרכב לאחר מספר שבועות בחוץ, אמר בסיום: "זה כיף גדול. באנו לבלומפילד במטרה לנצח, אפילו שזאת מכבי. קצת זלזלו בנו לפני המשחק ואנחנו לא אוהבים שמזלזלים בנו. אחרי באר שבע היה נראה שאנחנו לא בכיוון אבל חזרנו מהר מאוד לעניינים. המטרה עכשיו היא לשמור על יציבות ולקחת נקודות. היום אנחנו מעודדים לא רק מהניצחון אלא מזה שהתאזנו על עצמנו, עמדנו יפה והקשינו עליהם. לא צריך לומר כמה מכבי חזקה".

קפילוטו נשאל על השינוי ביחס למשחק נגד באר שבע והעובדה שקבוצה בדרך כלל באה מוכנה רק כשהיא עם הגב לקיר ואמר: "היום רצנו, נלחמנו, שני שחקנים על כל כדור, לא ויתרנו. ככה מנצחים משחקים. אין דרך אחרת לעשות את זה. אין לי איך להסביר למה אנחנו משחקים טוב רק כשאנחנו עם הגב לקיר. אנחנו מנסים לתת הכל ולפעמים זה לא הולך. עכשיו המטרה היא אך ורק יציבות, זאת התחלה אבל כבר נגד רעננה יש לנו מבחן גדול".

קפילוטו הסביר את כוונתו לגבי רעננה: "זה משחק אחר לגמרי, משחק סופר קשה. רעננה לא יעשו לנו חיים קלים. מכבי תל אביב נותנת לשחק, רעננה לא ייתנו לנו. לא עשינו השבוע משהו שונה באימונים. המשחק עם באר שבע גרם לנו להרבה מחשבות, עבדנו על הראש ועל העובדה שבלי עבודה קשה לא נשיג כלום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המצטיין של הערב חוגג/ברני ארדוב

סלובודאן דראפיץ' התקשה לחייך בסיום המשחק. הוא חזר ואמר: "לא עשינו כלום, רעננה זה עולם אחר ואם נחייך עכשיו נבכה בשבוע הבא. נצטרך להוכיח שאנחנו שווים משהו אחר ממה שהבאנו עד עכשיו. היום התחלנו משהו אך לא מעבר לכך".

בבית"ר אמרו על דראפיץ' כי "הוא כבר משחק שלישי עם הגב לקיר כשהמשרה שלו על כף המאזניים. כך היה נגד כפר סבא, ככה היה בדוחא, ועכשיו כולם אמרו שאם נקבל תבוסה מעמדו יהיה בסכנה. מעמד המאמן בישראל גם ככה באשפתות ועם הלחץ בבית"ר זה עוד יותר גרוע. צריך לתת שקט לעבוד, להראות שכולם מחויבים ונותנים הכל, ואז גם הם וגם הצוות המקצועי נראים אחרת".

אגב, דראפיץ' נשאל בסיום על המהפכה שעשה בהרכב הצליחה, והאם ישנם שחקנים שאיבדו את מקומם לתקופה ארוכה וענה: "ממש לא. אין יותר הרכב קבוע. מי שיעבוד קשה ויוכיח את עצמו באימונים ישחק. יש לנו שחקנים טובים והתחרות שנוצרה היא מצוינת עבורנו. תמיד יהיו כאלה שלא יהיו מרוצים אבל בסוף יש דקות משחק לכולם".

שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה. ברני ארדוב
"מרים את כל הקבוצה כשהוא בשפיץ". רוקאביציה/ברני ארדוב

ניקיטה רוקאביציה לקח בסיום את כדור המשחק לאחר השלושער שהבקיע. בבית"ר חזרו והחמיאו לחלוץ כשאמרו: "אמרנו עוד כשהגיע שעם הנתונים שיש לו, בעיקר המהירות והתנועה לעומק, הוא זר שלא רואים כאן כל יום. הוא עדיין לא בכושר מלא אבל מה שבטוח - אנחנו הרווחנו אותו".

שחקנים בקבוצה הוסיפו לגבי הקשר-חלוץ האוסטרלי: "הוא צריך לשחק אך ורק חלוץ. הרבה יותר קשה לו בכנף, הוא מרים את כל הקבוצה כשהוא בשפיץ. הוא לפעמים יוצא יותר מהר ממה שהשחקנים קולטים וממהרים למסור לו לפני שייתפס בנבדל. שאלה יהיו הצרות שלנו".

לרוקאביציה חוזה בבית"ר עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בתקופה הקרובה הוא אמור להתחיל בתהליך קבלת אזרחת בעקבות היותו נשוי לישראלית. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי הם לא זוכרים מתי הקבוצה כבשה רביעייה נגד מכבי תל אביב, אם בכלל.

הבעלים אלי טביב נראה מרוצה בסיום והחמיא במיוחד לדן איינבינדר ועומר אצילי. שחקנים בקבוצה סיפרו כי "איינבינדר היה אדיר, הוא לא עשה הכנה מסודרת אבל נתן את הלב וכיוון את כולם באמצע. הוא שחקן חכם שבאמת בא לפה לנסות ולהרים את הקבוצה יחד עם כולנו".

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר מול שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. ברני ארדוב
"היה אדיר". איינבינדר/ברני ארדוב

פאבלו דה לוקאס, שהיה מאוכזב במהלך השבוע עם העובדה שלא תורגל בהרכב ולאחר מכן אף סבל מפציעה, צפוי לחזור במהלך השבוע לאימונים. דה לוקאס חגג עם חבריו לקבוצה ואף העלה תמונה של ניקיטה רוקאביציה בדף הפייסבוק שלו ורשם: "מאוד שמח בשבילך חבר".

מי שלא היה בסגל אתמול הוא טל כחילה. בבית"ר הסבירו כי כחילה יצא מההרכב בהחלטה מקצועית אך בכל הנוגע לסגל לא כל כך ברור העניין. לכחילה הוצע חוזה לשלוש שנים כאשר הובהר לו כבר לפני המשחק נגד באר שבע כי במידה ולא יחתום הוא לא ישחק. נראה כי הצדדים יישבו בקרוב לנסות לגשר על הפערים ולהימנע ממצב בו השחקן לא יזכה לדקות משחק עקב הקשיים במו"מ.

בשבוע הבא תפגוש בית"ר את הפועל רעננה. עקב השיזרוע באיצטדיון טדי הקבוצה תנדוד לאצטדיון המושבה. בבית"ר מעריכים כי אם יהיה מזג אוויר טוב ובעקבות הניצחון אמש לפחות 8,000 איש יגיעו למושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully