וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "ביכולת הזאת אנחנו לא יכולים לצפות לתוצאות טובות"

26.10.2015 / 23:00

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את המפלה הביתית מול בית"ר ירושלים: "זה לא סתם הפסד, נתנו להם להגיע למצבים בקלות". זהבי: "מרגיש מובך". וגם: ההפסדים הכי כואבים בתקופת קרויף

צילום ועריכה: קובי אליהו

וואו, לזה מכבי תל אביב לא ציפתה. האלופה כבר הציגה מספר משחקים חלשים העונה, אך זה של הערב (שני) היה אולי החלש מכולם. האלופה הושפלה והפסידה 4:2 לבית"ר ירושלים בבלומפילד, ולקראת השבוע העמוס שמצפה לה, עושה רושם שממש לא הכל ורוד בקבוצה שאיבדה כעת את הפסגה להפועל באר שבע. צמד של ערן זהבי לא הספיק מול שלושער של ניקיטה רוקאביצה, וכעת לצהובים מצפה משחק בגביע הטוטו מול קרית שמונה ביום רביעי, ודרבי תל אביבי גדול ביום שבת.

"קודם כל אני מאמן כאן, אני אחראי לכל מה שקורה על המגרש", אמר סלבישה יוקאנוביץ' בסיום. "היום שיחקנו חלש, הם שיחקו מהר יותר, הרבה יותר טקטי וחכם. כשאתה סופג ארבעה שערים בבית זה לא סתם הפסד. מה אני יכול להגיד? נתנו לבית"ר כל כך הרבה אפשרויות לצאת להתקפות. הם הגיעו לכל כך הרבה מצבים טובים ולא מגיע לנו כלום מהמשחק הזה. הם השיגו את שלוש הנקודות בצדק.

"כרגע, אנחנו עדיין עם אותה כמות הנקודות של הקבוצה שמוליכה את הטבלה, אבל ביכולת הזו אנחנו לא יכולים לצפות לתוצאות טובות מאוד. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. ביצענו טעויות, אבל עשיתי חילופים כדי לנסות למצוא יותר שחקנים שיכולים לתת מסירת עומק טובה כי לא הצלחנו למצוא את הדרך לעשות את זה. עשינו הרבה טעויות היום. שיחקנו משחק רע, לא היינו מוכנים מספיק כדי להתחרות היום. נתנו לבית"ר להגיע לכל כך הרבה מצבים בקלות".

ערן זהבי, שחגג צמד שלא הספיק, סיכם: "כן, אני מרגיש מובך. אנחנו לא רגילים לספוג ארבעה שערים, בטח לא בבית. זה לא מתקבל ואנחנו מרגישים לא בנוח עם זה. נצטרך להרים את הראש, לעבוד קשה ולהגיע מוכנים לדרבי. אני לא חושב שבית"ר שיחקו כדורגל טוב. במחצית הראשונה שלטנו וגם במחצית השנייה, אבל הם תפסו אותנו בכמה מתפרצות וכבשו. אני לא מאשים את ההגנה, כל משחק ההגנה לא היה מספיק טוב. זה המצב כרגע. אנחנו עדיין במצב טוב ובמקום הראשון או השני בטבלה. ברור שאיבדנו קצת מומנטום, אבל אנחנו עם הפנים לדרבי ויש לנו מטרה לשמח את הקהל שם. היה היום לא נעים. אנחנו צריכים להשתפר ואת זה נעשה כולם ביחד".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איך יוצאים מזה? יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

ההפסדים הכואבים ביותר של מכבי ת"א בתקופת קרויף

מכבי תל אביב בעידן ג'ורדי קרויף לא רגילה לחטוף ככה, בטח שלא במשחקי הבית שלה. הנה רשימת ההפסדים הכואבים ביותר של הצהובים מאז שהמנהל המקצועי נכנס לעניינים והוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות רצופות.

26/10/15: 4:2 בבית מול בית"ר ירושלים בליגה
16/9/15: 4:0 בחוץ מול צ'לסי בצ'מפיונס
10/8/15: 3:0 בבית מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו
25/5/15: 3:0 בחוץ מול בית"ר ירושלים בליגה
29/9/14: 3:2 בחוץ מול הפועל באר שבע בליגה
26/4/14: 3:1 בחוץ מול הפועל תל אביב בליגה
27/2/14: 3:0 בחוץ מול באזל בליגה האירופית
13/1/14: 3:1 בחוץ מול עירוני קרית שמונה בליגה
4/11/13: 3:2 בחוץ מול הפועל באר שבע בליגה
20/5/13: 3:0 בבית מול בני יהודה בליגה
1/10/12: 3:1 בחוץ מול הפועל באר שבע

* מכבי ספגה שני הפסדי ליגה ביתיים בשלוש השנים הקודמות (בני יהודה באמצע מבצע עמוד ענן, בני יהודה במחזור הסיום לפרוטוקול באותה עונה) ועוד שלושה בחמשת משחקי הבית האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המצטיין של הערב חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully